quote:Power Parking Brake standaard
Om de bestuurder te assisteren bij het wegrijden heuvelopwaarts, is de nieuwe Volvo V70 uitgerust met een handige, elektrisch bedienbare handrem oftewel Power Parking Brake. Dit maakt het wegrijden veel eenvoudiger voor de bestuurder, vooral wanneer de auto is uitgerust met een handgeschakelde versnellingsbak. Als de handrem bijvoorbeeld werd ingeschakeld bij een verkeerslicht, wordt deze automatisch vrijgezet zodra het gaspedaal wordt ingedrukt en de auto wegrijdt. Wel dient de bestuurder voor deze functie de veiligheidsgordel te dragen, want anders werkt het systeem niet.
De handrem wordt geactiveerd door een hendel links van het stuur naar voren te duwen en weer vrijgezet door deze hendel naar achteren te trekken. Om ervoor te zorgen dat de handrem wordt geactiveerd wanneer de auto geparkeerd staat, wordt deze automatisch ingeschakeld zodra de sleutel uit het contactslot wordt genomen of, indien de auto is uitgerust met Keyless Drive, zodra het portier wordt geopend. Deze functie dient wel eerst in het instellingenmenu van de auto te worden geselecteerd.
Klopt, ik zag et ook net en hij staat op de handremquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:29 schreef Piles het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=handrem+volvo+v70
[..]
Waarom was je vraag eerst hypotetisch en twee minuten later spoedeisend?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Klopt, ik zag et ook net en hij staat op de handrem
Pff kom ik even met de schrik vrij zeg![]()
Toch bedankt
Omdat mn vader nu lekker ligt te slapen en hij van mij niet hoeft te weten dat ik even zijn auto heb geleendquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom was je vraag eerst hypotetisch en twee minuten later spoedeisend?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Omdat mn vader nu lekker ligt te slapen en hij van mij niet hoeft te weten dat ik even zijn auto heb geleend![]()
Alleen toen wou ik dus parkeren glijdt in 1x die auto 10 m naar voren![]()
![]()
Heb ik eerst 10 min in die auto de handrem gezocht en toen dacht ik ga maar hulplijnen gebruiken, google + fok
Indd fok is eigenlijk zoquote:
Jawel, dat je net doet alsof iets zo is terwijl et niet zo is.quote:
In jouw geval probeerde je het andersom.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Indd fok is eigenlijk zo![]()
Als ik me verveel is et een leuk tijdverdrijf en mocht ik iets niet weten is er hier altijd wel iemand die het wel weet![]()
[..]
Jawel, dat je net doet alsof iets zo is terwijl et niet zo is.
Ja precies, en het ligt eigenlijk allemaal nog net iets ingewikkelder maar dat maakt niet uitquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In jouw geval probeerde je het andersom.
Het was zo maar je doet alsof het niet zo was.
Je wil dus eigenlijk niet dat dit topic actief blijft?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja precies, en het ligt eigenlijk allemaal nog net iets ingewikkelder maar dat maakt niet uit
Ik ga een jointje roken en lekker slapen![]()
Mods, doe jullie werk en zorg ervoor dat mn vader dit topic nooit ziet![]()
Dat heeft u juist geconcludeerdquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:25 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Je wil dus eigenlijk niet dat dit topic actief blijft?
Dan moet je zorgen dat dit topic niet meer in de AT verschijnt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat heeft u juist geconcludeerd
Hij staat er nog steedsquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat dit topic niet meer in de AT verschijnt.
Dat gaat TS niet leuk vinden.quote:
weet z'n pa dat ie zn auto heeft geleend én dat zn zoon jointjes rooktquote:
Vast niet. En ik denk dat de 10 meter dat de auto vooruit schoot ook niet zonder schade is verlopen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:00 schreef SamStar het volgende:
[..]
weet z'n pa dat ie zn auto heeft geleend én dat zn zoon jointjes rookt
Grapjassen jullie gaan wel gelijk van et slechtste uit hequote:Op zondag 11 oktober 2009 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast niet. En ik denk dat de 10 meter dat de auto vooruit schoot ook niet zonder schade is verlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |