welkomquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:25 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ben 21 jaar, en al vanaf me 15e ofzo fan van de harder stylesGa niet echt vaak naar feesten, ben wel eens bij Qlimax geweest en pas nog naar lokaal feestje hier (Fuze Outdoor).
Favo artiesten zijn de meesten van NL afkomst en wat anderen
- Headhunterz
- Wildstylez
- Project 1
- D-Block & S-Te-Fan
- Showtek
- Frontliner
- Noisecontrollers
- etc
Had dat afgelopen weekend ook al met de film Taken. Daar zit een dialoog in wat ik herkende uit een hardstyle/ hardcore track, ben er alleen nog niet achter welke het wasquote:He is responsible for the cold blooded murder of men, women and children
We will take the fight to their land
To their people, to their blood
dj Norman - Killedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef NLS04 het volgende:
Zat gisteren Call Of Duty 5 te spelen, hoor ik ineens mijn Russische collega soldaat de tekst uit Low -E & Alter Egosz - Vendetta opdreunen![]()
[..]
Had dat afgelopen weekend ook al met de film Taken. Daar zit een dialoog in wat ik herkende uit een hardstyle/ hardcore track, ben er alleen nog niet achter welke het was
nu je het zegt, heb hem niet super vaak gehoord neequote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:50 schreef de_huig het volgende:
en omdat het woensdag normaliter ook ruffian afzeikdag is, maar ik me zaterdag niet aan hem gestoord heb., voor deze ene keer: ruffi..je kan het wel
Had ik van 't weekend toen ik Unbreakable aan 't kijken was... Hoorde ik ineens Psychiatric Ass en So Many Sacrifices voorbij komenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef NLS04 het volgende:
Zat gisteren Call Of Duty 5 te spelen, hoor ik ineens mijn Russische collega soldaat de tekst uit Low -E & Alter Egosz - Vendetta opdreunen![]()
[..]
Had dat afgelopen weekend ook al met de film Taken. Daar zit een dialoog in wat ik herkende uit een hardstyle/ hardcore track, ben er alleen nog niet achter welke het was
Ook idd..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:06 schreef Silvanovisch het volgende:
Ik gok op B-Ware & Frequencerz - Convictive
Idd daarvan kende ik um maar die die Dj norman - killed is ook een lekker ragnummertjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:06 schreef Silvanovisch het volgende:
Ik gok op B-Ware & Frequencerz - Convictive
quote:
Hij is goed te doen jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dj norman - killed
een van de meest ondergewaardeerde platen van het jaar
wat heb je nu zoal op je stickje staan dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:08 schreef WalkingDisaster het volgende:
Mjah, vind de muziek over het algemeen wel leuk hoorDat lijstje was meer ter vormgeving. Heb meestal wat hardstyle op stick in de auto, let niet echt op de titels
Zal ook wel voor Dozer gelden..quote:Yes, from now on the Pitcher is gonna release on Fusion! Enjoy the Music!
Zou een goede zet zijn! Dikke kans dat dat hun talenten label gaat worden!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef ElDani het volgende:
Switch bij Fusion!
[..]
Zal ook wel voor Dozer gelden..
Dan B-Front, Frequencerz en Toneshifterz naar Superplastik??
Luistert lekker weg, kende een aantal nummertjes al.quote:1. DJ Thera - One Year 4 Years
2. Phrantic ft. Boudie - Unleashed (Geck-o Remix)
3. DJ Thera - Gang!
4. Geck-o & Stana - Mess With Me
5. DJ Thera - No More Misunderstanding
6. Chris One - Convictions
7. Two Hawks - Here We Come
8. Geck-o - Smasher
9. Wavolizer - My Saifam Tribute
dat is inderdaad een lekker setjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Thera @ Hardhouse Generation
[..]
Luistert lekker weg, kende een aantal nummertjes al.
Zijn toch wel lekker bezig daar @ Theracords
nicequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef ElDani het volgende:
Switch bij Fusion!
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef ElDani het volgende:
Switch bij Fusion!
[..]
Wel een beetje een schande dat van de 20 mensen die hij aanspreekt bij niemand Dj namen weet en tenslotte niet eens de koppen erbij weet. Of ben ik nou zo'n fanaat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En Ruthless wordt de nieuwe prophet
Deze bedoelde je denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:26 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe 4 tracker van A-Lusion word best wel prima! Komt zover ik weet in November:
Tracks:
A1. Visual Perception
http://www.youtube.com/watch?v=_DrmFXy09Zc
eindelijk weer een release van deze manquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:26 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe 4 tracker van A-Lusion word best wel prima! Komt zover ik weet in November:
Tracks:
A1. Visual Perception
A2. No Regrets:
B1. Blue Fairy
B2. Too Close
Visual Perception vond ik echt GE-WEL-DIG op XQ!
No Regrets wat minder..
Blue Fairy is apart, maar wel tof..
Too Close is ook vet!
Erg grappig om die mensen te zien zo van 'ben jij echt the Prophet? Oh... hoi!'quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:30 schreef poiuytr het volgende:
Wel een beetje een schande dat van de 20 mensen die hij aanspreekt bij niemand Dj namen weet en tenslotte niet eens de koppen erbij weet. Of ben ik nou zo'n fanaat?
Tiny en Lauquote:
Briljantquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij is echt een koning.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef LtNoX het volgende:
[..]
BriljantHad nooit zo'n hoge pet van hem op, maar na "Tiny en Lau" is hij flink in achting gestegen.
Drakenlach op 3:58 ook, haha.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij is echt een koning.
Maar wat bedoel je met het 'tiny en lau' gebeuren?
Ken je Tiny & Lau niet? Lau is echt een held, mensen ook filmpje gezien dat Rutger op bezoek kwamquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij is echt een koning.
Maar wat bedoel je met het 'tiny en lau' gebeuren?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:10 schreef LtNoX het volgende:
Kerel heeft ook z'n zonnebril aan z'n tepelpiercing hangen zie ik net
Lau met zn kerstverlichtingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:24 schreef LeonH het volgende:
Lau en dat ie gaat vissen maar zijn hengel kapot gaat
quote:
dat is zo verschrikkelijk geniaalquote:
welke van de 4 broers?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:36 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja vond ik ook al zo geniaal, en die italiaanse gast op 6.20 lijkt op die ene van de ludolfs.
jij mooi met je "spam"-postquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef JortK het volgende:
B2S zelf heeft fok ook gevonden: Dance-evenement Thrillogy laat Brabanthallen knallen!!
Of de verkoop loopt niet goed?? Ik hoor over het algemeen toch wat twijfelende geluiden over mensen die wel of niet naar Thrillogy willen/gaan..quote:
Ik heb van jongens van b2s begrepen dat ze dit jaar denken om uit te verkopen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:09 schreef ElDani het volgende:
[..]
Of de verkoop loopt niet goed?? Ik hoor over het algemeen toch wat twijfelende geluiden over mensen die wel of niet naar Thrillogy willen/gaan..
Dat denk ik ook. Als je ziet wat het feest al aan media aandacht heeft ontvangen, vind ik het erg opvallend dat ze nu nog informatie op fora gaan posten.. Ben ook benieuwd hoe druk het gaat worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:09 schreef ElDani het volgende:
[..]
Of de verkoop loopt niet goed?? Ik hoor over het algemeen toch wat twijfelende geluiden over mensen die wel of niet naar Thrillogy willen/gaan..
aldus PF, maar goed. Ik zie ook al 15 mensen, fok, vrienden, etc die het feest als optie hebben. Maar toch eigenlijk al zeker weten dat ze niet gaan...quote:6766 · bezoekers ·
5200 · twijfelaars ·
Leuke aftermovie inderdaad, wel wat minder als die van Phase04 die ik hier tijdje geleden poste die was echt superquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Een oudje, maar ook zo vet. Zeker vanaf 2:13
En 2:52
Hier kan q-dance nog een puntje aan zuigen
Zelfs de backstagefilmpjes zijn best ok
En je hoeft niet altijd aan de knopjes te zitten
Nou laat het anders zeggen. De filmpjes van q-dance geven goed de sfeer aan. Happy beelden, lekker achter elkaar geplakt. Maar dit is gewoon eens wat anders. Vandaar dat ik zulke filmpjes kan waarderenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Leuke aftermovie inderdaad, wel wat minder als die van Phase04 die ik hier tijdje geleden poste die was echt super
Ben het alleen niet eens dat Q-dance er een puntje aan kan zuigen, Q zorgt iedere keer weer voor supervette aftermovies. Vooral die van Defqon dit jaar en Qlimax afgelopen jaar
Wel beter als de afters van B2S die zijn meestal maar matig vind ik
Een hele vette aftermovie inderdaad.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Een oudje, maar ook zo vet. Zeker vanaf 2:13
Eenschquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar dit is gewoon eens wat anders. Vandaar dat ik zulke filmpjes kan waarderen
Zou wel de eerste XQ zijn als dat zou gebeuren. Dan wil ik ze ook van Pavo en Zanyquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb op dit moment liever een dvd met de complete registratie van XQ hollandgewoon heel de nacht op genomen
ik blijf wel dromen
Ik heb gehoord vanuit Q, dat ze speciaal van deze XQ een dvd registratie gaan maken omdat jij hem gemist hebt...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zou wel de eerste XQ zijn als dat zou gebeuren. Dan wil ik ze ook van Pavo en Zany
Echt wat een helden zijn dit zegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En je hoeft niet altijd aan de knopjes te zitten
Zit er goed uit en al helemaal als het gratis is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:32 schreef 16meter het volgende:
Morgen misschien stampje plaatsen in Ede, aangezien het gratis entree is daar.
http://partyflock.nl/party/163686:Hardstyle_Mania.html
Iemand bekend met die toko?
nee, maar ga morgen ook daar heenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:32 schreef 16meter het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
nee, maar ga morgen ook daar heen![]()
Fuck it , tis gratis, gewoon van het slechtste uitgaan
Normaal is het een marokkanentent maar ik hoorde via via dat het deurbeleid dit keer werd aangepast.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:32 schreef 16meter het volgende:
Wel met de organisatiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:32 schreef 16meter het volgende:
Van wie heb je dat gehoord dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:07 schreef ElDani het volgende:
Plaats zelf ken ik niet, maar het schijnt wel aardig te zijn.
Van iemand die zij daar geweest te zijn, die het wel aardig vond (nee niet de organisator).. Dus ik kan er niet meer over vertellen..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Van wie heb je dat gehoord dan?Op een normale vrijdag/zaterdag wil je daar niet zijn.
whahahahahquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
quote:00. Intro: Hee marloes
01. Noisecontrollers - Promises
02. Bioweapon - Move Your Body
03. Josh & Wesz - Alexes
04. Concept 22 - Live To Suffer
05. Atmozfears vs. The Vision - Our Destiny
06. Bass Modulators vs Zentiments - In The Game
07. Scope DJ - Rock Hypnotic
08. D-Block & S-te-Fan - In Other Wordz
09. Atmozfears - TBA
10. The Vision - World Of Space
11. Frequencerz - Indecent
12. Sasha F - TBA
13. Max Force & Atmosfearz - The Return
14. The Vision & Pulse - Pandorum
15. Low-E & Alter-egosz - WTF
Ik heb 'm nog niet gehoord, maar ik verwacht dat het van zanger held Rinus is.quote:
Atmozfears & The Vision @ 2Dangerous (Fear FM)quote:
dankquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:25 schreef MrDice het volgende:
[..]
Atmozfears & The Vision @ 2Dangerous (Fear FM)
Te vinden bij de betere lokale liveset-boertjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |