Zie je PM!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:12 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben nu ook benieuwd naar het fotolinkje.
Thanksquote:
Tof voor je! Zal een hele geruststelling voor je zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb eenmoment. Vandaag van het cwi de brief gekregen dat mijn uitkering toch wordt toegewezen.
Geloof me, die foto's die mijn zus dus had... die zijn écht slecht. Een witte achtergrond, en dan de kindjes met een wit shirt en een spijkerbroek aan, en demi er een spijkerjurkje half ding overheen... en beide blind haar. Haar blend weg in de achtergrond, pics zijn haske overbelicht, ze zat te zeiken dat ze een koekkruimel niet weg kon krijgen (die zou ik als PS n00b zelfs nog fatsoenlijk weg krijgenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks
Op basis van de website zou ik geen foto's bij haar laten maken, maar verschrikkelijk slecht zijn ze ook weer niet. Wat een tenenkrommende naam heeft die site overigens
Wel jammer voor je zus
Leuke foto! Zullen we met de kerst hier allemaal onze kerstkaarten gaan uploaden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:55 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
En nu ben ik iets van 300 foto's aan het uppen.
Maar de foto voor mn kerstkaart is in de pocket voor dit jaar, mn 4 hondjes voor de vuurtoren
Zullen we anders voor de Kerst met alle 'vaste klanten' en wie er mee wil doen verder Secret Santa doen? (Dizzy-Miss-Lizzy vroeg het me laatst al toen ik met haar zat te PM-en en ik weet niet helemáál wat het inhoud, maar het lijkt me leuk!!!).quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Leuke foto! Zullen we met de kerst hier allemaal onze kerstkaarten gaan uploaden?
Je bént toch al incrowd!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:57 schreef Goodbye het volgende:
Oh leuk idee (minus gedicht dan). Of moet ik eerst incrowd zijn voor ik mee mag doen
![]()
![]()
Vorig jaar ook zoiets gedaan en dat was echt heel leuk!!
Hahaha, nou da's makkelijk danquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bént toch al incrowd!
Dat ben je al vanaf het moment dat je het leuk vindt om hier mee te posten
Ik heb zoiets nog nooit gedaan en normaal vind ik dat allemaal maar 'gedoe', maar zo met hier lijkt het me wel leuk! Tof idee van Dizzy-Miss-Lizzy!
Klopt ja, da's een heel makkelijke sitequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:10 schreef Cat22 het volgende:
Leuk idee.Ik doe mee.
![]()
Ik heb eerder ook al aan zoiets meegedaan online. Via lootjestrekken.nl (gleuf ik) kun je dan de namen verdelen.
En kun je ook kadowensen, adres ed anoniem doorgeven.
En dan krijg je net het lootje van iemand die je totaal niet mag vanwege een rel oder soquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:23 schreef Morretje het volgende:
Welkom terug oh-oh! Klinkt heeerlijk Texel![]()
Greys, dat doen ze in OUD nu voor het 2e jaar, daar is het alleen ietsje groter (80 deelnemers). Ik vind het wel leuk, maar ik houd niet zo van dichten eig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |