In plaats van een gedichtje kan je toch ook gewoon een leuk verhaaltje/lieve tekst schrijven. Laat het lekker open zou ik zeggen, maar dat er dan wel íets wordt gedaan en niet alleen een cadeautje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:25 schreef Greys het volgende:
Ook niet als we het bv doen met een rijmpje van minimaal 8 regels?
Dat weet iedereen er nog wel uit te persen!
Of we doen het gedicht als optie. Hoewel het dan wel weer sneu (of juist fijn?) is voor degenen die dan geen gedichtje krijgen.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
Da's niet je kerstkaartfoto, want ik zie geen vuurtoren!
mag ik ook? ondanks dat ik ook in OUD meedoe?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
Ik ben lijstjesgeil, dus ik ga even inventariseren wie er mee zouden willen doen.
Dan gaan we eind oktober lootjes trekken, dan hebben we bijna twee maanden om het uit te voeren en rustig na te denken enzo!
Wie willen er mee doen:
- Dizzy-Miss-Lizzy (ga ik van uit, aangezien het haar idee was)
- Qwea
- Goodbye
- Cat22
- Morretje (liefst zonder gedicht)
- Greys
- oh-oh
Nee, dan mag je niet meer!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
mag ik ook? ondanks dat ik ook in OUD meedoe?
Dat hoeft toch heul niet om daar mee te schrijven?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, dan mag je niet meer!![]()
Heb jij een kind dan trouwens?
okequote:
quote:
nopequote:Heb jij een kind dan trouwens?
Oh, ik kijk er ook wel eens hoor (met rellen en het kinderpraatjetopic). Maar het was oprechte nieuwsgierigheidquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:39 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat hoeft toch heul niet om daar mee te schrijven?Je moest eens weten hoeveel lurkers daar zijn, dat zijn heul niet allemaal ouders. .
dat kun je via de site lootjestrekken.nl doen, dan kan ook niemand zichzelf trekkenquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kun je via de site lootjestrekken.nl doen, dan kan ook niemand zichzelf trekken
Alsof ik iemand zichtzelf laat trekken. Kom ff; ik heb net gegetenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:54 schreef Ynske het volgende:
dat kun je via de site lootjestrekken.nl doen, dan kan ook niemand zichzelf trekken
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Kunnen we het niet combineren met de meet?
aaahquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:07 schreef Morretje het volgende:
Ing proest om jouw ' kan niemand zichzelf trekken'.. Ze zag dat ff in een heeeeel andere context dan jij.
Dat hoeft niet, dat gaat via een site!quote:
Die zou ik apart doen. Dan is de meet wat vrijblijvender. Anders kan misschien niet iedereen naar de meet komen die wel wil meedoen met lootjes trekkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Kunnen we het niet combineren met de meet?
Shit...ze heeft het gelezenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:04 schreef Morretje het volgende:
[..]
Welke meet? En hoe zie je dat voor je? Dat we in december (drukke maand) bij elkaar komen met een pakje?
Sorry...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah
daar is t toch nog veel te vroeg voor
k ga mn bed maar opzoeken, hoofdpijn van vanmiddag begint naar migraine te nijgen, en wil toch echt graag morgen naar de efteling gaan.
... zei zij, die er gister al heel erg vroeg een plastic doos en kont in gooidequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah
daar is t toch nog veel te vroeg voor
Lekker uitrusten en veel plezier morgen!quote:k ga mn bed maar opzoeken, hoofdpijn van vanmiddag begint naar migraine te nijgen, en wil toch echt graag morgen naar de efteling gaan.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Shit...ze heeft het gelezen![]()
![]()
Nee hoorEr is nog niets gepland, maar dat was wel de bedoeling meende ik
Ja!quote:
Joa, vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Hoeveel voorrondes zijn er in vredesnaam dit jaar? Veeeel meer dan vorig jaar toch?
Ik wist niet eens wat een Pokkie was...meneer I. heeft het me uitgelegd...want anders kunnen de Marokkaantjes onze reclames niet volgen zegt iequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:18 schreef Morretje het volgende:
'Waar's me pokkie'Ik vind em wel knap, dat je zo onverstaanbaar kunt ratelen. En toch proberen het te verstaan he..
Tuurlijk, alles mag!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:12 schreef nokwanda het volgende:
Mits ook een limerick tot de mogelijkheden behoort wil ik ook wel meedoen
"12 euro, was goed toch?"quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:20 schreef nokwanda het volgende:
ik vind die reclame van weet ik vel wie over overal kunnen internetten geweldig
Zeg maar tegen meneer Ingetje dat dat meissie geen marokkaantje isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens wat een Pokkie was...meneer I. heeft het me uitgelegd...want anders kunnen de Marokkaantjes onze reclames niet volgen zegt ie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |