Oooooh man, je wilt niet weten. Mn kut druipt als een malle!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JIj word vochtig van inactieve profielen?
quote:
quote:
En nu ik je heb gezien krijg ik last van visuals die ik niet wilquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oooooh man, je wilt niet weten. Mn kut druipt als een malle!
Neuh, klopt. Noem me maar sletjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt kieskeurig ben je niet ofzo
Een korte en saaie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Speciaal voor deze gelegenheid wel even ja!
Welke film ga je kijken?
quote:
Zodat je daarna snel iets anders kunt doen?quote:
Als je nou óf niet zo nieuwsgierig bent óf m'n PM beantwoord dan kan ik het uitleggen. Incl niet vervelende context of situatie die op iets lijktquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Zodat je daarna snel iets anders kunt doen?
Kweej, heb je goed opgelet laatst toen Ll dat kaartje postte van waar hij woont? Ergens ten tijde van dat treinongeluk was dat
Dan hou ik mijn nieuwsgierigheid nog wel even in bedwang.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je nou óf niet zo nieuwsgierig bent óf m'n PM beantwoord dan kan ik het uitleggen. Incl niet vervelende context of situatie die op iets lijkt
Dat geeft niet hoor, maar dan moet je niet zo vissen als je toch wel weet dat ik het niet zo hier over het hele forum ga smijtenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hou ik mijn nieuwsgierigheid nog wel even in bedwang.
(Ik doe liever écht niet aan PM op het werk)
Hoezo, het waren vrij algemene vragen dacht ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor, maar dan moet je niet zo vissen als je toch wel weet dat ik het niet zo hier over het hele forum ga smijten![]()
Dan zie ik spokenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo, het waren vrij algemene vragen dacht ik
Maar is goed hoor.
Ha, gezellig. Daar zijn we ook net een met aan het plannenquote:
die loopt zeker makkelijker dan hier hequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ha, gezellig. Daar zijn we ook net een met aan het plannen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:53 schreef Muis006 het volgende:
Even een plaatje van Bette, speciaal voor Elies!
[ afbeelding ]
eind oktober toch ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:33 schreef Greys het volgende:
Gezellig Non!
Wanneer is het ook alweer Halloween?
Ja, klopt hoor. Wij gaan hier altijd van de maanstand uit,quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:48 schreef nokwanda het volgende:
Het ligt eraan vanuit welke levensvisie je haloween ziet.
Het komt van het Samhain feest waarin de sluier tussen de doden en de levenden het dunst is en de doden worden geeerd en aan hen wordt geofferd. De katholieken hebben dat overgenomen en noemden het all hallows in, kortom, Haloween. Haloween is op de avond van 1 november. Samhain is in de nacht van 31 oktober op 1 november. Correct me if I'm wrong (Pagan, Strega?)
Helaas is mijn aangeleerde manier van offeren hier niet mogelijk omdat ik niet de traditionele ingredienten heb en er maar niet aan kan komen. Maar ik denk dat ik het creatief op een andere manier ga doen. Hoe dat precies zit met de maanstanden weet ik niet. Maar voel je vooral geroepen om mij wijzer te maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, klopt hoor. Wij gaan hier altijd van de maanstand uit,
Maar globaal valt het altijd tussen 28 oktober - 6 november.
Ik maak dan altijd een offertafel (vandaag net mee begonnen) als dank voor de overvloed die ons dit jaar ten deel viel.
Op Samhain zelf staat hier ook altijd een extra bord eten, mochten je dierbare doden, de behoeft voelen.
Ook is het een avond/nacht die erg goed is om te "schouwen", zodat je weet wat het nieuwe jaar, dat voor ons omstreeks deze tijd begint, voor je in petto heeft.
Kijk dan maar eens in het USA topicquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:52 schreef Muis006 het volgende:
Oh Greeeeysje ik heb net ep. 3 gekeken dus ik loop op je voor
Ik heb nooit veel geleerd over de europese traditie, hoewel ik Nederlandse ben. Maar in Zuid Afrika heb ik van familie geleerd om bij gelegenheid te offeren met een traditionele maaltijd. Daarbij hoort Ubqomboti, traditioneel maisbier. Nou maakt het neteens zozeer uit wat je gebruikt, imo, maar de intentie. En met het maken van dat bier dat soms wel een week kan duren als het een flinke hoeveelheid is, krijg je behoorlijk de kans om je intenties helder te visualiseren en dus helpt het mij om in contact te komen met bepaalde overledenen. Maar goed, dat kan ook best op andere manieren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:23 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft ook altijd wat tijd nodig, voor dat een plekje in je nieuwe huis krijgt.
Ik heb wel altijd wat "instant"dingen bij me als ik ergens anders slaap of zo.
En ik moet zeggen, uit eigen ervaring, dat de sluiers tussen de werelden eind oktober/begin november inderdaad erg dus zijn.
Over die tradionele offer methode, ik had een vrienden, een Braziliaanse, die in Nederland woonde, getrouwd met een nederlander. Die had voor haar offertafen een koeieoog nodig, de slager hier keek toch wat vreemd hoor.
Maare, het was wel krachtige "Bruja" die ze deed.
Ja vast wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb nooit veel geleerd over de europese traditie, hoewel ik Nederlandse ben. Maar in Zuid Afrika heb ik van familie geleerd om bij gelegenheid te offeren met een traditionele maaltijd. Daarbij hoort Ubqomboti, traditioneel maisbier. Nou maakt het neteens zozeer uit wat je gebruikt, imo, maar de intentie. En met het maken van dat bier dat soms wel een week kan duren als het een flinke hoeveelheid is, krijg je behoorlijk de kans om je intenties helder te visualiseren en dus helpt het mij om in contact te komen met bepaalde overledenen. Maar goed, dat kan ook best op andere manieren.
Kan voor de rest hier best raar klinken.
Ik vond het ook niksquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk dan maar eens in het USA topic
(Gisteravond gekeken in bed, vond er geen bal aan)
Besteld bij Zooplus!
Dat ze uberhaupt prijzen voor die foto's durft te vragen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:16 schreef Ynske het volgende:
t zijn idd niet de meest toffe foto's Q
wat ik dan wel weer handig vind, is om prijspakketten te zien, voor mn eigen idee
k zie dat de laatste tijd vaker voorkomenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ze uberhaupt prijzen voor die foto's durft te vragen.
Ik zweer, doodleuk een foto mailen met "Dit vind ik de mooiste" die VET overbelicht is, het dan later toegeven en zeggen "maar het gezichtje staat er zo mooi op" Ja, haske flets ja
Wat een leuk halloweenhondjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:32 schreef Nonneke het volgende:
We zijn hier al druk aant oefenen voor Halloween !![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met zes honden zijn de opties voor huisjes natuurlijk ook wat minder groot. Mijn schoonmoeder heeft 3 honden, die heeft het daar ook wel eens lastig meequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:39 schreef oh-oh het volgende:
Wij hadden echt een heel basic huisje maar met 6 honden was dat juist wel fijn, en heerlijk lege stranden en toch elke dag lang genoeg goed weer voor een fikse wandeling.
Ik ga zeker nog es , Texel is zo schattig
Ik vind dat echt belachelijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zie dat de laatste tijd vaker voorkomen
Ik zit straks op 6 km vanaf texelquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:50 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat geloof ik! Sowieso gaat het mij ook vaak meer om de omgeving als ik in huisjes zit dan of het huisje nou zo perfect is!
Ik heb nu eigenlijk ook heel erg zin om naar Texel te gaan.......![]()
Er zitten leuke Alex - izzie dingen inquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:54 schreef Goodbye het volgende:
Oeh, ik ben GA aan het kijken en ik weet al zeker dat er een mooi momentje/one-liner in zit die de dames Muis en Greys kunnen waarderen(En neeeee, niet met Owen en Christina. Ook dingen zonder die twee kunnen leuk zijn heurrr
)
Ja, maar die bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er zitten leuke Alex - izzie dingen in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Zie je PM!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:12 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben nu ook benieuwd naar het fotolinkje.
Thanksquote:
Tof voor je! Zal een hele geruststelling voor je zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb eenmoment. Vandaag van het cwi de brief gekregen dat mijn uitkering toch wordt toegewezen.
Geloof me, die foto's die mijn zus dus had... die zijn écht slecht. Een witte achtergrond, en dan de kindjes met een wit shirt en een spijkerbroek aan, en demi er een spijkerjurkje half ding overheen... en beide blind haar. Haar blend weg in de achtergrond, pics zijn haske overbelicht, ze zat te zeiken dat ze een koekkruimel niet weg kon krijgen (die zou ik als PS n00b zelfs nog fatsoenlijk weg krijgenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks
Op basis van de website zou ik geen foto's bij haar laten maken, maar verschrikkelijk slecht zijn ze ook weer niet. Wat een tenenkrommende naam heeft die site overigens
Wel jammer voor je zus
Leuke foto! Zullen we met de kerst hier allemaal onze kerstkaarten gaan uploaden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:55 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
En nu ben ik iets van 300 foto's aan het uppen.
Maar de foto voor mn kerstkaart is in de pocket voor dit jaar, mn 4 hondjes voor de vuurtoren
Zullen we anders voor de Kerst met alle 'vaste klanten' en wie er mee wil doen verder Secret Santa doen? (Dizzy-Miss-Lizzy vroeg het me laatst al toen ik met haar zat te PM-en en ik weet niet helemáál wat het inhoud, maar het lijkt me leuk!!!).quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Leuke foto! Zullen we met de kerst hier allemaal onze kerstkaarten gaan uploaden?
Je bént toch al incrowd!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:57 schreef Goodbye het volgende:
Oh leuk idee (minus gedicht dan). Of moet ik eerst incrowd zijn voor ik mee mag doen
![]()
![]()
Vorig jaar ook zoiets gedaan en dat was echt heel leuk!!
Hahaha, nou da's makkelijk danquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bént toch al incrowd!
Dat ben je al vanaf het moment dat je het leuk vindt om hier mee te posten
Ik heb zoiets nog nooit gedaan en normaal vind ik dat allemaal maar 'gedoe', maar zo met hier lijkt het me wel leuk! Tof idee van Dizzy-Miss-Lizzy!
Klopt ja, da's een heel makkelijke sitequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:10 schreef Cat22 het volgende:
Leuk idee.Ik doe mee.
![]()
Ik heb eerder ook al aan zoiets meegedaan online. Via lootjestrekken.nl (gleuf ik) kun je dan de namen verdelen.
En kun je ook kadowensen, adres ed anoniem doorgeven.
En dan krijg je net het lootje van iemand die je totaal niet mag vanwege een rel oder soquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:23 schreef Morretje het volgende:
Welkom terug oh-oh! Klinkt heeerlijk Texel![]()
Greys, dat doen ze in OUD nu voor het 2e jaar, daar is het alleen ietsje groter (80 deelnemers). Ik vind het wel leuk, maar ik houd niet zo van dichten eig...
In plaats van een gedichtje kan je toch ook gewoon een leuk verhaaltje/lieve tekst schrijven. Laat het lekker open zou ik zeggen, maar dat er dan wel íets wordt gedaan en niet alleen een cadeautje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:25 schreef Greys het volgende:
Ook niet als we het bv doen met een rijmpje van minimaal 8 regels?
Dat weet iedereen er nog wel uit te persen!
Of we doen het gedicht als optie. Hoewel het dan wel weer sneu (of juist fijn?) is voor degenen die dan geen gedichtje krijgen.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
Da's niet je kerstkaartfoto, want ik zie geen vuurtoren!
mag ik ook? ondanks dat ik ook in OUD meedoe?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
Ik ben lijstjesgeil, dus ik ga even inventariseren wie er mee zouden willen doen.
Dan gaan we eind oktober lootjes trekken, dan hebben we bijna twee maanden om het uit te voeren en rustig na te denken enzo!
Wie willen er mee doen:
- Dizzy-Miss-Lizzy (ga ik van uit, aangezien het haar idee was)
- Qwea
- Goodbye
- Cat22
- Morretje (liefst zonder gedicht)
- Greys
- oh-oh
Nee, dan mag je niet meer!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
mag ik ook? ondanks dat ik ook in OUD meedoe?
Dat hoeft toch heul niet om daar mee te schrijven?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, dan mag je niet meer!![]()
Heb jij een kind dan trouwens?
okequote:
quote:
nopequote:Heb jij een kind dan trouwens?
Oh, ik kijk er ook wel eens hoor (met rellen en het kinderpraatjetopic). Maar het was oprechte nieuwsgierigheidquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:39 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat hoeft toch heul niet om daar mee te schrijven?Je moest eens weten hoeveel lurkers daar zijn, dat zijn heul niet allemaal ouders. .
dat kun je via de site lootjestrekken.nl doen, dan kan ook niemand zichzelf trekkenquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kun je via de site lootjestrekken.nl doen, dan kan ook niemand zichzelf trekken
Alsof ik iemand zichtzelf laat trekken. Kom ff; ik heb net gegetenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:54 schreef Ynske het volgende:
dat kun je via de site lootjestrekken.nl doen, dan kan ook niemand zichzelf trekken
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Kunnen we het niet combineren met de meet?
aaahquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:07 schreef Morretje het volgende:
Ing proest om jouw ' kan niemand zichzelf trekken'.. Ze zag dat ff in een heeeeel andere context dan jij.
Dat hoeft niet, dat gaat via een site!quote:
Die zou ik apart doen. Dan is de meet wat vrijblijvender. Anders kan misschien niet iedereen naar de meet komen die wel wil meedoen met lootjes trekkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Kunnen we het niet combineren met de meet?
Shit...ze heeft het gelezenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:04 schreef Morretje het volgende:
[..]
Welke meet? En hoe zie je dat voor je? Dat we in december (drukke maand) bij elkaar komen met een pakje?
Sorry...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah
daar is t toch nog veel te vroeg voor
k ga mn bed maar opzoeken, hoofdpijn van vanmiddag begint naar migraine te nijgen, en wil toch echt graag morgen naar de efteling gaan.
... zei zij, die er gister al heel erg vroeg een plastic doos en kont in gooidequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah
daar is t toch nog veel te vroeg voor
Lekker uitrusten en veel plezier morgen!quote:k ga mn bed maar opzoeken, hoofdpijn van vanmiddag begint naar migraine te nijgen, en wil toch echt graag morgen naar de efteling gaan.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Shit...ze heeft het gelezen![]()
![]()
Nee hoorEr is nog niets gepland, maar dat was wel de bedoeling meende ik
Ja!quote:
Joa, vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Hoeveel voorrondes zijn er in vredesnaam dit jaar? Veeeel meer dan vorig jaar toch?
Ik wist niet eens wat een Pokkie was...meneer I. heeft het me uitgelegd...want anders kunnen de Marokkaantjes onze reclames niet volgen zegt iequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:18 schreef Morretje het volgende:
'Waar's me pokkie'Ik vind em wel knap, dat je zo onverstaanbaar kunt ratelen. En toch proberen het te verstaan he..
Tuurlijk, alles mag!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:12 schreef nokwanda het volgende:
Mits ook een limerick tot de mogelijkheden behoort wil ik ook wel meedoen
"12 euro, was goed toch?"quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:20 schreef nokwanda het volgende:
ik vind die reclame van weet ik vel wie over overal kunnen internetten geweldig
Zeg maar tegen meneer Ingetje dat dat meissie geen marokkaantje isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens wat een Pokkie was...meneer I. heeft het me uitgelegd...want anders kunnen de Marokkaantjes onze reclames niet volgen zegt ie
Het was ook een garpjuhquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zeg maar tegen meneer Ingetje dat dat meissie geen marokkaantje is
Slimme bakra om dat niet te zien
Gedverquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:22 schreef nokwanda het volgende:
Heb net trouwens mijn zoon kunnen ontluizen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:23 schreef Morretje het volgende:
Ah jakkes, luizen..
Hij moet z'n haar niet zo schoon houden!
Ach, hij "dicht" graag, al rijmt het niet altijd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
Oh en dat gedicht moet hoor!
Ik heb nu al medelijden met degene die op het lootje van Loveless staat, met zijn dichtkunsten![]()
Doe je ook mee?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ach, hij "dicht" graag, al rijmt het niet altijd.
Ik van de fundamentele rechten van de okselquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Geeft niets...I loooove de voorrondes![]()
Ik krijg echt spontaan buikloop van die Pokkie-reclame.
Ja, who gives a flying fuck of je huid daar lekker zacht isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik van de fundamentele rechten van de oksel
Alsof ik de hele dag met m'n armen in de lucht sta te hallelujahenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, who gives a flying fuck of je huid daar lekker zacht is
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik van de fundamentele rechten van de oksel
Ja, walgelijk! En dan zeggen ze: 'In deze reclameboodschap gebeurt er niets naars met de dieren.. maar dat gebeurt in het echt wel' of zoiets..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:34 schreef Nonneke het volgende:
die reclame van de dierenbescherming vind ik zo gruwelijk, zo die spuit in dat konijnen-oogje
quote:
Haal ook een buisje Supradyn Energy!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:40 schreef Goodbye het volgende:
Ben ik weer, had mezelf even van de bank gehezen om boodschappen voor dit weekend te doen. Zit dat er ook weer op. Ik val echt zowat om van vermoeidheid als ik ook maar enigszins actief bezig ben![]()
![]()
Wasda?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Haal ook een buisje Supradyn Energy!
Mij helpt het!
Buisje met bruistabletten. In een glas water en opdrinken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wasda?
Ik ben echt weer zosinds het weer zo donker is.
Ik heb het gewoon bij de supermarcheeeeee gekauft!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga dat ook maar es bestellen...heb er ook altijd last van bij de omschakeling naar dit weer
Oh, qua formule klinkt het wel goed! Ik vind bruistabletten alleen zó goor (vooral citroen smaak brrrr[/i]quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Buisje met bruistabletten. In een glas water en opdrinken.
Gewoon bij de supermarkt gekocht. Het helpt mij echt
[ afbeelding ]
Hm, ik ook.. Wel interessant op zich.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga dat ook maar es bestellen...heb er ook altijd last van bij de omschakeling naar dit weer
Ik denk dat ik er goedkoper aan kan komen dan in een supermarsjeeeequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon bij de supermarcheeeeee gekauft!
Er zijn nu supermarcheeeeees met zo'n soort drogistenrekje, daar stond het in.
Nu nog?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:11 schreef Morretje het volgende:
Oeh gadver, ik moet zo naar buiten, een scoutingactiviteit en het is hartstikke koud!![]()
![]()
Ik moet het hele jaar door aan de Labello. Ik hou van zachte lipjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben jullie met dit weer ook dat je direct weer aan de Labello en de handcreme moet?
alweer kraters in mn handenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben jullie met dit weer ook dat je direct weer aan de Labello en de handcreme moet?
Me too, alleen ik gebruik vaseline! Véél fijnerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet het hele jaar door aan de Labello. Ik hou van zachte lipjes
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet het hele jaar door aan de Labello. Ik hou van zachte lipjes
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:19 schreef Nonneke het volgende:
[..]
alweer kraters in mn handengelukkig mn lippen nog niet, maargoed dat heb ik nu gejinxt, dus die zullen ook wel open liggen morgen
Ja dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Me too, alleen ik gebruik vaseline! Véél fijner![]()
En handcreme vergeet ik te vaak, maar vandaag al wel gesmeerd
Ja, je moet het wel een beetje doserenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja dus![]()
Non, wat is gejinxt?![]()
Greys, ik smeer ook het hele jaar, maar nu moet het ook echt ipv alleen voor de zachte leuk![]()
Vaseline is idd lekker, ik krijg er alleen zo'n vette bek van
I know...maar stiekem weg kruipt het overal heenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, je moet het wel een beetje doserenEn alleen op je lippen smeren
Dan valt het met die vette bek toch wel mee?
Ik heb de blauwe. de groene en de dr. Swaab's kruidenstick (quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb Labello light kiss, in zo'n klein potje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
I know...maar stiekem weg kruipt het overal heen
Met kamillequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
Wat is de groene Labello voor iets?
En het schijnt echt verslavend te kunnen zijn he, zit er iets verslavends in? De dochter van mijn baas gaat echt flippen als ze dr Labello niet mee heeft
Mensen die héél veel labello gebruiken en dan ineens niet krijgen instant schrale lippen, zoiets volgensmij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
Wat is de groene Labello voor iets?
En het schijnt echt verslavend te kunnen zijn he, zit er iets verslavends in? De dochter van mijn baas gaat echt flippen als ze dr Labello niet mee heeft
Met die gitaar?quote:
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Die is zeker 15 jaar te jong voor me?
Ik moet nog een wat jongere zoeken bedoel je?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
Wat jij wilquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet nog een wat jongere zoeken bedoel je?
Vond ik ook.quote:
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de mooiste ferrari van het land?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:42 schreef ferrari_rood het volgende:
ik vind het secret santa ook wel een leuk idee.
net terug van de schoonheidsspecialiste
Ik krijg ook ieder jaar weer een rare eczeemachtige plek op m'n rechterwang.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vond ik ook.
Hier is het ook gewoon altijd smeren. Mijn huid is vreselijk droog met van die eczeem-achtige plekken. Heb vandeweek weer Dreamcream gekocht en dat helpt goed. Honeytrap op de lipjens en ik zoen weer zacht.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Niet deze
En de supradyns zijn er ook in tablet vorm en nog speciaal voor vrouwen ook (de supradym fem fit oid) Weet alleen niet of morretje die nu wel mag hebben.
Hahaha, dat is mooi balen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh...lijstje....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet zo boven nog ff aan het schoonmaken, morgen vrienden met dochter op visite en die slaapt altijd in ons bed. En ze doet altijd haar laatste pliesjeplasje in de badkamer.
Nowhere to hide for de rommel dus
Ik vind hem ook zoooo eeeeeenig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
Ik hou ZÓ van Geer he!![]()
Easy on the posts Greys
Hij is gewoon enorm zichzelf, zo lekker echt!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook zoooo eeeeeenig.
Ik hou der van
Not really, noquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan is het gekrakeel van Ing en mij vast heul interessant voor je
Nee, stoor je niet aan mij! Gewoon verder posten daarover, hoor!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
Wat is er nou weer mis met zijn houding
(Sorry Goodbye, moest het even kwijt)
Ik ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:11 schreef Goodbye het volgende:
Nah, het is vast al bijna afgelopen.. De standby van de tv staat uit en ik heb geen zin om op te staan![]()
Ik keek wel de k3 talentenjacht
Na de reclamequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
Oh nee, dat K3 interesseerde me dan echt weer niets
So You Think kijk ik ook nooit
Wat is DIT nou toch, Greet Parelmoer
Waaaaar zijn Q en Ll nu! Die hadden zich vast goed vermaakt nuquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
Khep un dikkuh paaaaaling
aan muh hennggggellllll![]()
![]()
Die liggen in mijn bed!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waaaaar zijn Q en Ll nu! Die hadden zich vast goed vermaakt nu
Mama Se Mama Sequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:17 schreef Goodbye het volgende:
Sowieso hou ik ook niet zo van de afzeik mentaliteit bij sommige talentenjachten, dat heb je bij SYTYCD niet echt, wel fijn!
Was je nog specifiek voor iemand Ingetje?En zit dat liedje ook af en toe in je hoofd?
blijft hangen, dat k3
Oh jaquote:
Maesjemopperdepoppiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:19 schreef Maes het volgende:
Er is een lijstje zie ik waar ik natuurlijk op moet. Waarvoor het is weet ik nog niet maar ik wil wel op het lijstje
Secret Santa, dan gaan we digitaal lootjes trekken voor de kerst en dan kadootje voor je Secret F&F Santa kopen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:19 schreef Maes het volgende:
Er is een lijstje zie ik waar ik natuurlijk op moet. Waarvoor het is weet ik nog niet maar ik wil wel op het lijstje
Ja, speciaal voor jullie ben ik opgestaan van de bank! Besef wat dat waard is!!!!quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, speciaal voor jullie ben ik opgestaan van de bank! Besef wat dat waard is!!!!
Ja doen, want het is ook heel leuk!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:19 schreef Maes het volgende:
Je moet er wat voor over hebben om incrowd te zijn he?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, speciaal voor jullie ben ik opgestaan van de bank! Besef wat dat waard is!!!!
Dat was ik toch al?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om incrowd te zijn he?
Lekker (d)ingquote:
Leuk tuurlijk doe ik mee! Wie doet de trekking?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
Secret Santa animo check:
Wie willen er mee doen:
- Dizzy-Miss-Lizzy (ga ik van uit, aangezien het haar idee was)
- Qwea
- Goodbye
- Cat22
- Morretje (liefst zonder gedicht)
- Greys
- oh-oh
- Ynske
- Ingetje79 (toch, toch?)
- ElisaB
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
Ja, ze glibbert af en toe van de stoel als er een halfbloedje of negert binnenkomt ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:26 schreef Goodbye het volgende:![]()
![]()
Hee, doet Ptwish nog meer dan de gate?
De trekking regel ik automagisch via lootjestrekken.nl !quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Leuk tuurlijk doe ik mee! Wie doet de trekking?
Morgen 3 uur it is!
Jaaa!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:27 schreef nokwanda het volgende:![]()
Heeeeelemaal goed, Greet Parelmoer is dooooooooor
Normaal niet hoor, maar dit was wel heel grappig!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:27 schreef Goodbye het volgende:
Gaat zoiets door????????
Wat is dit voor een talentenjacht, zelfs k3 heeft meer niveau
Normaliter niet, maar dit is gewoon echt voor de leuk. De beste mevrouw bezeikt zich van het lachenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:27 schreef Goodbye het volgende:
Gaat zoiets door????????
Wat is dit voor een talentenjacht, zelfs k3 heeft meer niveau
Die gaat het goed doen op feesten en partijenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal niet hoor, maar dit was wel heel grappig!
Wat een enig mens!
Als typetje zou ik haar zo inhuren, als ze wat meer repertoire zou hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die gaat het goed doen op feesten en partijen
Ze verdienen wel lekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:29 schreef nokwanda het volgende:
En over dat niveau... K3 heeft helemaal geen niveau. Dit had dan tenminste nog enig cabaretesk niveau
Beter dan ik iigquote:
Zong ze mss op jullie bruiloft?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:33 schreef ElisaB het volgende:
Wie ís die Greet Parelmoer.... Ze komt me zó bekend voor
True, maar tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Als Greet Parelmoer door was, mag deze ook door.
(Maar stiekem heeft HJ wel gelijk, dit is een leuke bandjes-zangeres, maar meer niet)
Jij vond haar ook leuk he?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:33 schreef ElisaB het volgende:
Wie ís die Greet Parelmoer.... Ze komt me zó bekend voor
Ze zoeken iets bijzonders.quote:
Heb je nog meer van dit soort liedjes?quote:
Wie is de laatste winnaar van Popstars eigenlijk? Wordt dat ook nog echt wat tegenwoordig?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zoeken iets bijzonders.
Greet is bijzonder.
Deze laatste was 13 in een dozijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |