Het was ook een garpjuhquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zeg maar tegen meneer Ingetje dat dat meissie geen marokkaantje is
Slimme bakra om dat niet te zien
Gedverquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:22 schreef nokwanda het volgende:
Heb net trouwens mijn zoon kunnen ontluizen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:23 schreef Morretje het volgende:
Ah jakkes, luizen..
Hij moet z'n haar niet zo schoon houden!
Ach, hij "dicht" graag, al rijmt het niet altijd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
Oh en dat gedicht moet hoor!
Ik heb nu al medelijden met degene die op het lootje van Loveless staat, met zijn dichtkunsten![]()
Doe je ook mee?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ach, hij "dicht" graag, al rijmt het niet altijd.
Ik van de fundamentele rechten van de okselquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Geeft niets...I loooove de voorrondes![]()
Ik krijg echt spontaan buikloop van die Pokkie-reclame.
Ja, who gives a flying fuck of je huid daar lekker zacht isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik van de fundamentele rechten van de oksel
Alsof ik de hele dag met m'n armen in de lucht sta te hallelujahenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, who gives a flying fuck of je huid daar lekker zacht is
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik van de fundamentele rechten van de oksel
Ja, walgelijk! En dan zeggen ze: 'In deze reclameboodschap gebeurt er niets naars met de dieren.. maar dat gebeurt in het echt wel' of zoiets..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:34 schreef Nonneke het volgende:
die reclame van de dierenbescherming vind ik zo gruwelijk, zo die spuit in dat konijnen-oogje
quote:
Haal ook een buisje Supradyn Energy!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:40 schreef Goodbye het volgende:
Ben ik weer, had mezelf even van de bank gehezen om boodschappen voor dit weekend te doen. Zit dat er ook weer op. Ik val echt zowat om van vermoeidheid als ik ook maar enigszins actief bezig ben![]()
![]()
Wasda?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Haal ook een buisje Supradyn Energy!
Mij helpt het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |