Buisje met bruistabletten. In een glas water en opdrinken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wasda?
Ik ben echt weer zosinds het weer zo donker is.
Ik heb het gewoon bij de supermarcheeeeee gekauft!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga dat ook maar es bestellen...heb er ook altijd last van bij de omschakeling naar dit weer
Oh, qua formule klinkt het wel goed! Ik vind bruistabletten alleen zó goor (vooral citroen smaak brrrr[/i]quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Buisje met bruistabletten. In een glas water en opdrinken.
Gewoon bij de supermarkt gekocht. Het helpt mij echt
[ afbeelding ]
Hm, ik ook.. Wel interessant op zich.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga dat ook maar es bestellen...heb er ook altijd last van bij de omschakeling naar dit weer
Ik denk dat ik er goedkoper aan kan komen dan in een supermarsjeeeequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon bij de supermarcheeeeee gekauft!
Er zijn nu supermarcheeeeees met zo'n soort drogistenrekje, daar stond het in.
Nu nog?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:11 schreef Morretje het volgende:
Oeh gadver, ik moet zo naar buiten, een scoutingactiviteit en het is hartstikke koud!![]()
![]()
Ik moet het hele jaar door aan de Labello. Ik hou van zachte lipjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben jullie met dit weer ook dat je direct weer aan de Labello en de handcreme moet?
alweer kraters in mn handenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben jullie met dit weer ook dat je direct weer aan de Labello en de handcreme moet?
Me too, alleen ik gebruik vaseline! Véél fijnerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet het hele jaar door aan de Labello. Ik hou van zachte lipjes
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet het hele jaar door aan de Labello. Ik hou van zachte lipjes
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:19 schreef Nonneke het volgende:
[..]
alweer kraters in mn handengelukkig mn lippen nog niet, maargoed dat heb ik nu gejinxt, dus die zullen ook wel open liggen morgen
Ja dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Me too, alleen ik gebruik vaseline! Véél fijner![]()
En handcreme vergeet ik te vaak, maar vandaag al wel gesmeerd
Ja, je moet het wel een beetje doserenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja dus![]()
Non, wat is gejinxt?![]()
Greys, ik smeer ook het hele jaar, maar nu moet het ook echt ipv alleen voor de zachte leuk![]()
Vaseline is idd lekker, ik krijg er alleen zo'n vette bek van
I know...maar stiekem weg kruipt het overal heenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, je moet het wel een beetje doserenEn alleen op je lippen smeren
Dan valt het met die vette bek toch wel mee?
Ik heb de blauwe. de groene en de dr. Swaab's kruidenstick (quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb Labello light kiss, in zo'n klein potje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |