Picsquote:Op zondag 11 oktober 2009 03:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hahaha ja en zijn de voetballers niet meer weg 's weekends
Mijn kamer is geweldigVéél gezelliger dan veruit de meeste kamers
Oh, ja hoor, die komen snelquote:
quote:
soitquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, het is hier al bijn avond hoor
Zeker welquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goed weekend gehad?
want dat is praktisch ten einde hier
Ik heb de hele dag ziek en slapend op de bank doorgebracht. Maar nu heb ik wel een beetje trek in soep.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
WTF is er aan de hand!? Het is al 13.00 uur en er in nog niemand verschenen voor de Brunch.
Ik zet nog eens een tafel vol eten klaar.
![]()
Oh ja, had me nog zo voorgenomen om je niet te vergetenquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeker wel
Gisteren is onze nieuwe wasmachine geleverd, en die doet het uitstekend
En vanochtend ben ik lekker wakker gemaakt door mijn vrouw en zoontje, die hebben gezongen (nou ja, Tinuviel heeft gezongen en Jair heeft gekwijld) en vanmiddag zijn m'n ouders en jongste broer op verjaardagsvisite geweest
Dankquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:22 schreef Soempie het volgende:
Red, je bent jarig vandaag. Gefeliciteerd dan!![]()
Heb je nog iets van je verlanglijst gekregen die je pas hebt gepost?
Dankquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wooeeep, sorry red!!! Gefeliciteeerd!!
Thanksquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Oh ja, had me nog zo voorgenomen om je niet te vergeten![]()
Gefeliciteerd!!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dank
Helaas, er stond vanochtene geen nieuwe auto beneden
Dank, dat is heel attentquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:Gefeliciteerd Red
![]()
Alsjeblieft, een taart (hij is Kosher)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wooeeep, sorry red!!! Gefeliciteeerd!!
Kunnen de evrjaardagen terug in de OP?
Nee, lekker binnen, bij de open haardquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
we gaan toch niet buiten zitten he? Er is hier op het moment een complete wolkbreuk gaande inclusief onweer.
pas op dat je dus niet je eigen woonkamer in de fik steektquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, lekker binnen, bij de open haard
Ik heb al genoeg raars gehad voor één weekend, dank je.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pas op dat je dus niet je eigen woonkamer in de fik steekt
In de cola.quote:
Oeh! Doe mij er daar maar een van.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:58 schreef iamredleader het volgende:
Tsja, ik heb helaas geen bier in huis, maar lust zometeen wel een lekkere borrel. Iemand anders ook een glaasje Glenmorangie?
Bij mij mogen jullie kiezen uit een Talisker 12 en een Laphroaig 15, de laatste overigens inclusief stukje grond in Schotland. Maar daar kan ik jullie helaas niet uitnodigen omdat dit stukje maar 30 vierkante centimeter groot is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ook daar doe ik graag aan mee
Ik heb hier ook nog een Glenmorangie staan (18 jaar), die moet je dan ook even proberen.
Done, hij staat klaarquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oeh! Doe mij er daar maar een van.
Oeh, de mijne is ook 18, oud genoeg om zichzelf te bestellenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ook daar doe ik graag aan mee
Ik heb hier ook nog een Glenmorangie staan (18 jaar), die moet je dan ook even proberen.
Jij hebt glazen van 30 vierkante centimeter?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan je net een glas Whisky op zetten.
ik heb toch al zeker 4 van die stukjes grondquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bij mij mogen jullie kiezen uit een Talisker 12 en een Laphroaig 15, de laatste overigens inclusief stukje grond in Schotland. Maar daar kan ik jullie helaas niet uitnodigen omdat dit stukje maar 30 vierkante centimeter groot is.
Kwartetquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb toch al zeker 4 van die stukjes grond
Ik dacht dat je er maar één per persoon mocht registreren? Of heb je het stiekem op andere namen gezet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb toch al zeker 4 van die stukjes grond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |