Dat ze uberhaupt prijzen voor die foto's durft te vragen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:16 schreef Ynske het volgende:
t zijn idd niet de meest toffe foto's Q
wat ik dan wel weer handig vind, is om prijspakketten te zien, voor mn eigen idee
k zie dat de laatste tijd vaker voorkomenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ze uberhaupt prijzen voor die foto's durft te vragen.
Ik zweer, doodleuk een foto mailen met "Dit vind ik de mooiste" die VET overbelicht is, het dan later toegeven en zeggen "maar het gezichtje staat er zo mooi op" Ja, haske flets ja
Wat een leuk halloweenhondjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:32 schreef Nonneke het volgende:
We zijn hier al druk aant oefenen voor Halloween !![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met zes honden zijn de opties voor huisjes natuurlijk ook wat minder groot. Mijn schoonmoeder heeft 3 honden, die heeft het daar ook wel eens lastig meequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:39 schreef oh-oh het volgende:
Wij hadden echt een heel basic huisje maar met 6 honden was dat juist wel fijn, en heerlijk lege stranden en toch elke dag lang genoeg goed weer voor een fikse wandeling.
Ik ga zeker nog es , Texel is zo schattig
Ik vind dat echt belachelijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zie dat de laatste tijd vaker voorkomen
Ik zit straks op 6 km vanaf texelquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:50 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat geloof ik! Sowieso gaat het mij ook vaak meer om de omgeving als ik in huisjes zit dan of het huisje nou zo perfect is!
Ik heb nu eigenlijk ook heel erg zin om naar Texel te gaan.......![]()
Er zitten leuke Alex - izzie dingen inquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:54 schreef Goodbye het volgende:
Oeh, ik ben GA aan het kijken en ik weet al zeker dat er een mooi momentje/one-liner in zit die de dames Muis en Greys kunnen waarderen(En neeeee, niet met Owen en Christina. Ook dingen zonder die twee kunnen leuk zijn heurrr
)
Ja, maar die bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er zitten leuke Alex - izzie dingen in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |