En bedankt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:53 schreef Qwea het volgende:
70+ lessen? Jezus, en ik maar denken dat ik beroed reed
Je vergeet de geslachts-handicap erbij te zettenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En bedankt.
Het was niet alsof ik ervoor gekozen had of zo. Waarschijnlijk was het een combinatie van onzekerheid + visuele handicap maar man, wat was ik blij toen ik dat papiertje eenmaal had!
En sindsdien nooit grote schades gereden en ik rijd al 15 jaar.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En bedankt.
Het was niet alsof ik ervoor gekozen had of zo. Waarschijnlijk was het een combinatie van onzekerheid + visuele handicap maar man, wat was ik blij toen ik dat papiertje eenmaal had!
En sindsdien nooit grote schades gereden en ik rijd al 15 jaar.
*proest*quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je vergeet de geslachts-handicap erbij te zetten![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je vergeet de geslachts-handicap erbij te zetten![]()
Wel in Greys d'r bed dan. De meest vuige, harde, ongegeneerde slaap-partij. En zij maar wassen en strijken daarnaquote:
Ik ben nog maagd, ik weet niet waar je het over hebt Ingetjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:07 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG Ll...je bent er wel es aan toe geloof ik![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben nog maagd, ik weet niet waar je het over hebt Ingetje
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel in Greys d'r bed dan. De meest vuige, harde, ongegeneerde slaap-partij. En zij maar wassen en strijken daarna
Wie?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:10 schreef MissBliss het volgende:
ik stond net naast Kees van Kooten op het station
The Resistance?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:12 schreef MissBliss het volgende:
En ik zit nu in die nieuwe supersnelle trein, met Muse in mijn oortjes. Wel 6 euro toeslag
Ong qwea, ga je schamen!quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ong qwea, ga je schamen!
schrijver, Koot en Bie, keek op de week, de vieze man, de tegenpartij, jacobse en van Es, etc etc etc
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel in Greys d'r bed dan. De meest vuige, harde, ongegeneerde slaap-partij. En zij maar wassen en strijken daarna
Das goed, kinky manquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar gezellig, ik heb dus visite vanavond?![]()
Dan ga ik die vuige harde slaappartij stiekem opnemen van jullie en dan hier vertonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |