quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tuurlijk, er altijd wel iemand die verder geen leven heeft
huhhuhquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:38 schreef Soempie het volgende:
Nu durf ik bijna niet meer te posten.
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:38 schreef Soempie het volgende:
Nu durf ik bijna niet meer te posten.
Zo denken al die lui die Second Life spelen er zeker over......quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
huhhuh
Een online leven is ook een leven![]()
![]()
Omdat het nu lijkt (quote:
Ach je weet zelf toch wel beter?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Omdat het nu lijkt () of ik geen leven heb.
quote:
Tuurlijk, ik heb een heel rijk sociaal leven, elke dag weer uitnodigingen voor feestjes, lezingen, openingen van kunstgaleries, etc. Dat allemaal gecombineerd met m'n opleiding, sport en vriend. Pfoei!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach je weet zelf toch wel beter?
Soms moet je dan gewoon even uitblazen achter je pc toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb een heel rijk sociaal leven, elke dag weer uitnodigingen voor feestjes, lezingen, openingen van kunstgaleries, etc. Dat allemaal gecombineerd met m'n opleiding, sport en vriend. Pfoei!
Precies. En tot half 12 uitslapen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Soms moet je dan gewoon even uitblazen achter je pc toch?
Hooguit op verjaardagenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Soms moet je dan gewoon even uitblazen achter je pc toch?
Ik heb vandaag ook uitgeslapen..... tot 8 uur.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies. En tot half 12 uitslapen.
wat een luxe!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook uitgeslapen..... tot 8 uur.....
ach 3 uur langer geslapen dan op een werkdag.....quote:
Gelukkig is er elke dag wel iemand jarig.quote:
Hoe bevalt het werken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ach 3 uur langer geslapen dan op een werkdag.....
Best pittig maar wel uitdagend. Al moet ik nog wel wennen aan elke dag om 5:00 op staan...quote:
Dat is ook wel belachelijk vroeg. Hoe laat val je 's avonds om?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Best pittig maar wel uitdagend. Al moet ik nog wel wennen aan elke dag om 5:00 op staan...
Meestal om 22:00 uur heb ik het wel gehad.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is ook wel belachelijk vroeg. Hoe laat val je 's avonds om?
Het ging me meer om het uitblazenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gelukkig is er elke dag wel iemand jarig.
Tsja ik begin om 7:00 en ik heb zo'n 50 minuten reistijd nodig....quote:
Ik ben nooit zo vlot s'ochtends dus kan ik beter wat eerder op staan want anders kom ik zeker te laat.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoeveel tijd heb je nodig om op te staan? Ik heb ook zo'n 50 minuten reistijd , begin om 08.00 en sta om 06.30 op.
technisch wonderquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb mijn grafische rekenmachine na het verlaten van de havo nu weer gereïncarneerd door er voor 6,99 euro aan duracell in te stoppen
Ciao JoJoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hier regent het. Ik ben er weer weg van.
Hoi LadyBlackquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een nieuwe telefoon
Check mijn Sony Ericsson C903
[ afbeelding ]
Diegene over wie ik het de hele tijd heb, maar de berichten wisselen zich een beetje af tussenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie is![]()
![]()
ik ben weer wakker maar zou het liefst nog wat uurtjes doortukkenmaar goed, dat kan vanmiddag wel weer
Maar nu is ie het weekend off-campus?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Diegene over wie ik het de hele tijd heb, maar de berichten wisselen zich een beetje af tussenen
![]()
Nu is ie voorlopig weeromdat hij mij dus ook
-t
off-state zelfsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar nu is ie het weekend off-campus?
dat is dan wel even jammer....quote:
Toch niet die sukkel waarmee je had gezoend en hij dat vergeten was?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Diegene over wie ik het de hele tijd heb, maar de berichten wisselen zich een beetje af tussenen
![]()
Nu is ie voorlopig weeromdat hij mij dus ook
-t
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |