Tijd voor mijn HMH-verslag
Zaterdag lekker nog aan t werk overdag... Geen tijd om voor te chillen dus..Ach geen ramp, de sfeer zat er ook op t werk al in.. Lang leve hyperdepieper-modus.. Collega’s werden vervelend van mij, zo’n dag was t. Toen was t 17u, tijd om m af te taaien naar huis. Voedsel naar binnen werken, douche, schone shizzle aan, en extra kleren mee voor de terugreis. Om 19u vertrek richting mn maat, hij was er ook klaar voor (altijd handig)…alleen… of we ook n neef van m thuis konden brengen…… in Sliedrecht, die lag daar voor anker met zn schip.. Mmm.. nou vooruit dan maar.. Ben ook de moeilijkste niet, en benzinekosten werden gedekt, dus what the hell.
Tijdens de heenreis lekker genoten van het Ran-D setje @ 2dangerous. Donder, stuiteren terwijl je rijdt is geen aanrader. Alles goed, maar je rijdt nogal snel veel en veel te hard. Onderweg de thermoskan maar even soldaat gemaakt. Verse koffie ftw. De heenreis ging echter belachelijk vlot (ahum, I wonder why….) dus om 21.20u waren wij al bij de HMH. Even parkeren, maat ff peukie roken buiten, en dan maar naar binnen, uiteraard geen moeite om binnen te komen, en lang duurde het ook niet. Dit was mijn eerste keer HMH, dus ik was wel nieuwsgierig naar hoe het was. Dat was nog even afwachten echter, want de zaal was nog niet open. Munten halen, peukie roken, biertje scoren, je kent de routine. Gelukkig is die maat een beperkte roker, dus haalde dat geen kostbare stamptijd weg.. (niet dat er binnen niet gerookt werd, maar je snapt m).
Disclaimer: Ik heb weinig platen onthouden, en t loopt door elkaar welke plaat ik waar gehoord heb, dus ik begin er niet meer aan ze te noemen..
Goed. Deuren open, zaal in. Inmiddels waren Neef en Kameraad ook bij ons gezelschap gevoegd. Eerste wat mij opvalt is hoe chill die vloer is.. Dat ie ook glad kan worden is van later zorg. Decor en aankleding ziet lekker uit… Wandelende Zeeuwsmeisjes met schalen worst/kaas en bitterballen zijn ook pluspuntje.. Goeie worst! Time to Pavo! Early… Wat blijft het toch lekker om die platen weer te horen. Even lekker opwarmen met die lekkere sound. Voor de platen verwijs ik u door naar andere lieden. Biertje erbij, voorzichtig de vloer testen, warm worden. Toen was het tijd voor Max Enforcer en Profyler… Ondanks klachten vooraf over hardste act

was dit een erg lekker setje.. Mede door de intro/opener/reclame op de screens, zat de sfeer er al goed in, ondanks dat het nog niet packed was. Erg veel lekkere platen gehoord en flink lopen stampen.. Boertjes Huig en Bartmans waren inmiddels ook gearriveerd, Remcore stond ook al in de omgeving. Na de usual “hoi-alles goed?” tijd om verder te stampen..
Bier smaakte ook goed.. Kut als je Bob bent, maar ach, een paar kan wel toch? Dus tijdens Charlie Lownoise het bier afgezworen, en stampen maar. Heerlijke set, lekker gas erop. Kostuum van Mr L ging snel uit, maar het zag er ook vrij warm uit daar.. De Mc’s dv8 en Ruffian deden hun ding naar behoren, wel het publiek opzwepen (sowieso props voor de sfeer/het publiek) maar niet de hele tijd je grote scheur open.
Hierna was het middels een wederom superintro tijd voor BH en Wildstylez. De set waar ik het minste naar uitkeek. Het viel me mee. Het was op momenten wel lekker. Ook hier dus een stampje geplaatst. Bartmans en ik waren het wel aardig eens over de kwaliteit van deze set. Ondertussen weer even wat te drinken gehaald, overvloedige vloeistof af laten vloeien (ook prima voor elkaar, bijna geen files voor de pisbakken) en weer terug die zaal in.
Tijd voor A-Lusion en Luna (u merkt, mijn uren gaan wat snel, maar ja, als je de platen niet zo kunt noemen scheelt dat tekst..) DE SET VAN DE AVOND!!!!

Godsgruwelijke tering wat heb ik daar staan rammen.. Stampen alsof ik naar China wilde en mn schep was vergeten.. Heerlijke platen (zie andere teksten voor welke

) lekker hard.. (TUSSENDOOR: Het geluid stond sowieso kneiterlekker, verwend als ik mag zijn door Q-base, dit was goed te voelen.) Vermoeidheid was nog ver weg, dus de stampjes gingen harder en harder.. (dat wreekte zich later zo bleek…) Hierna was het tijd voor Carnaval…
Donkey Rollers en Zany.. Wat een moederneukend feestje was dat.. Heerlijke intro weer, polonaise werd weer eens ingezet, stampen ondertussen, polonaise, gekkenhuis,stampen, polonaise, feest, sfeer.. LalalaLALAlala!! Nou goed, je snapt t idee. Compleet gekkenhuis met lekkere platen en veel sfeer. Inmiddels was onze 4e man (compaan van Neef) danig aan zijn tax geraakt. Als in; hij was bezopen en weg.. (Huig; die man met je hamer

) Ook dit zou later nog terugkeren…
B-Frontliner… Bassie en Adriaan. Wederom een heldig intro, en een supersetje. Wat hadden die jongens er een lol in.. Super hoe ze stonden los te gaan. Of dat nou ten koste van de kwaliteit van de set/het mixen ging? Ik maakte me er niet druk om, zij hadden lol, ik had lol. Gas erop en doorgaan.. Nog steeds? Ja nog steeds.. 2x drinken halen, 3x afwateren, voor de rest ben ik de vloer niet af geweest.. Niet druk om maken, dat komt later wel. Even voor het einde van de set richting de hotdogstand gegaan, de maag kwam in opstand, afwateren en door naar de andere zaal voor AVIO.. Sodekneiters wat een setje.. Maar toch duurde dit niet lang. Neef was tikje aan de max, bier smaakte hem goed, mn maat was ook lichtelijk op, en ikzelf vond t ook wel best, zeker rekening houdende met t feit dat ik om 06u wakker was, en nog via Sliedrecht naar Emmen moest (+- 45min omrijden). Dus helaas vroegtijdig afgetaaid. Waarbij we er dus achter kwamen dat onze 4e man opgepakt was (geen idee waarvoor) maar dus niet meeging.. Hier baalde Neef nogal van, maar ja, hij heeft zichzelf in de shit geholpen.
Terugreis was rustig, ging vlot genoeg. Op de boot van Neef even gedouched en cafeine naar binnen gewerkt. Na deze boost doorgereden naar Emmen.. Maar bij Leusden was voor mij de koek op. En mn maat zat al te dommelen, dus toch maar even geparkeerd en n uurtje slapen. Tegen 09u de reis weer vervolgd en uiteindelijk was ik om 10:20u thuis. Even een broodje naar binnen gewerkt en toen maar mn bedje opgezocht.. En nu zit ik hier.. Met stijve kuiten.. Lopen kost moeite...