Grappig dat showtek weer door TMF is opgepakt. Dat gebeurde ook met de remix met Tomatenplukker. Toen wouden ze niks te maken hebben met TMF om Hardstyle niet de commerciële kant op te laten gaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://partyflock.nl/news/14961:Showtek_vs_K1_Max_fighter_Andy_Souwer.html
een videoclip op TMF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zeiden ze toch in een interview? Zou wel mooi zijn als iemand die terug kon vinden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Grappig dat showtek weer door TMF is opgepakt. Dat gebeurde ook met de remix met Tomatenplukker. Toen wouden ze niks te maken hebben met TMF om Hardstyle niet de commerciële kant op te laten gaan.
Blijkbaar willen ze dat nu wel omdat er blijkbaar toch goed geld te verdienen valt.... erg jammer....
http://www.tmf.nl/microsites/kijkditnou/blog/id/159237quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat zeiden ze toch in een interview? Zou wel mooi zijn als iemand die terug kon vinden.Stond dacht ik ook op hardtraxx
![]()
Ze vinden dus dat nummers als Tomatenplukkers de hardstyle niet goed representeren. Laat ik nou precies het zelfde vinden van The World is Mine.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:24 schreef ElDani het volgende:
Bedoel je dit mstx? http://www.hardtraxx.nl/nieuws/showtek-op-tmf-het-verhaal.html
Op dat schriftelijke interview op HT is namelijk niets te vinden.
quote:01. Jones and B-Front - Lunatick (Raw Mix)
02. Dozer - The Legacy
03. The Pitcher - Strange Love
04. Noisecontrollers - Promises
05. Brennan Heart - Can't Kill Us
06. Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix)
07. B-Front & Frontliner – Become the Sky
08. Toneshifterz - Sahara
09. Deepack vs. D-Block and S-Te-Fan - In Other Wordz
10. Donkey Rollers - Followers (Original Mix)
11. Brennan Heart - One Blade (Noisecontrollers Remix)
12. Noisecontrollers - Astral
13. The Vision & Pulse - Pandorum
14. Hyperdrive - The Punishment
15. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
16. B-Front - ID
17. Frontliner vs. B-Front - 1.000.000 Stars
18. 2-Sidez - GOD
19. Psyko Punkz - Overclipping
20. Noisecontrollers - Surge Of Power
21. The Vision - Worlds of Space
22. Blademasterz - Audiometric (2009 Album Mix)
23. Alpha Twins - Fragile
24. Bass Modulators - NRGizer
25. Southstylers - Nok Joe Douwn
26. Noisecontrollers - Yellow Minute
27. Ran-D & Adaro - Under Attack
28. Solutio & The I's - City of Chaos
29. Donkey Rollers - Fusion Of Sound
30. Alpha Twins - Unleashed
31. ID
32. Noisecontrollers - Unbroken
33. Low-E vs. Alter Egosz - WTF
B-Front @ Q-base 2009quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:32 schreef JortK het volgende:
Lekker hitjes luisteren op de maandagmorgen:
[..]
Geslaagd, zo'n 800 bezoekers. We hadden een mooie show, geluid was goed en er werd echt vet gedraaid. Vooral tijdens AVIO een ongekende sfeer in de zaalquote:
Mooi zoquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:21 schreef Sethje het volgende:
[..]
Geslaagd, zo'n 800 bezoekers. We hadden een mooie show, geluid was goed en er werd echt vet gedraaid. Vooral tijdens AVIO een ongekende sfeer in de zaal
wtf, serieus ? Dat heb ik echt nog nooit gehoord dat mensen ff gaan pitten op een feest. Voorderest leuke verslagen van alle XQ gangers hierquote:
goede optie, wie weetquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:21 schreef NLS04 het volgende:
Voorderest nog mensen die naar inshock overdose gaan?
Ik eigenlijk ook niet.. Maar ik was ZO moe.. Ik kon gewoon niet meer! Ik heb 10 minuutjes bleek achteraf aan de TL te zien geslapen.. Maar daarna was ik 1.5 uur heel scherp en wakker, dus dat had wel degelijk nutquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:21 schreef NLS04 het volgende:
[..]
wtf, serieus ? Dat heb ik echt nog nooit gehoord dat mensen ff gaan pitten op een feest. Voorderest leuke verslagen van alle XQ gangers hier![]()
Scantraxx doet niet veel anders hoor...quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:38 schreef LeonH het volgende:
De kutmongolen van Showtek maken gewoon weer even de hele zooi kapot.... Geld geld geld geld geld...
ShowtekTMF
=
![]()
![]()
Ja had ik nog erbij willen posten... Ook zoiets... Maar bij hun vind ik het nu pas een eerste stuiptrekking richting deze doelgroep...quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Scantraxx doet niet veel anders hoor...
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:24 schreef ElDani het volgende:
Bedoel je dit mstx? http://www.hardtraxx.nl/nieuws/showtek-op-tmf-het-verhaal.html
Op dat schriftelijke interview op HT is namelijk niets te vinden.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:18 schreef de_huig het volgende:
Mijn verslag voor ripper (op verzoek van je meisje):
het was wel aardig![]()
quote:mijn verslag voor de rest (rip, niet lezen):
mijn god mijn god mijn god..wat was xqlusive VET!![]()
hij kijkt alsof ie moet poepen en het lukt nietquote:
ik denk een photoshop tattooquote:[ afbeelding ]is dat nou een (airbrush)-tattoo op zn sleutelbeen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |