is op zich ook daar, maar met een groot scherm. Voor zover ik weet hebben we twee grote zalen...quote:Op maandag 12 oktober 2009 04:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel in een auditorium zou gebeuren.
I see.quote:Op maandag 12 oktober 2009 04:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
is op zich ook daar, maar met een groot scherm. Voor zover ik weet hebben we twee grote zalen...
We gaan een voetbalfilm kijken voor zover ik weet... Ik ga er nu vandoor, succes met de rest van je dienstquote:Op maandag 12 oktober 2009 04:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
I see.
Heb je al een film in gedachten voor zo? Wij hebben net "Airplane" opgezet. Eens kijken of ik daar nog zo om kan lachen als toen ik 'm in '80 voor het eerst zag.
Dank je wel. Doeiquote:Op maandag 12 oktober 2009 04:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We gaan een voetbalfilm kijken voor zover ik weet... Ik ga er nu vandoor, succes met de rest van je dienst
Gelukkig niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:09 schreef iamredleader het volgende:
Hier iemand nog geld bij de DSB?
binnenkort bij Wouter B af the halen, toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:09 schreef iamredleader het volgende:
Hier iemand nog geld bij de DSB?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:17 schreef iamredleader het volgende:
De DSB staat binnenkort op de Veluwe. Onder StaatsBosBeheer
Van der Hoop onlangs nogquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:19 schreef Cobra4 het volgende:
Zou het? Zal dit niet de eerste bank zijn die op zijn gat gaat?
Lekker gefeest afgelopen weekeind?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:32 schreef MaJo het volgende:
Meuningik ben weer eens veel te gaar voor een maandagochtend
![]()
Oh, dan kunnen ze dus gewoon in de rij aansluiten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:30 schreef iamredleader het volgende:
2005 dus.
En in 1982 de Amsterdam-American bank, 1966 Texeira de Matos.
Ingrijpen? Deels. Maar geen redding zoals bij Aegon / Fortis+ABN / INGquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, dan kunnen ze dus gewoon in de rij aansluiten.![]()
Of zal DNB toch ingrijpen?
Het is dus nog niet De Staats Bank ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:17 schreef iamredleader het volgende:
De DSB staat binnenkort op de Veluwe. Onder StaatsBosBeheer
Pakt DNB dan alleen de teugels en doet het een reddingspoging?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ingrijpen? Deels. Maar geen redding zoals bij Aegon / Fortis+ABN / ING
Ik denk eerder dat ze de bank opknippen en in stukken gaan verkopen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pakt DNB dan alleen de teugels en doet het een reddingspoging?
Dat hebben ze zelf al proberen te doen. Geen enkele bank wil de DSB.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze de bank opknippen en in stukken gaan verkopen.
Zwaai maar met het handje naar DSB.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:51 schreef Whiteguy het volgende:
Nieuws: DSB nu onder curatele bij DNB
das al oud nieuws jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:03 schreef Etcetera het volgende:
Tof, Brief voor de Koning is verfilmd
Oh wacht, ik loop al achter zelfs![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:03 schreef Etcetera het volgende:
Tof, Brief voor de Koning is verfilmd
Oh wacht, ik loop al achter zelfs![]()
Slaapsequote:Op maandag 12 oktober 2009 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, mijn aflossing.Nu kan ik gaan snurken.
Gefeliciteerd, dat zou heel mooi zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn moeder heeft waarschijnlijk haar huis verkocht![]()
![]()
![]()
Er is een bod uitgebracht, dus nog 3 dagen bedenktijd en dan kan er getekend worden
Huis staat dan zowat op de kop af 2 jaar te koopdus blijheid blijheid
Dat is inderdaad vervelend, maar als het goed is is de rente nog wel aftrekbaar geweest. Dat laat niet onverlet dat het een dure, ongewenste situatie moet zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ja echt wel![]()
Het is echt zuur, mijn moeder heeft nog niet volop van dr nieuwe huis kunnen genieten (was een buitenkansje, relatief goedkoop huis met mooi uitzicht over weilanden... precies wat ze zochten), doordat ze dus 1,5 jaar dubbele hypotheek heeft moeten betalen
Mis je de buik van je vrouw al?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:46 schreef iamredleader het volgende:
Het was heel gezellig met DaviniaHR (en buik) eerder, die is langsgeweest voor koffie en lunch
Ik ga zo verder met de pompoentaarten bakken
wlecome to the real worldquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
Oh dat met rente enzo dat weet ik allemaal niethuizen kopen is nog een vervanmijnbedshow
Huren bevalt hier nog heel primaSociale woningbouw FTW
Ben net dit weekend in het nieuwe huis van een vriendin geweest, die betaalt in Enschede voor een 3kamer appartement meer dan 700 euro!
Wel nieuwbouw, dus mooie keuken met afwasmachine enzo erin, maar toch
Ik betaal 450
Ik vond Vogelaarwijk een mooiere termquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja en mijn prachtwijk is ook best tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |