ben er nog nooit geweest, maar wel een goed idee, minimeet moet geen probleem zijn met die oppervlaktesquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er maar één per persoon mocht registreren? Of heb je het stiekem op andere namen gezet?
Misschien een keer een minimeet houden, ieder op zijn eigen stukjeBen je er al ooit geweest?
Misschien heb ik te veel lekkere oude drank op inmiddels en doe ik het helemaal fout, maar 30 vierkante centimeter is 30 centimeter bij 30 centimeter, is een vierkant gevormd door vier linialen.. Toch? Daar kun je een best groot glas op zetten lijkt mequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
30 cm2 is niet veel oppervlak. Ik zou 2 glazen vragen
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De wereld van De Hertog stort nu in.
Dacht groot grondbezitter in Schotland te zijn, is er ineens nog maar 10 % van over.
Daar gaan alle verhuisplannen
Nu je het zegt... ik ben benieuwd of ik mm tegen kom op het whisky festival in leiden volgende maand....quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:26 schreef iamredleader het volgende:inderdaad.
Hm, die Glenmorangie smaakt uitstekend
quote:
Ik vestig alle hoop wel op PS.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ben er nog wel even maar verder zul je het alleen moeten doen
fijnquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
fijn
Net de kamer uitgevluchtNu weer teurg
Je roomie heeft weer bezoek?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
fijn
Net de kamer uitgevluchtNu weer teurg
hàd...quote:
En? Nog wezen feesten gisteren?quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hàd...
Ze zijn bijna weer terug
Thx. Weltrustenquote:
Ja maar er was geen zak aan. Alleen misschien dat een knappe jongen mn nummer heeft opgeslagen en vandaag gebeld heeftquote:
Dan was het in ieder geval de moeite waard om te gaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 02:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar er was geen zak aan. Alleen misschien dat een knappe jongen mn nummer heeft opgeslagen en vandaag gebeld heeft
hmm misschien wel. hij heeft een vriendin alleenquote:Op maandag 12 oktober 2009 02:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan was het in ieder geval de moeite waard om te gaan.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 02:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmm misschien wel. hij heeft een vriendin alleenNiet dat dat mij wat kan schelen
quote:
Ga dan even een stukje lopen/fietsen. Het is toch lekker fris buiten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 02:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik blijf maar in slaap vallen...![]()
Het is heeel soezig warm in mijn kamer en ik luister naar fijne muziek,,,,
hmmneuh wil mn bedje niet uitquote:Op maandag 12 oktober 2009 02:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga dan even een stukje lopen/fietsen. Het is toch lekker fris buiten?
Of zet gewoon de verwarming uit en het raam open.
Ben je dan niet bang dat je vannacht geen oog dicht doet?quote:Op maandag 12 oktober 2009 03:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmmneuh wil mn bedje niet uiten ik wil niet koud zijn...
ik ben ook niet aan het slapen echt, ik ben gewoon gekleed, lig niet onder de dekens, lig verkeerd om en heb mn laptopquote:Op maandag 12 oktober 2009 03:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je vannacht geen oog dicht doet?
Ah, op die manier. Klinkt niet slecht.quote:Op maandag 12 oktober 2009 03:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben ook niet aan het slapen echt, ik ben gewoon gekleed, lig niet onder de dekens, lig verkeerd om en heb mn laptopIk doezel alleen de hele tijd weg voor een paar minuten...
Hmmm tis weinig productiefquote:Op maandag 12 oktober 2009 03:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Klinkt niet slecht.
Als je aan het studeren bent is het idd niet handig.quote:
probeer huiswerk te doenquote:Op maandag 12 oktober 2009 03:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je aan het studeren bent is het idd niet handig.![]()
Of ben je een film aan het kijken?
Ai.quote:
valt wel mee...quote:
Ok, dan ga je zo zeker nog naar een feestje.quote:
Neuh, ga wel wsl ergens een filmpje kijkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 03:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, dan ga je zo zeker nog naar een feestje.
Leuk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 03:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh, ga wel wsl ergens een filmpje kijken
gewoon op campus hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 04:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Met je vrienden of in een bios?
Hebben jullie een bioscoop op de campus?quote:
ja eigenlijk wel, maar ik bedoel natuurlijk gewoon in een kamerquote:Op maandag 12 oktober 2009 04:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hebben jullie een bioscoop op de campus?
Waar is de bioscoop dan voor?quote:Op maandag 12 oktober 2009 04:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel, maar ik bedoel natuurlijk gewoon in een kamer
en die bioscoop is niet voor pleziergebruik
Wat denk je zelfquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 04:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat denk je zelfhet is een universiteit, daar worden lectures gehouden en kijken wij wekelijks onze verplichte documentaire voor het gehate eerstejaars vak over conversatie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |