quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
@rip... JE LEEFT NOGp.s. je bent zelf een oudje
![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:04 schreef T_Killer het volgende:
KutRip, had net n nieuw topic klaar, ik denk 'kijk nog even voordat ik m erop gooi of dr niet al een is' ben je me net voor
leuk!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef LeonH het volgende:
Dat dus allemaal en een tvp erbij, zal morgen eens een stiekem PM'tje sturen met daarin mijn Revival RemiX. Voor de rest gaat ie nog niet het net op
ja dat zeg ik nu dus lekker niet meerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
... welke TT had jij dan genomen?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Frontliner is gewoon een baas. First Cut/Green House
!
Hijs echt vet, dat moment en beeld op 1:51quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zo Ran-D op Fear FM 2Dangerous
edit: Aftermovie Phase04, erg mooi gemaakt!
Deze aftermovie krijgt ook van mij 5 rotkankertjes op je beeldschermquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:32 schreef 16meter het volgende:
Hele vette aftermovie ja. Vooral het hardcore gedeelte, de beelden geven net zo'n energie als de muziek.
Effecten, camerastandpunten etc.. zit gewoon goed in elkaar.
Donders ik ook!!! Beide.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:44 schreef de_huig het volgende:
bij wijze van tvp maar even melden dat ik zin heb in zaterdag
Die synth is echt zo fucking gruwelijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:53 schreef NLS04 het volgende:
die greenhouse ramt lekker door zegecht zown plaat waarbij je zelfs niet achter de pc bij stil kan blijven zitten
quote:This second performance will be different than usual. We are booked as a combo-set Alphaverb / AVIO, which basically means I will do a DJ-set. But instead of playing only full tracks, I play tracks which only contain the basic lines and those will be completed LIVE by Intractable One. So that's something new for us, but very interesting to experiment with
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Hitler had het marketingtechnisch ook goed voor mekaar, iedereen kent hem!
quote:Op maandag 7 september 2009 20:23 schreef mstx het volgende:
tralalalalala hiep hoi!
Haha, nog altijd beter dan dattie over z'n auto (wat was t ook alweer? Fiat panda?) gaat vertellenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow god, we gaan naar het input niveau van MSTX.....
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Geef nou geen voorzetjes....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Haha, nog altijd beter dan dattie over z'n auto (wat was t ook alweer? Fiat panda?) gaat vertellen
Een super after filmpje. Een hoop organisaties kunnen hier nog wel wat van leren idd! Het is niet zo een filmpje waarin alle (leuke) vrouwtjes van het feest even voorbij denderen, maar ook echt wat van de sfeer te zien is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hijs echt vet, dat moment en beeld op 1:51
Stephie in het publiek / Stephie algemeen![]()
Bij de hardcore zijn de beelden wel heel vet! Echt een top aftermovie. Ook het licht (cirkel-achtige lamp) doet 't 'm
Ga ik even wat van leren
*fapfapfapfapfapquote:Tracklist:
1. Ran-D - Living for the moment
2. Alpha twins & ran-D - Say yeah
3. Brennan heart - TBA
4. Ran-D - Escapism
5. Psyko punkz - 2 follow
6. D-block & S-te-fan - In other wordz
7. Ran-D - Fanatics
8. Bio Weapon - In sound
9. Alpha twins - Unleashed
10.Psyko punkz - After MF
11.Ran-D & Adero - Under attack
12.Ran-D - Crossroads
13.Josh & Wesz - ID
Ik zit hem nu te luisteren, hij is erg lekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:10 schreef LeonH het volgende:
Ran-D & MC Rems @ 2Dangerous Fear FM Show (08-10-2009)
[..]
*fapfapfapfapfap
Erg vette set inderdaad!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:10 schreef LeonH het volgende:
Ja die jongen is goed bezigquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Na de set was er ook een kort interview met Ran-D op FearFM... blijkt dat Ran-D al zijn producties zelf inzingt.
Wist ik helemaal niet maar vond het wel een leuk feitje
Klopt leuke interviewsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:07 schreef poiuytr het volgende:
http://www.youtube.com/user/hsmagazine
Weet niet of dit Youtube kanaal bij jullie al bekend was maar staan paar leuke interviews op met o.a: MC Renegade, Daniele Mondello, Audio Psycho, A-drive, Low-E & Alter Egosz.
Gast die het interview afneemt alleen zeer matig.
quote:01. Frontliner & B-Front - Godz Powerrr!
02. Frontliner - Frozen
03. Frontliner & B-Front - 1.000.000 Stars
04. Frontliner & B-Front - Become The Sky
05. Frontliner & B-Front - Magic
06. Frontliner - The First Cut
07. Frontliner - On The Rise
08. Frontliner ft. Mc Villain - Who I am
09. Frontliner - Greenhouse
10. Frontliner & Ruthless - One Bananaz
* ReMcOrE gaat hem gelijk ff binnenhalenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
*fapfapfapfapfap
dat gaat echt zo'n dikke poep wordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Trouwens de nieuwe top 10 van Frontliner:
[..]
Ben beniewd morgen naar zijn setje samen met B-Front
Gek eigenlijk... (zeker als intro) vind die, eigenlijk erg lange, 'break/intro" van Livin for the moment helemaal niet erg... En toch, bij andere platen is t kutje-irritantquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
*fapfapfapfapfap
Mooie toonhoogtes gebruikt en het klinkt nogal Breezah achtig dat ik dit nu ga zeggen, maar voor mij persoonlijk heeft de tekst ook nog ietsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
Gek eigenlijk... (zeker als intro) vind die, eigenlijk erg lange, 'break/intro" van Livin for the moment helemaal niet erg... En toch, bij andere platen is t kutje-irritant
Das mooi kut dan..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:14 schreef JortK het volgende:
Gister lekker me knie aan gort gelopen tijdens een rondje hardlopen, dus ik weet niet of morgen nog doorgaat.
Vetquote:
Oh en dat is idd grof kut zeg.. Hopen dat t meevalt? Of is t echt volkomen fucked in halfquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:14 schreef JortK het volgende:
Gister lekker me knie aan gort gelopen tijdens een rondje hardlopen, dus ik weet niet of morgen nog doorgaat.
Ik niet, heb trouwens ook nooit in die PM lijst gestaan.quote:
Sterkte ermee! Hopelijk valt het mee!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:14 schreef JortK het volgende:
Ik vind ´m erg netjes.quote:
Blegh nee, doe mij maar gewoon deze versiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
en verder ben ik sinds gisteren verliefd op dit:
www.q-dance.nlquote:Extra kaarten Qlimax
Op zaterdag 26 september zijn de kaarten voor Qlimax in de verkoop gegaan. Aangezien niet iedereen betaald heeft en wij een aantal handelaren eruit hebben weten te vissen, zijn er nieuwe Qlimax kaarten beschikbaar. Deze kaarten zullen in de verkoop op zaterdag 17 oktober om 13:00 uur, via Ticketonline.nl.
Let op: Maximaal twee kaarten per boeking, account, adres en betaalmiddel en betaling kan alleen met Credit Card of iDeal.
Bob moet om 04.00 weer in de HMH, lekker reisje wordt dat voor hemquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:48 schreef Sethje het volgende:
Zoo'n zin in morgen...
Waar we de vorige Twisted's niet veel konden vanwege de beperkte zaal hebben we nu echt een dikke stage kunnen bouwen en hebben we een grootse entree. De kaartverkoop doet het zoals verwacht in de laatste week erg, erg goed.
De timetable hebben we vandaag bekend gemaakt:
21:00 - 22:00 Hyperactivo vs Ramo
22:00 - 23:15 Wildstylez
23:15 - 00:30 Zentiments
00:30 - 01:30 B-Front
01:30 - 02:30 Psyko Punkz
02:30 - 03:00 AVIO: live
Host: MC DL
[ afbeelding ]
Omen Remix doet me weinig, Crossroads klinkt lekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:42 schreef T_Killer het volgende:
mag ik mijn medefokkers even attenderen op Ran-D - Crossroads
Dat is er eentje in de categorie under attack, lekker rauw en hard
Edit: als we toch bezig zijn...wat vinden we hiervan?
Rip regelt meestal dat soort dingenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik niet, heb trouwens ook nooit in die PM lijst gestaan.
Mag ik erbij....?
Deadmau5quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
en verder ben ik sinds gisteren verliefd op dit:
ouwe schraper da ge d'r rondlooptquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:22 schreef viz het volgende:
Vanavond Twisted! Eergister nog even kaartjes gehaald. 21 cent administratiekosten per kaartje.. Kijk, zo mag ik het horen!!
Ben benieuwd naar de foto's?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:46 schreef de_huig het volgende:
[..]
ouwe schraper da ge d'r rondloopt
Ik heb zin in vanavond..bartmans regelt de outfits ^^ en wat het wordt blijft een verrassing ^^
Als je van komedies houdt is het een goeie film ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
en wat goeie films
(Drag me to Hell ,
Prima, ben d'r bij!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:27 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond meet links vooraan tijdens Frontliner & B-Front?
as usual: links vooraan is da place 2 bquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:06 schreef de_huig het volgende:
aangezien het maar twee area's zijn..gewoon tijdens elke set waar je bent naar linksvoor komen..als iedereen hier dat nou doet kom je er altijd wel een paar tegen
Bezoekers perspectief.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:08 schreef Sanderrrr het volgende:
links vooraan uit dj of bezoekers perspectief?
De Alpha's moeten vanuit ZAK ook nog naar de HMH toerijden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Bob moet om 04.00 weer in de HMH, lekker reisje wordt dat voor hemen Alpaverb moet ook zorgen dat hij daar 04.45 is
Ow ja, voor de links vooraan meeting, ik ben die gast in 't delfts blauw!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:29 schreef T_Killer het volgende:
Alle mannen die vanavond naar het verkleedpartijtje in de HMH gaan: Veel plezier
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:02 schreef LeonH het volgende:
Veel plezier aan de HMH stampers en de Twizted gangers!
Hier niet veel bijzonders op de planning. Een filmpje pakken en nog even de stad in en Q-dance stream checken!
Omen remix zuigt.. Waarom sowieso die plaat remixen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:42 schreef T_Killer het volgende:
Ran-D - Crossroadsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:42 schreef T_Killer het volgende:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:46 schreef de_huig het volgende:
Ik heb zin in vanavond..bartmans regelt de outfits ^^ en wat het wordt blijft een verrassing ^^
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:55 schreef Bertje_NL het volgende:
Ow ja, voor de links vooraan meeting, ik ben die gast in 't delfts blauw!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik zal proberen bij de meet aanwezig te zijn of iig linksvoor, ben te herkennen aan een oranje sinterklaasmijter met Q-dance logo, een hawaii ketting en oranje polo
Heb nu al zin om de foto's te zien, wat een josti-band gaat dat worden zegquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:38 schreef Koepert het volgende:
bruinige broek, Zwart shirt met "Oldschool" erop en een afbeelding van Waldorf & Stadtler oh en iets "Nederlands"
quote:A-Drive
Alphaverb
Alpha²
Burnin' Diazz
Josh & Wesz
Low-E
Ran-D
Re-Mo
Sasha F
The Vision
Live: 2-Sidez
MC: Apster
MC: Flash!
MC: J-B
MC: Rems
Same herequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:49 schreef Sc0tTy het volgende:
tvp, laatste week echt geen tijd om te fokken
Auw... ik had wel verwacht dat het vet zou worden. Maar dat ik weer 1 van de beste feesten van het jaar moet missen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:46 schreef kollie het volgende:
knip
Pluspunten
De sfeer: misschien wel de beste sfeer ooit op een feest voor mij. Alleen maar lachende mensen, iedereen ging los![]()
De show: die intro's! het wordt eentonig maar ook hier moet ik van zeggen dat het de beste intro's ooit voor me waren.
De mc's. Het mag ook wel eens gezegd worden, de mc's waren (mede door het perfect uitgevoerde thema) van toegevoegde waarde. Met name mc DV8.
Al met al: feest van het jaar voor mij![]()
![]()
![]()
Haha geweldig, ik sta vlak voor bij de filmpje.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:03 schreef ElDani het volgende:
Een ding:![]()
Bekijk deze YouTube-video
GE-WEL-DIG!
Om even af te sluiten met dit... Bekijk deze YouTube-video
Mr. Monster!
Vette shizzle! Schijnt gister van alles mis te zijn gegaan hoorde ik toen ik ergens om kwart over 3 inschakelde. Op dat moment mocht er ook niet uitgezonden worden tijdens Zany vs. Donkey Rollersquote:
Ja was gewoon echt bagger. Gelukkig was ik niet zo helder meer en kon ik wel door het geruis heen luisteren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
Vette shizzle! Schijnt gister van alles mis te zijn gegaan hoorde ik toen ik ergens om kwart over 3 inschakelde. Op dat moment mocht er ook niet uitgezonden worden tijdens Zany vs. Donkey Rollers
Niet eens de hardstyle uitvoeringquote:
quote:
quote:Godsgruwelijke tering wat heb ik daar staan rammen.. Stampen alsof ik naar China wilde en mn schep was vergeten
Denk ik ook ja. De intro's bij Qlimax vind ik eigenlijk oersaai. Bij XQ hebben ze er duidelijk meer moeite ingestoken (al die oude filmpjes opzoeken, teksten inspreken enz), en ze zijn grappig. Vooral geweldig dat iedereen meezong met bijv. meneer cactus en bassie & adriaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de hardstyle formule is voor de beste sfeer voor een feest:Herkenbare intro's. Niet zoals bij andere q-dance feesten waar je 4 minuten in de rondte moet kijken. Een gekke dresscode waarbij iedereen zich volledige uit kan leven. En het uitvoeren in een ruimte niet groter dan de HMH.
Goed nieuws juist. Zo ging jumpstyle ook dood.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://partyflock.nl/news/14961:Showtek_vs_K1_Max_fighter_Andy_Souwer.html
een videoclip op TMF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grappig dat showtek weer door TMF is opgepakt. Dat gebeurde ook met de remix met Tomatenplukker. Toen wouden ze niks te maken hebben met TMF om Hardstyle niet de commerciële kant op te laten gaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://partyflock.nl/news/14961:Showtek_vs_K1_Max_fighter_Andy_Souwer.html
een videoclip op TMF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zeiden ze toch in een interview? Zou wel mooi zijn als iemand die terug kon vinden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Grappig dat showtek weer door TMF is opgepakt. Dat gebeurde ook met de remix met Tomatenplukker. Toen wouden ze niks te maken hebben met TMF om Hardstyle niet de commerciële kant op te laten gaan.
Blijkbaar willen ze dat nu wel omdat er blijkbaar toch goed geld te verdienen valt.... erg jammer....
http://www.tmf.nl/microsites/kijkditnou/blog/id/159237quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat zeiden ze toch in een interview? Zou wel mooi zijn als iemand die terug kon vinden.Stond dacht ik ook op hardtraxx
![]()
Ze vinden dus dat nummers als Tomatenplukkers de hardstyle niet goed representeren. Laat ik nou precies het zelfde vinden van The World is Mine.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:24 schreef ElDani het volgende:
Bedoel je dit mstx? http://www.hardtraxx.nl/nieuws/showtek-op-tmf-het-verhaal.html
Op dat schriftelijke interview op HT is namelijk niets te vinden.
quote:01. Jones and B-Front - Lunatick (Raw Mix)
02. Dozer - The Legacy
03. The Pitcher - Strange Love
04. Noisecontrollers - Promises
05. Brennan Heart - Can't Kill Us
06. Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix)
07. B-Front & Frontliner – Become the Sky
08. Toneshifterz - Sahara
09. Deepack vs. D-Block and S-Te-Fan - In Other Wordz
10. Donkey Rollers - Followers (Original Mix)
11. Brennan Heart - One Blade (Noisecontrollers Remix)
12. Noisecontrollers - Astral
13. The Vision & Pulse - Pandorum
14. Hyperdrive - The Punishment
15. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
16. B-Front - ID
17. Frontliner vs. B-Front - 1.000.000 Stars
18. 2-Sidez - GOD
19. Psyko Punkz - Overclipping
20. Noisecontrollers - Surge Of Power
21. The Vision - Worlds of Space
22. Blademasterz - Audiometric (2009 Album Mix)
23. Alpha Twins - Fragile
24. Bass Modulators - NRGizer
25. Southstylers - Nok Joe Douwn
26. Noisecontrollers - Yellow Minute
27. Ran-D & Adaro - Under Attack
28. Solutio & The I's - City of Chaos
29. Donkey Rollers - Fusion Of Sound
30. Alpha Twins - Unleashed
31. ID
32. Noisecontrollers - Unbroken
33. Low-E vs. Alter Egosz - WTF
B-Front @ Q-base 2009quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:32 schreef JortK het volgende:
Lekker hitjes luisteren op de maandagmorgen:
[..]
Geslaagd, zo'n 800 bezoekers. We hadden een mooie show, geluid was goed en er werd echt vet gedraaid. Vooral tijdens AVIO een ongekende sfeer in de zaalquote:
Mooi zoquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:21 schreef Sethje het volgende:
[..]
Geslaagd, zo'n 800 bezoekers. We hadden een mooie show, geluid was goed en er werd echt vet gedraaid. Vooral tijdens AVIO een ongekende sfeer in de zaal
wtf, serieus ? Dat heb ik echt nog nooit gehoord dat mensen ff gaan pitten op een feest. Voorderest leuke verslagen van alle XQ gangers hierquote:
goede optie, wie weetquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:21 schreef NLS04 het volgende:
Voorderest nog mensen die naar inshock overdose gaan?
Ik eigenlijk ook niet.. Maar ik was ZO moe.. Ik kon gewoon niet meer! Ik heb 10 minuutjes bleek achteraf aan de TL te zien geslapen.. Maar daarna was ik 1.5 uur heel scherp en wakker, dus dat had wel degelijk nutquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:21 schreef NLS04 het volgende:
[..]
wtf, serieus ? Dat heb ik echt nog nooit gehoord dat mensen ff gaan pitten op een feest. Voorderest leuke verslagen van alle XQ gangers hier![]()
Scantraxx doet niet veel anders hoor...quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:38 schreef LeonH het volgende:
De kutmongolen van Showtek maken gewoon weer even de hele zooi kapot.... Geld geld geld geld geld...
ShowtekTMF
=
![]()
![]()
Ja had ik nog erbij willen posten... Ook zoiets... Maar bij hun vind ik het nu pas een eerste stuiptrekking richting deze doelgroep...quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Scantraxx doet niet veel anders hoor...
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:24 schreef ElDani het volgende:
Bedoel je dit mstx? http://www.hardtraxx.nl/nieuws/showtek-op-tmf-het-verhaal.html
Op dat schriftelijke interview op HT is namelijk niets te vinden.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:18 schreef de_huig het volgende:
Mijn verslag voor ripper (op verzoek van je meisje):
het was wel aardig![]()
quote:mijn verslag voor de rest (rip, niet lezen):
mijn god mijn god mijn god..wat was xqlusive VET!![]()
hij kijkt alsof ie moet poepen en het lukt nietquote:
ik denk een photoshop tattooquote:[ afbeelding ]is dat nou een (airbrush)-tattoo op zn sleutelbeen?
Er is gedurende de avond wel een opbouw in het volume natuurlijk, het kan zijn dat psyko punkz alles te hoog insturen en dat de geluidsman het dan gewoon terugdraait, dat is dan hun eigen schuld. Bij B-Front en AVIO ging het hard genoeg dacht ik zoquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:36 schreef luckass het volgende:
Zeer goed vermaakt op Twisted (props Seth)
AVIO & B-Front stampgarantie.
Alleen wat was er met het geluid tijdens Psyko Punkz,
lag het aan m'n oren of was het gewoon heel zacht?
Luna? Dat is wel een opvallende naam dacht ik zo. Op deel 1 komt trouwens ook 10. Anaklein - Lena (Technoboy Rmx) te staan.. Iemand al bekend mee?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:34 schreef ElDani het volgende:
Van die mixmasterz zijn er ook nog 3 bekend..
2: The Prophet
3: Luna
4: Wildstylez
http://ruudvaneijk.devian(...)verts-2009-140043959quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:28 schreef ElDani het volgende:
Er schijnt ergens nog een grotere versie van de poster te zijn.. Maar deze kon ik zo het snelste vinden.
Toch wel ff kijken. In van de inshock feestjes was toch mijn beste small indoor feestje. Zo goed vermaakt toenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:21 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Voorderest nog mensen die naar inshock overdose gaan? Wel lekkere line-upAlleen met openbaar vervoer anderhalf uur wachten op de eerste trein naderhand
Ok, dat zou een verklaring kunnen zijn dan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:20 schreef Sethje het volgende:
[..]
Er is gedurende de avond wel een opbouw in het volume natuurlijk, het kan zijn dat psyko punkz alles te hoog insturen en dat de geluidsman het dan gewoon terugdraait, dat is dan hun eigen schuld. Bij B-Front en AVIO ging het hard genoeg dacht ik zo
Die thubmnail is weg omdat jij die link had gepost vlak nadat het filmpje was geüpload.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Scantraxx doet niet veel anders hoor...
Edit: waarom doen mijn filmpjes het nooit normaal? Browser ofzo?
soms moet je ook niet willen kiezenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
eigenlijk kan ik niet kiezen, vond Frontliner & B-Front samen met Alphaverb & AVIO LIVE gewoon de beste sets van de avond![]()
![]()
Nog minstens 2 weken vrees ikquote:
quote:
whahahah vet !quote:
Ja, voelt inmiddels aan alsof ik 7 potten zou in de wonden heb gekregen... Ieder filmpje is gewoon te gek om te kijken!quote:
Je bent de intro's vergeten, wat waren die vetquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een feest
wat een filmpjes
wat een intro's
wat een geluid
wat een sfeer
wat een intro's
wat een show
wat een intro's
XQ Holland![]()
komt keihard de top 3 van mijn beste feesten ooit binnen!
Scooter - Under the radar over the topquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:21 schreef Roscovitch het volgende:
Welke cd's moet ik zeker downloaden als ik beetje goede hardstyle wil hebben? Liefst maar 5 noemen ofzo, Defqon 1 heb ik al.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een feest
wat een filmpjes
wat een intro's
wat een geluid
wat een sfeer
wat een intro's
wat een show
wat een intro's
ik snap best dat je ze driedubbel genoemd wil hebben want ow ow ow wat waren ze heiligquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Je bent de intro's vergeten, wat waren die vet![]()
![]()
Activator - Authentic stylequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:21 schreef Roscovitch het volgende:
Welke cd's moet ik zeker downloaden als ik beetje goede hardstyle wil hebben? Liefst maar 5 noemen ofzo, Defqon 1 heb ik al.
Stonden er zelfs al 3 keer in maar 4 keer zijn ze ook zeker waardquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
[..]
Die staan er gewoon al twee keer tussen hoor, maar ik snap best dat je ze driedubbel genoemd wil hebben want ow ow ow wat waren ze heilig
HAHA!, zo hee jij bent grappig man.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Scooter - Under the radar over the top
Met je vraag vroeg je er natuurlijk ook wel een beetje om....quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
HAHA!, zo hee jij bent grappig man.
Je kan toch ook ff normale reactie geven, of verwacht je dat ik me zelf helemaal ga inlezen terwijl ik zo'n simpel vraagje kan stellen.
verrek idd die 3de keer had ik al helemaal gemistquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Stonden er zelfs al 3 keer in maar 4 keer zijn ze ook zeker waard![]()
![]()
Op die cd hoor je in 1 track, 5 originele hardstyle tracks. Dat doet geen enkele hardstyle producer ze na!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Je kan toch ook ff normale reactie geven, of verwacht je dat ik me zelf helemaal ga inlezen terwijl ik zo'n simpel vraagje kan stellen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:09 schreef NLS04 het volgende:
ik zou voor de defqon 2009 cd gaan gemixt door de noisecontrollers.. Een van de betere verzamelalbums dit jaar
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:21 schreef Roscovitch het volgende:
The Terrible Thunder Lizardsquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Je bent de intro's vergeten, wat waren die vet![]()
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
[..]
ik snap best dat je ze driedubbel genoemd wil hebben want ow ow ow wat waren ze heilig
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
edit :
[..]
Stonden er zelfs al 3 keer in maar 4 keer zijn ze ook zeker waard![]()
![]()
die behoeven nu geen intro meer denk ikquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
verrek idd die 3de keer had ik al helemaal gemist
nou goed, waren de intro's al genoemd ?
kut overheen gelezenquote:
Poeh hey, je zal je eens echt moeten gaan inlezen en verdiepen in Hardstyle. Echte bron van inspiratie ben jij! Als je dan toch zo verdomde weinig interesse toont, kun je zulke reacties verwachten...quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
En dat is dus de rede waarom je zo'n mooi antwoord kreeg.. Achja..quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Hij is gewoon lui. Hij wil gelijk allemaal albums te horen krijgen met uitgebreide reviews, wat er slecht is en wat goed. We moeten ook maar gelijk weten wat voor artiesten hij leuk vind. Maar omdat we niet helderziend zien, en maar een beetje de draak steken met zijn vraag word hij een beetje kwaad. Ik zeg hij is op zijn plassertje getrapt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:07 schreef ElDani het volgende:
[..]
En dat is dus de rede waarom je zo'n mooi antwoord kreeg.. Achja..
Reacties genoeg zo te horen.. Je kan ze ook winnen op verschillende sites, waaronder Partyflock. Kijk eens rond voor wat recensies en kijk wat je leuke artiesten vind zou ik zeggen..
Eigenlijk is dat antwoord niet slecht. Zo heb je van alle 'hardstyle' een beetje. Heb je meteen tig nummers in 1 keer zeg maarquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Scooter - Under the radar over the top
Tracks schijnen voor haar gemaakt te woren.. Dat zie je ook in een filmpje.. Er werd gezegd Ruthless, maar weet ik niet zeker. En voor de rest ziet het er gewoon goed uit.. Achja, ieder label heeft nu ongeveer een schatje op Fusion en Seismic na.. (deze heeft een eigen labeltje, maar goed).. Ik weet niet, ik kijk er eigenlijk niet meer zo van op. Blijkbaar moet het tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:24 schreef LeonH het volgende:
En ze komt steeds meer naar voren als een marketing truc...
Voor feestjes van die omvang (en niet vergeten die prijs) ziet dit er echt heel erg goed uit Sethquote:
Hmm heb nog nooit van d'r gehoord, iemand d'r al een keer horen draaien ? Wel slecht filmpje hoor, beetje geil proberen te doen....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:24 schreef LeonH het volgende:
Ja op Q-Base, was wel aardig. Maar heb alleen de laatste 10 minuten gezien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:44 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Hmm heb nog nooit van d'r gehoord, iemand d'r al een keer horen draaien ?
Het is Vorwerk. Heeft ze ook een filmpje van op staan waar ze samen met hem in de studio zit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:41 schreef ElDani het volgende:
[..]
Tracks schijnen voor haar gemaakt te woren.. Dat zie je ook in een filmpje.. Er werd gezegd Ruthless, maar weet ik niet zeker. En voor de rest ziet het er gewoon goed uit.. Achja, ieder label heeft nu ongeveer een schatje op Fusion en Seismic na.. (deze heeft een eigen labeltje, maar goed).. Ik weet niet, ik kijk er eigenlijk niet meer zo van op. Blijkbaar moet het tegenwoordig.
Geen id hoe ze draait. Eind van de maand ga ik het eens checken, dan komt ze in de Bozzini.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:44 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Hmm heb nog nooit van d'r gehoord, iemand d'r al een keer horen draaien ? Wel slecht filmpje hoor, beetje geil proberen te doen....
hmm
doet nie veel zelf...
was al gepost dacht ik hier..quote:
Aha dank, kende hem toch al wel: hij klinkt alleen compleet andersquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:28 schreef ElDani het volgende:
Het is een oudje.
http://www.discogs.com/Anaklein-Lena/release/429409
Wow, vergeleken met haar 'topquality photo's' vind ik d'r zo in het echt geen lelijke verschijning, maar dat suggestieve gedraai en op het randje zitten van praten als een belslet, bleh.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:24 schreef LeonH het volgende:
"Ontdekte" (want volgens mij wast tie al eens gepost onder de TBA) hem door Ran-D's setje laatst bij 2dangerouzquote:
Nice Sethquote:
Thnx, ja we hadden echt een vette stage, 18 moving heads en idd 16 of 18 discobollenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:05 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nice SethVan de foto's te zien een zeer nette aankleding en ik tel zo wat? 16 discobollen ofzo
Gezellig. Al lang liefhebber? Feestjes meegemaakt? Welke artiesten houd je wel van?quote:
Helemaal mee eens, ben totaal niet onder de indruk van de Toneshifterz! Als een Nederlandse producer deze nummers had op had gestuurd naar een platenlabel waren ze afgewezen, maar omdat Fusion & Scantraxx ook in Australië verder bekend willen worden zijn deze jongens erbij gehaald. Jammer dat Noisecontrollers zich ook steeds verder verlagen (lees: Showtek draaien en nu dus ook nummers maken met lui die zich nog niet eens bewezen hebben)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
was al gepost dacht ik hier..
saaie track die niks toevoegt.
sowieso die toneshifterz
Wanneer komt er eens een nieuwe hardstyle act met een originele naam trouwens.. toneshifterz zou zo uit de DJ name generator van LSDB kunnen komen.En altijd Zzzz erachter.
![]()
Hier ben ik het voor 90% mee eens.. Ik vind alleen dat die Showtek enzo het juist nog wel enigzins interessant maken.. Maar eigenlijk wel mee eens.. NC maakt TE veel om releases bij te houden.. En de sound gaat op een gegeven moment gewoon niet meer orgineel zijn.. ELKE track van Noisecontrollers word gedraaid totdat hij je neus uitkomt en vervolgens word hij nog 10x erin geboord.. Dat is dan inderdaad net jammer, want het zijn wel hele vette tracks, maar overplayed.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:26 schreef 16meter het volgende:
Noisecontrollers zijn (helaas) een beetje dalende in achting bij mij. Dit jaar op alle festivals hetzelfde setje aangevuld met hier en daar wat bagger van Showtek () of een nummer van ome Zany. Hoe geniaal die dubbele vinyl van laatst ook mag zijn en hoeveel ik ook genoten heb van Attack Again, KYHU remix, Samara, Surge of Power, Astral etc.. steeds dezelfde nummers (op ongeveer dezelfde volgorde) gaat gewoon vervelen. Maar daarmee kom ik weer een beetje op de discussie van het vorige topic.. oude platen durven draaien, verrassen blablabla.
![]()
Zonder hun productie talent tekort willen te doen; de herkenbare NC synth en kicks hebben ook geen eeuwig leven. Van mij mogen ze best weer eens zo'n apart nummer als Marlboro Man maken. 'Embrace the new sound of the Noisecontrollers' was de boodschap.. heb ik zeker gedaan. Maar zelfs zij kunnen daar niet eeuwig op teren.
Speelt natuurlijk ook mee dat veel van hun releases van zo'n kwaliteit zijn dat elke DJ ze draait. Vooral Attack Again en KYHU rmx zijn zooo veel gedraaid. Dan ben je het een keer zat... Maar goed, wie weet wat ze de komende tijd voor ons in petto hebben.
Heb het al vaker gezegd maar je denkt precies hetzelfde over HS als mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:26 schreef 16meter het volgende:
Noisecontrollers zijn (helaas) een beetje dalende in achting bij mij. Dit jaar op alle festivals hetzelfde setje aangevuld met hier en daar wat bagger van Showtek () of een nummer van ome Zany. Hoe geniaal die dubbele vinyl van laatst ook mag zijn en hoeveel ik ook genoten heb van Attack Again, KYHU remix, Samara, Surge of Power, Astral etc.. steeds dezelfde nummers (op ongeveer dezelfde volgorde) gaat gewoon vervelen. Maar daarmee kom ik weer een beetje op de discussie van het vorige topic.. oude platen durven draaien, verrassen blablabla.
![]()
Zonder hun productie talent tekort willen te doen; de herkenbare NC synth en kicks hebben ook geen eeuwig leven. Van mij mogen ze best weer eens zo'n apart nummer als Marlboro Man maken. 'Embrace the new sound of the Noisecontrollers' was de boodschap.. heb ik zeker gedaan. Maar zelfs zij kunnen daar niet eeuwig op teren.
Speelt natuurlijk ook mee dat veel van hun releases van zo'n kwaliteit zijn dat elke DJ ze draait. Vooral Attack Again en KYHU rmx zijn zooo veel gedraaid. Dan ben je het een keer zat... Maar goed, wie weet wat ze de komende tijd voor ons in petto hebben.
Ik zeg we hebben een Fok!-match. Jullie hebben een avondje stappen voor twee gewonnen. Hapje, drankje, en natuurlijk stampjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:45 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb het al vaker gezegd maar je denkt precies hetzelfde over HS als mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Partyagenda;
Outdated....
Zo'n idee heb ik ook, marktuitbreiding. Geen slechte zet, maar Bioweapon komt hier denkelijk wel heel gemakkelijk uit de strijd... Ik ben ook nog niet overtuigd van de Toneshifterzquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:15 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ben totaal niet onder de indruk van de Toneshifterz! Als een Nederlandse producer deze nummers had op had gestuurd naar een platenlabel waren ze afgewezen, maar omdat Fusion & Scantraxx ook in Australië verder bekend willen worden zijn deze jongens erbij gehaald. Jammer dat Noisecontrollers zich ook steeds verder verlagen (lees: Showtek draaien en nu dus ook nummers maken met lui die zich nog niet eens bewezen hebben)
Vette foto'squote:
Aauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw my eyes !quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:25 schreef WalkingDisaster het volgende:
........
- Headhunterz
- Wildstylez
- Project 1
- D-Block & S-Te-Fan
- Showtek
- Frontliner
- Noisecontrollers
- etc
Mja dat aussie spul kan me nog niet echt warm maken... Ik vind dat wel een lekkere tracklist hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zo'n idee heb ik ook, marktuitbreiding. Geen slechte zet, maar Bioweapon komt hier denkelijk wel heel gemakkelijk uit de strijd... Ik ben ook nog niet overtuigd van de Toneshifterz
Waarom alleen maar oude platen in Australië? Alsof die gasten geen internet hebben en geen nieuw materiaal kunnen checken
was een heldenset inderdaad. 1 vd beste afsluiters ooit wat mij betreftquote:Op woensdag 14 oktober 2009 04:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Sets zijn wel vaak hetzelfde helaas, maar op X-Qlusive hebben ze mij en volgens mij vele andere verrast met een echte topset.
Noisecontrollers
Wat is omhoog thuisjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:23 schreef mstx het volgende:
Haha yeah... hehe...... I'm undefeated, my style is everlasting... yeah.... hehe... I'm a born winner.... yo, I was put on this earth to make a difference homie.... yo... uh, ay!
quote:
All Clowns Are Bastardsquote:
welkomquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:25 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ben 21 jaar, en al vanaf me 15e ofzo fan van de harder stylesGa niet echt vaak naar feesten, ben wel eens bij Qlimax geweest en pas nog naar lokaal feestje hier (Fuze Outdoor).
Favo artiesten zijn de meesten van NL afkomst en wat anderen
- Headhunterz
- Wildstylez
- Project 1
- D-Block & S-Te-Fan
- Showtek
- Frontliner
- Noisecontrollers
- etc
Had dat afgelopen weekend ook al met de film Taken. Daar zit een dialoog in wat ik herkende uit een hardstyle/ hardcore track, ben er alleen nog niet achter welke het wasquote:He is responsible for the cold blooded murder of men, women and children
We will take the fight to their land
To their people, to their blood
dj Norman - Killedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef NLS04 het volgende:
Zat gisteren Call Of Duty 5 te spelen, hoor ik ineens mijn Russische collega soldaat de tekst uit Low -E & Alter Egosz - Vendetta opdreunen![]()
[..]
Had dat afgelopen weekend ook al met de film Taken. Daar zit een dialoog in wat ik herkende uit een hardstyle/ hardcore track, ben er alleen nog niet achter welke het was
nu je het zegt, heb hem niet super vaak gehoord neequote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:50 schreef de_huig het volgende:
en omdat het woensdag normaliter ook ruffian afzeikdag is, maar ik me zaterdag niet aan hem gestoord heb., voor deze ene keer: ruffi..je kan het wel
Had ik van 't weekend toen ik Unbreakable aan 't kijken was... Hoorde ik ineens Psychiatric Ass en So Many Sacrifices voorbij komenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef NLS04 het volgende:
Zat gisteren Call Of Duty 5 te spelen, hoor ik ineens mijn Russische collega soldaat de tekst uit Low -E & Alter Egosz - Vendetta opdreunen![]()
[..]
Had dat afgelopen weekend ook al met de film Taken. Daar zit een dialoog in wat ik herkende uit een hardstyle/ hardcore track, ben er alleen nog niet achter welke het was
Ook idd..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:06 schreef Silvanovisch het volgende:
Ik gok op B-Ware & Frequencerz - Convictive
Idd daarvan kende ik um maar die die Dj norman - killed is ook een lekker ragnummertjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:06 schreef Silvanovisch het volgende:
Ik gok op B-Ware & Frequencerz - Convictive
quote:
Hij is goed te doen jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dj norman - killed
een van de meest ondergewaardeerde platen van het jaar
wat heb je nu zoal op je stickje staan dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:08 schreef WalkingDisaster het volgende:
Mjah, vind de muziek over het algemeen wel leuk hoorDat lijstje was meer ter vormgeving. Heb meestal wat hardstyle op stick in de auto, let niet echt op de titels
Zal ook wel voor Dozer gelden..quote:Yes, from now on the Pitcher is gonna release on Fusion! Enjoy the Music!
Zou een goede zet zijn! Dikke kans dat dat hun talenten label gaat worden!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef ElDani het volgende:
Switch bij Fusion!
[..]
Zal ook wel voor Dozer gelden..
Dan B-Front, Frequencerz en Toneshifterz naar Superplastik??
Luistert lekker weg, kende een aantal nummertjes al.quote:1. DJ Thera - One Year 4 Years
2. Phrantic ft. Boudie - Unleashed (Geck-o Remix)
3. DJ Thera - Gang!
4. Geck-o & Stana - Mess With Me
5. DJ Thera - No More Misunderstanding
6. Chris One - Convictions
7. Two Hawks - Here We Come
8. Geck-o - Smasher
9. Wavolizer - My Saifam Tribute
dat is inderdaad een lekker setjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Thera @ Hardhouse Generation
[..]
Luistert lekker weg, kende een aantal nummertjes al.
Zijn toch wel lekker bezig daar @ Theracords
nicequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef ElDani het volgende:
Switch bij Fusion!
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef ElDani het volgende:
Switch bij Fusion!
[..]
Wel een beetje een schande dat van de 20 mensen die hij aanspreekt bij niemand Dj namen weet en tenslotte niet eens de koppen erbij weet. Of ben ik nou zo'n fanaat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En Ruthless wordt de nieuwe prophet
Deze bedoelde je denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:26 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe 4 tracker van A-Lusion word best wel prima! Komt zover ik weet in November:
Tracks:
A1. Visual Perception
http://www.youtube.com/watch?v=_DrmFXy09Zc
eindelijk weer een release van deze manquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:26 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe 4 tracker van A-Lusion word best wel prima! Komt zover ik weet in November:
Tracks:
A1. Visual Perception
A2. No Regrets:
B1. Blue Fairy
B2. Too Close
Visual Perception vond ik echt GE-WEL-DIG op XQ!
No Regrets wat minder..
Blue Fairy is apart, maar wel tof..
Too Close is ook vet!
Erg grappig om die mensen te zien zo van 'ben jij echt the Prophet? Oh... hoi!'quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:30 schreef poiuytr het volgende:
Wel een beetje een schande dat van de 20 mensen die hij aanspreekt bij niemand Dj namen weet en tenslotte niet eens de koppen erbij weet. Of ben ik nou zo'n fanaat?
Tiny en Lauquote:
Briljantquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij is echt een koning.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef LtNoX het volgende:
[..]
BriljantHad nooit zo'n hoge pet van hem op, maar na "Tiny en Lau" is hij flink in achting gestegen.
Drakenlach op 3:58 ook, haha.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij is echt een koning.
Maar wat bedoel je met het 'tiny en lau' gebeuren?
Ken je Tiny & Lau niet? Lau is echt een held, mensen ook filmpje gezien dat Rutger op bezoek kwamquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij is echt een koning.
Maar wat bedoel je met het 'tiny en lau' gebeuren?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:10 schreef LtNoX het volgende:
Kerel heeft ook z'n zonnebril aan z'n tepelpiercing hangen zie ik net
Lau met zn kerstverlichtingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:24 schreef LeonH het volgende:
Lau en dat ie gaat vissen maar zijn hengel kapot gaat
quote:
dat is zo verschrikkelijk geniaalquote:
welke van de 4 broers?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:36 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja vond ik ook al zo geniaal, en die italiaanse gast op 6.20 lijkt op die ene van de ludolfs.
jij mooi met je "spam"-postquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef JortK het volgende:
B2S zelf heeft fok ook gevonden: Dance-evenement Thrillogy laat Brabanthallen knallen!!
Of de verkoop loopt niet goed?? Ik hoor over het algemeen toch wat twijfelende geluiden over mensen die wel of niet naar Thrillogy willen/gaan..quote:
Ik heb van jongens van b2s begrepen dat ze dit jaar denken om uit te verkopen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:09 schreef ElDani het volgende:
[..]
Of de verkoop loopt niet goed?? Ik hoor over het algemeen toch wat twijfelende geluiden over mensen die wel of niet naar Thrillogy willen/gaan..
Dat denk ik ook. Als je ziet wat het feest al aan media aandacht heeft ontvangen, vind ik het erg opvallend dat ze nu nog informatie op fora gaan posten.. Ben ook benieuwd hoe druk het gaat worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:09 schreef ElDani het volgende:
[..]
Of de verkoop loopt niet goed?? Ik hoor over het algemeen toch wat twijfelende geluiden over mensen die wel of niet naar Thrillogy willen/gaan..
aldus PF, maar goed. Ik zie ook al 15 mensen, fok, vrienden, etc die het feest als optie hebben. Maar toch eigenlijk al zeker weten dat ze niet gaan...quote:6766 · bezoekers ·
5200 · twijfelaars ·
Leuke aftermovie inderdaad, wel wat minder als die van Phase04 die ik hier tijdje geleden poste die was echt superquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Een oudje, maar ook zo vet. Zeker vanaf 2:13
En 2:52
Hier kan q-dance nog een puntje aan zuigen
Zelfs de backstagefilmpjes zijn best ok
En je hoeft niet altijd aan de knopjes te zitten
Nou laat het anders zeggen. De filmpjes van q-dance geven goed de sfeer aan. Happy beelden, lekker achter elkaar geplakt. Maar dit is gewoon eens wat anders. Vandaar dat ik zulke filmpjes kan waarderenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Leuke aftermovie inderdaad, wel wat minder als die van Phase04 die ik hier tijdje geleden poste die was echt super
Ben het alleen niet eens dat Q-dance er een puntje aan kan zuigen, Q zorgt iedere keer weer voor supervette aftermovies. Vooral die van Defqon dit jaar en Qlimax afgelopen jaar
Wel beter als de afters van B2S die zijn meestal maar matig vind ik
Een hele vette aftermovie inderdaad.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Een oudje, maar ook zo vet. Zeker vanaf 2:13
Eenschquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar dit is gewoon eens wat anders. Vandaar dat ik zulke filmpjes kan waarderen
Zou wel de eerste XQ zijn als dat zou gebeuren. Dan wil ik ze ook van Pavo en Zanyquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb op dit moment liever een dvd met de complete registratie van XQ hollandgewoon heel de nacht op genomen
ik blijf wel dromen
Ik heb gehoord vanuit Q, dat ze speciaal van deze XQ een dvd registratie gaan maken omdat jij hem gemist hebt...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zou wel de eerste XQ zijn als dat zou gebeuren. Dan wil ik ze ook van Pavo en Zany
Echt wat een helden zijn dit zegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En je hoeft niet altijd aan de knopjes te zitten
Zit er goed uit en al helemaal als het gratis is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:32 schreef 16meter het volgende:
Morgen misschien stampje plaatsen in Ede, aangezien het gratis entree is daar.
http://partyflock.nl/party/163686:Hardstyle_Mania.html
Iemand bekend met die toko?
nee, maar ga morgen ook daar heenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:32 schreef 16meter het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
nee, maar ga morgen ook daar heen![]()
Fuck it , tis gratis, gewoon van het slechtste uitgaan
Normaal is het een marokkanentent maar ik hoorde via via dat het deurbeleid dit keer werd aangepast.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:32 schreef 16meter het volgende:
Wel met de organisatiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:32 schreef 16meter het volgende:
Van wie heb je dat gehoord dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:07 schreef ElDani het volgende:
Plaats zelf ken ik niet, maar het schijnt wel aardig te zijn.
Van iemand die zij daar geweest te zijn, die het wel aardig vond (nee niet de organisator).. Dus ik kan er niet meer over vertellen..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Van wie heb je dat gehoord dan?Op een normale vrijdag/zaterdag wil je daar niet zijn.
whahahahahquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
quote:00. Intro: Hee marloes
01. Noisecontrollers - Promises
02. Bioweapon - Move Your Body
03. Josh & Wesz - Alexes
04. Concept 22 - Live To Suffer
05. Atmozfears vs. The Vision - Our Destiny
06. Bass Modulators vs Zentiments - In The Game
07. Scope DJ - Rock Hypnotic
08. D-Block & S-te-Fan - In Other Wordz
09. Atmozfears - TBA
10. The Vision - World Of Space
11. Frequencerz - Indecent
12. Sasha F - TBA
13. Max Force & Atmosfearz - The Return
14. The Vision & Pulse - Pandorum
15. Low-E & Alter-egosz - WTF
Ik heb 'm nog niet gehoord, maar ik verwacht dat het van zanger held Rinus is.quote:
Atmozfears & The Vision @ 2Dangerous (Fear FM)quote:
dankquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:25 schreef MrDice het volgende:
[..]
Atmozfears & The Vision @ 2Dangerous (Fear FM)
Te vinden bij de betere lokale liveset-boertjes...
ff meenemen voor in de autoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |