Die liggen in mijn bed!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waaaaar zijn Q en Ll nu! Die hadden zich vast goed vermaakt nu
Mama Se Mama Sequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:17 schreef Goodbye het volgende:
Sowieso hou ik ook niet zo van de afzeik mentaliteit bij sommige talentenjachten, dat heb je bij SYTYCD niet echt, wel fijn!
Was je nog specifiek voor iemand Ingetje?En zit dat liedje ook af en toe in je hoofd?
blijft hangen, dat k3
Oh jaquote:
Maesjemopperdepoppiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:19 schreef Maes het volgende:
Er is een lijstje zie ik waar ik natuurlijk op moet. Waarvoor het is weet ik nog niet maar ik wil wel op het lijstje
Secret Santa, dan gaan we digitaal lootjes trekken voor de kerst en dan kadootje voor je Secret F&F Santa kopen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:19 schreef Maes het volgende:
Er is een lijstje zie ik waar ik natuurlijk op moet. Waarvoor het is weet ik nog niet maar ik wil wel op het lijstje
Ja, speciaal voor jullie ben ik opgestaan van de bank! Besef wat dat waard is!!!!quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, speciaal voor jullie ben ik opgestaan van de bank! Besef wat dat waard is!!!!
Ja doen, want het is ook heel leuk!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:19 schreef Maes het volgende:
Je moet er wat voor over hebben om incrowd te zijn he?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, speciaal voor jullie ben ik opgestaan van de bank! Besef wat dat waard is!!!!
Dat was ik toch al?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om incrowd te zijn he?
Lekker (d)ingquote:
Leuk tuurlijk doe ik mee! Wie doet de trekking?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
Secret Santa animo check:
Wie willen er mee doen:
- Dizzy-Miss-Lizzy (ga ik van uit, aangezien het haar idee was)
- Qwea
- Goodbye
- Cat22
- Morretje (liefst zonder gedicht)
- Greys
- oh-oh
- Ynske
- Ingetje79 (toch, toch?)
- ElisaB
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
Ja, ze glibbert af en toe van de stoel als er een halfbloedje of negert binnenkomt ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:26 schreef Goodbye het volgende:![]()
![]()
Hee, doet Ptwish nog meer dan de gate?
De trekking regel ik automagisch via lootjestrekken.nl !quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Leuk tuurlijk doe ik mee! Wie doet de trekking?
Morgen 3 uur it is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |