Ohhhhhhhh dan krijg ik balluh in me buikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga maar even google gebruiken denk ik
Jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
The Resistance?
Die trein lag er ook toch ook ffies uit? Is het er nou eigenlijk druk in enzo? Vind 6 euro nog best wat voor 20 minuutjes tijdswinst
Qwea en ik komen langs, als je nou even je PM's beantwoord genoeg bier en wodka inslaat word het vast leuk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar gezellig, ik heb dus visite vanavond?![]()
Dan ga ik die vuige harde slaappartij stiekem opnemen van jullie en dan hier vertonen
PM beantwoorden doe ik niet op het werkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Qwea en ik komen langs, als je nou even je PM's beantwoord genoeg bier en wodka inslaat word het vast leuk.
En laat de camera maar in het doosje
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh dan krijg ik balluh in me buik
van die grote warme natte lekke balluhhhhhhhhh
Zoiets.
Zegt je ook niets?
Camera mag uit het doosje hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
PM beantwoorden doe ik niet op het werk
En dan zeggen ze wat over mijquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Camera mag uit het doosje hoorLi85 moet niet zeiken.
Camera uit het doosje, pikkie in het doosje
Ga nou maar patat etenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:29 schreef Muis006 het volgende:
Jullie zijn net een tsunami, zonder waarschuwing een stortvloed aan posts en dan stil. Niks. Tot de volgende golf.
Hij gunt je patat, hij is vet liefquote:
Nee, en ook niet dronkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:37 schreef Muis006 het volgende:
Q ben je high?
Om 20u vrijdagavond vergaderingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:38 schreef Cat22 het volgende:
Mijn planning:
- Bij Muis op bezoek voor de zelfgebakken frieten
- Door naar Ingetje voor stoofpeertjes
Ik moet wel om 8 uur terug zijn, dan heb ik vergadering.![]()
![]()
![]()
Ik hoor knabbelknaag en vraag me af waar het vandaan komt: zitten er 2 katten op de tv waarvan junior heerlijk aan het topje van de Sanseveria aan het knabbelen is.Moeder keek goedkeurend toe.
Vreetbeer. Maar Ing heeft stoofpeertjes? Mag ik meerijden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:38 schreef Cat22 het volgende:
Mijn planning:
- Bij Muis op bezoek voor de zelfgebakken frieten
- Door naar Ingetje voor stoofpeertjes
Ik moet wel om 8 uur terug zijn, dan heb ik vergadering.![]()
![]()
![]()
Ik hoor knabbelknaag en vraag me af waar het vandaan komt: zitten er 2 katten op de tv waarvan junior heerlijk aan het topje van de Sanseveria aan het knabbelen is.Moeder keek goedkeurend toe.
plannenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb al plannen vanavond, maar bewaren jullie wat voor mij
Japs. Normaal heb ik elke vrijdagavond repetitie. Die ging niet door dus hebben we bestuursvergadering gepland.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Om 20u vrijdagavond vergadering![]()
Serieus?
Tuulk!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vreetbeer. Maar Ing heeft stoofpeertjes? Mag ik meerijden?
Ja hoor, ik bewaar wel 'wat'.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat Q bij mij horny gaat zitten zijn vanavond he?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
Veel plezier samenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat Q bij mij horny gaat zitten zijn vanavond he?
scharen dan maar?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat Q bij mij horny gaat zitten zijn vanavond he?
Ik vind zo'n vlezig kutje van greys ook veel lekkerder en sappiger dan jouw sjorstokquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Veel plezier samen![]()
Vergeet het niet te filmen hé
Laat ze eerst Den Helder maar eens vinden in het donkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Veel plezier samen![]()
Vergeet het niet te filmen hé
Kutwijf. Ik ga dus zo niet jouw kutje likkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat ze eerst Den Helder maar eens vinden in het donker
Scharen is toch heul niet likken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kutwijf. Ik ga dus zo niet jouw kutje likken
\nee, maar ik wilde ook het kutje likken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Scharen is toch heul niet likken?
Ik ben niet zo thuis in de lesbische standjes
Fillum kijkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
Ik dacht ook dat dat iets anders was hoor Ll
Maar vertel, wat ga je doen vanavond?
Nou, niet met mij een ordinaire slaappartij hebben blijkbaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
Ik dacht ook dat dat iets anders was hoor Ll
Maar vertel, wat ga je doen vanavond?
Nou, mn lesbo erotische avontuurlijke gedachten zijn spontaan wegquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:53 schreef Muis006 het volgende:
Even een plaatje van Bette, speciaal voor Elies!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, mn lesbo erotische avontuurlijke gedachten zijn spontaan weg
Die van Elies nu ook, gok ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, mn lesbo erotische avontuurlijke gedachten zijn spontaan weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |