Die liggen in mijn bed!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waaaaar zijn Q en Ll nu! Die hadden zich vast goed vermaakt nu
Mama Se Mama Sequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:17 schreef Goodbye het volgende:
Sowieso hou ik ook niet zo van de afzeik mentaliteit bij sommige talentenjachten, dat heb je bij SYTYCD niet echt, wel fijn!
Was je nog specifiek voor iemand Ingetje?En zit dat liedje ook af en toe in je hoofd?
blijft hangen, dat k3
Oh jaquote:
Maesjemopperdepoppiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:19 schreef Maes het volgende:
Er is een lijstje zie ik waar ik natuurlijk op moet. Waarvoor het is weet ik nog niet maar ik wil wel op het lijstje
Secret Santa, dan gaan we digitaal lootjes trekken voor de kerst en dan kadootje voor je Secret F&F Santa kopen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:19 schreef Maes het volgende:
Er is een lijstje zie ik waar ik natuurlijk op moet. Waarvoor het is weet ik nog niet maar ik wil wel op het lijstje
Ja, speciaal voor jullie ben ik opgestaan van de bank! Besef wat dat waard is!!!!quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, speciaal voor jullie ben ik opgestaan van de bank! Besef wat dat waard is!!!!
Ja doen, want het is ook heel leuk!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:19 schreef Maes het volgende:
Je moet er wat voor over hebben om incrowd te zijn he?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, speciaal voor jullie ben ik opgestaan van de bank! Besef wat dat waard is!!!!
Dat was ik toch al?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om incrowd te zijn he?
Lekker (d)ingquote:
Leuk tuurlijk doe ik mee! Wie doet de trekking?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
Secret Santa animo check:
Wie willen er mee doen:
- Dizzy-Miss-Lizzy (ga ik van uit, aangezien het haar idee was)
- Qwea
- Goodbye
- Cat22
- Morretje (liefst zonder gedicht)
- Greys
- oh-oh
- Ynske
- Ingetje79 (toch, toch?)
- ElisaB
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
Ja, ze glibbert af en toe van de stoel als er een halfbloedje of negert binnenkomt ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:26 schreef Goodbye het volgende:![]()
![]()
Hee, doet Ptwish nog meer dan de gate?
De trekking regel ik automagisch via lootjestrekken.nl !quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Leuk tuurlijk doe ik mee! Wie doet de trekking?
Morgen 3 uur it is!
Jaaa!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:27 schreef nokwanda het volgende:![]()
Heeeeelemaal goed, Greet Parelmoer is dooooooooor
Normaal niet hoor, maar dit was wel heel grappig!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:27 schreef Goodbye het volgende:
Gaat zoiets door????????
Wat is dit voor een talentenjacht, zelfs k3 heeft meer niveau
Normaliter niet, maar dit is gewoon echt voor de leuk. De beste mevrouw bezeikt zich van het lachenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:27 schreef Goodbye het volgende:
Gaat zoiets door????????
Wat is dit voor een talentenjacht, zelfs k3 heeft meer niveau
Die gaat het goed doen op feesten en partijenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal niet hoor, maar dit was wel heel grappig!
Wat een enig mens!
Als typetje zou ik haar zo inhuren, als ze wat meer repertoire zou hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die gaat het goed doen op feesten en partijen
Ze verdienen wel lekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:29 schreef nokwanda het volgende:
En over dat niveau... K3 heeft helemaal geen niveau. Dit had dan tenminste nog enig cabaretesk niveau
Beter dan ik iigquote:
Zong ze mss op jullie bruiloft?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:33 schreef ElisaB het volgende:
Wie ís die Greet Parelmoer.... Ze komt me zó bekend voor
True, maar tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Als Greet Parelmoer door was, mag deze ook door.
(Maar stiekem heeft HJ wel gelijk, dit is een leuke bandjes-zangeres, maar meer niet)
Jij vond haar ook leuk he?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:33 schreef ElisaB het volgende:
Wie ís die Greet Parelmoer.... Ze komt me zó bekend voor
Ze zoeken iets bijzonders.quote:
Heb je nog meer van dit soort liedjes?quote:
Wie is de laatste winnaar van Popstars eigenlijk? Wordt dat ook nog echt wat tegenwoordig?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zoeken iets bijzonders.
Greet is bijzonder.
Deze laatste was 13 in een dozijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |