In plaats van een gedichtje kan je toch ook gewoon een leuk verhaaltje/lieve tekst schrijven. Laat het lekker open zou ik zeggen, maar dat er dan wel íets wordt gedaan en niet alleen een cadeautje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:25 schreef Greys het volgende:
Ook niet als we het bv doen met een rijmpje van minimaal 8 regels?
Dat weet iedereen er nog wel uit te persen!
Of we doen het gedicht als optie. Hoewel het dan wel weer sneu (of juist fijn?) is voor degenen die dan geen gedichtje krijgen.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
Da's niet je kerstkaartfoto, want ik zie geen vuurtoren!
mag ik ook? ondanks dat ik ook in OUD meedoe?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
Ik ben lijstjesgeil, dus ik ga even inventariseren wie er mee zouden willen doen.
Dan gaan we eind oktober lootjes trekken, dan hebben we bijna twee maanden om het uit te voeren en rustig na te denken enzo!
Wie willen er mee doen:
- Dizzy-Miss-Lizzy (ga ik van uit, aangezien het haar idee was)
- Qwea
- Goodbye
- Cat22
- Morretje (liefst zonder gedicht)
- Greys
- oh-oh
Nee, dan mag je niet meer!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
mag ik ook? ondanks dat ik ook in OUD meedoe?
Dat hoeft toch heul niet om daar mee te schrijven?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, dan mag je niet meer!![]()
Heb jij een kind dan trouwens?
okequote:
quote:
nopequote:Heb jij een kind dan trouwens?
Oh, ik kijk er ook wel eens hoor (met rellen en het kinderpraatjetopic). Maar het was oprechte nieuwsgierigheidquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:39 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat hoeft toch heul niet om daar mee te schrijven?Je moest eens weten hoeveel lurkers daar zijn, dat zijn heul niet allemaal ouders. .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |