Ligt er aan of ik dat wilquote:
Mjah, login wilde niet, dus ik gok dat het iets met de servers isquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ligt er aan of ik dat wilgrote kans dat ik volgend jaar iig met Aga op een kamer kom
Het idee is dat de kamers elk jaar beter worden
Ik nietquote:
jep. En als het onze enderlandse vriendin lukt te blijven langer wordt het wsl een triplequote:Op zondag 11 oktober 2009 03:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met Aga op één kamer.
![]()
Elk jaar een promotie mbt kamers dus.
Je kunt toch gewoon spelen zonder login?quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, login wilde niet, dus ik gok dat het iets met de servers isZal wel goed komen
Oh ja er is een patch uitgekomen, deed het bij mij niet
Klinkt alsof jullie een eigen house krijgen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jep. En als het onze enderlandse vriendin lukt te blijven langer wordt het wsl een triple
Jawel, maar dat wil ik dan weer niet hequote:Op zondag 11 oktober 2009 03:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon spelen zonder login?
Pffff...... vrouwen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jawel, maar dat wil ik dan weer niet he
Je kunt beter kippen houdenquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je kunt beter kippen houden
Ik ga slapen![]()
Mwah dàt duurt nog wel evenquote:Op zondag 11 oktober 2009 03:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klinkt alsof jullie een eigen house krijgen.
Zou wel makkelijk zijn. Dan heb je tenminste logeerkamers voor bezoek van SC'ers.quote:
SC'ers kunnen hier altijd terechtquote:Op zondag 11 oktober 2009 04:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou wel makkelijk zijn. Dan heb je tenminste logeerkamers voor bezoek van SC'ers.
Da's lief.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
SC'ers kunnen hier altijd terecht
Mogguh Yuriquote:
En dat al om 05.00 uur.quote:
Geen after-party ergens?quote:Op zondag 11 oktober 2009 05:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ze gingen dicht dus kan niet langen blijven
Trustequote:Op zondag 11 oktober 2009 05:30 schreef Yurithemaster het volgende:
maar ik duik mn bed in slaapse voor later cobra
Ja, nog steeds.quote:Op zondag 11 oktober 2009 06:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben je er nog C?
Ik ben bijna klaar. Dan thuis nog even een filmpje kijken met een zak chips in m'n hand en een biertje op tafel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 07:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Aan het werk? Ik ga maar eens wat feesten checken hier, ookal ben ik totaal niet in de stemming
Je had het gewoon kunnen voorkomen door nooit te gaan voetballen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 09:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zometeen maar eens richting Zaandam, voetballen,om 11 uur al, wie verzint dat!
Ja, maar voetbal kan nog steeds een heel leuk spelletje zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 09:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je had het gewoon kunnen voorkomen door nooit te gaan voetballen.
Daar verschillen de meningen over.quote:Op zondag 11 oktober 2009 09:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, maar voetbal kan nog steeds een heel leuk spelletje zijn
Doe dat, want het ontbijt heb ik al geplunderdquote:Op zondag 11 oktober 2009 09:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over.
Maar ik wens je voor straks veel plezier.
Nu eens kijken of ik de SC Brunch op tafel kan zetten.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:21 schreef Etcetera het volgende:
Oh weer een toppertje van een topic hoorModerators van Fok!
want op je 33 in je slaap overlijden is heel gewoonquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:33 schreef Etcetera het volgende:
Aan slapen, blijkbaarHij is in z'n slaap overleden, en volgens de politie was er niets verdachts.
Vooral als je ergens bent gaan drinken en dan niet meer wakker wordt inderdaadquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
want op je 33 in je slaap overlijden is heel gewoon
lijkt me meer iets met pilletjes ofzoquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
1+1=alcoholvergiftiging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |