Ik niet, heb trouwens ook nooit in die PM lijst gestaan.quote:
Sterkte ermee! Hopelijk valt het mee!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:14 schreef JortK het volgende:
Gister lekker me knie aan gort gelopen tijdens een rondje hardlopen, dus ik weet niet of morgen nog doorgaat.
Ik vind ´m erg netjes.quote:
Blegh nee, doe mij maar gewoon deze versiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
en verder ben ik sinds gisteren verliefd op dit:
www.q-dance.nlquote:Extra kaarten Qlimax
Op zaterdag 26 september zijn de kaarten voor Qlimax in de verkoop gegaan. Aangezien niet iedereen betaald heeft en wij een aantal handelaren eruit hebben weten te vissen, zijn er nieuwe Qlimax kaarten beschikbaar. Deze kaarten zullen in de verkoop op zaterdag 17 oktober om 13:00 uur, via Ticketonline.nl.
Let op: Maximaal twee kaarten per boeking, account, adres en betaalmiddel en betaling kan alleen met Credit Card of iDeal.
Bob moet om 04.00 weer in de HMH, lekker reisje wordt dat voor hemquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:48 schreef Sethje het volgende:
Zoo'n zin in morgen...
Waar we de vorige Twisted's niet veel konden vanwege de beperkte zaal hebben we nu echt een dikke stage kunnen bouwen en hebben we een grootse entree. De kaartverkoop doet het zoals verwacht in de laatste week erg, erg goed.
De timetable hebben we vandaag bekend gemaakt:
21:00 - 22:00 Hyperactivo vs Ramo
22:00 - 23:15 Wildstylez
23:15 - 00:30 Zentiments
00:30 - 01:30 B-Front
01:30 - 02:30 Psyko Punkz
02:30 - 03:00 AVIO: live
Host: MC DL
[ afbeelding ]
Omen Remix doet me weinig, Crossroads klinkt lekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:42 schreef T_Killer het volgende:
mag ik mijn medefokkers even attenderen op Ran-D - Crossroads
Dat is er eentje in de categorie under attack, lekker rauw en hard
Edit: als we toch bezig zijn...wat vinden we hiervan?
Rip regelt meestal dat soort dingenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik niet, heb trouwens ook nooit in die PM lijst gestaan.
Mag ik erbij....?
Deadmau5quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
en verder ben ik sinds gisteren verliefd op dit:
ouwe schraper da ge d'r rondlooptquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:22 schreef viz het volgende:
Vanavond Twisted! Eergister nog even kaartjes gehaald. 21 cent administratiekosten per kaartje.. Kijk, zo mag ik het horen!!
Ben benieuwd naar de foto's?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:46 schreef de_huig het volgende:
[..]
ouwe schraper da ge d'r rondloopt
Ik heb zin in vanavond..bartmans regelt de outfits ^^ en wat het wordt blijft een verrassing ^^
Als je van komedies houdt is het een goeie film ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
en wat goeie films
(Drag me to Hell ,
Prima, ben d'r bij!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:27 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond meet links vooraan tijdens Frontliner & B-Front?
as usual: links vooraan is da place 2 bquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:06 schreef de_huig het volgende:
aangezien het maar twee area's zijn..gewoon tijdens elke set waar je bent naar linksvoor komen..als iedereen hier dat nou doet kom je er altijd wel een paar tegen
Bezoekers perspectief.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:08 schreef Sanderrrr het volgende:
links vooraan uit dj of bezoekers perspectief?
De Alpha's moeten vanuit ZAK ook nog naar de HMH toerijden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Bob moet om 04.00 weer in de HMH, lekker reisje wordt dat voor hemen Alpaverb moet ook zorgen dat hij daar 04.45 is
Ow ja, voor de links vooraan meeting, ik ben die gast in 't delfts blauw!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:29 schreef T_Killer het volgende:
Alle mannen die vanavond naar het verkleedpartijtje in de HMH gaan: Veel plezier
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:02 schreef LeonH het volgende:
Veel plezier aan de HMH stampers en de Twizted gangers!
Hier niet veel bijzonders op de planning. Een filmpje pakken en nog even de stad in en Q-dance stream checken!
Omen remix zuigt.. Waarom sowieso die plaat remixen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:42 schreef T_Killer het volgende:
Ran-D - Crossroadsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:42 schreef T_Killer het volgende:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:46 schreef de_huig het volgende:
Ik heb zin in vanavond..bartmans regelt de outfits ^^ en wat het wordt blijft een verrassing ^^
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:55 schreef Bertje_NL het volgende:
Ow ja, voor de links vooraan meeting, ik ben die gast in 't delfts blauw!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik zal proberen bij de meet aanwezig te zijn of iig linksvoor, ben te herkennen aan een oranje sinterklaasmijter met Q-dance logo, een hawaii ketting en oranje polo
Heb nu al zin om de foto's te zien, wat een josti-band gaat dat worden zegquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:38 schreef Koepert het volgende:
bruinige broek, Zwart shirt met "Oldschool" erop en een afbeelding van Waldorf & Stadtler oh en iets "Nederlands"
quote:A-Drive
Alphaverb
Alpha²
Burnin' Diazz
Josh & Wesz
Low-E
Ran-D
Re-Mo
Sasha F
The Vision
Live: 2-Sidez
MC: Apster
MC: Flash!
MC: J-B
MC: Rems
Same herequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:49 schreef Sc0tTy het volgende:
tvp, laatste week echt geen tijd om te fokken
Auw... ik had wel verwacht dat het vet zou worden. Maar dat ik weer 1 van de beste feesten van het jaar moet missen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:46 schreef kollie het volgende:
knip
Pluspunten
De sfeer: misschien wel de beste sfeer ooit op een feest voor mij. Alleen maar lachende mensen, iedereen ging los![]()
De show: die intro's! het wordt eentonig maar ook hier moet ik van zeggen dat het de beste intro's ooit voor me waren.
De mc's. Het mag ook wel eens gezegd worden, de mc's waren (mede door het perfect uitgevoerde thema) van toegevoegde waarde. Met name mc DV8.
Al met al: feest van het jaar voor mij![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |