welkomquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:25 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ben 21 jaar, en al vanaf me 15e ofzo fan van de harder stylesGa niet echt vaak naar feesten, ben wel eens bij Qlimax geweest en pas nog naar lokaal feestje hier (Fuze Outdoor).
Favo artiesten zijn de meesten van NL afkomst en wat anderen
- Headhunterz
- Wildstylez
- Project 1
- D-Block & S-Te-Fan
- Showtek
- Frontliner
- Noisecontrollers
- etc
Had dat afgelopen weekend ook al met de film Taken. Daar zit een dialoog in wat ik herkende uit een hardstyle/ hardcore track, ben er alleen nog niet achter welke het wasquote:He is responsible for the cold blooded murder of men, women and children
We will take the fight to their land
To their people, to their blood
dj Norman - Killedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef NLS04 het volgende:
Zat gisteren Call Of Duty 5 te spelen, hoor ik ineens mijn Russische collega soldaat de tekst uit Low -E & Alter Egosz - Vendetta opdreunen![]()
[..]
Had dat afgelopen weekend ook al met de film Taken. Daar zit een dialoog in wat ik herkende uit een hardstyle/ hardcore track, ben er alleen nog niet achter welke het was
nu je het zegt, heb hem niet super vaak gehoord neequote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:50 schreef de_huig het volgende:
en omdat het woensdag normaliter ook ruffian afzeikdag is, maar ik me zaterdag niet aan hem gestoord heb., voor deze ene keer: ruffi..je kan het wel
Had ik van 't weekend toen ik Unbreakable aan 't kijken was... Hoorde ik ineens Psychiatric Ass en So Many Sacrifices voorbij komenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef NLS04 het volgende:
Zat gisteren Call Of Duty 5 te spelen, hoor ik ineens mijn Russische collega soldaat de tekst uit Low -E & Alter Egosz - Vendetta opdreunen![]()
[..]
Had dat afgelopen weekend ook al met de film Taken. Daar zit een dialoog in wat ik herkende uit een hardstyle/ hardcore track, ben er alleen nog niet achter welke het was
Ook idd..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:06 schreef Silvanovisch het volgende:
Ik gok op B-Ware & Frequencerz - Convictive
Idd daarvan kende ik um maar die die Dj norman - killed is ook een lekker ragnummertjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:06 schreef Silvanovisch het volgende:
Ik gok op B-Ware & Frequencerz - Convictive
quote:
Hij is goed te doen jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dj norman - killed
een van de meest ondergewaardeerde platen van het jaar
wat heb je nu zoal op je stickje staan dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:08 schreef WalkingDisaster het volgende:
Mjah, vind de muziek over het algemeen wel leuk hoorDat lijstje was meer ter vormgeving. Heb meestal wat hardstyle op stick in de auto, let niet echt op de titels
Zal ook wel voor Dozer gelden..quote:Yes, from now on the Pitcher is gonna release on Fusion! Enjoy the Music!
Zou een goede zet zijn! Dikke kans dat dat hun talenten label gaat worden!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef ElDani het volgende:
Switch bij Fusion!
[..]
Zal ook wel voor Dozer gelden..
Dan B-Front, Frequencerz en Toneshifterz naar Superplastik??
Luistert lekker weg, kende een aantal nummertjes al.quote:1. DJ Thera - One Year 4 Years
2. Phrantic ft. Boudie - Unleashed (Geck-o Remix)
3. DJ Thera - Gang!
4. Geck-o & Stana - Mess With Me
5. DJ Thera - No More Misunderstanding
6. Chris One - Convictions
7. Two Hawks - Here We Come
8. Geck-o - Smasher
9. Wavolizer - My Saifam Tribute
dat is inderdaad een lekker setjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Thera @ Hardhouse Generation
[..]
Luistert lekker weg, kende een aantal nummertjes al.
Zijn toch wel lekker bezig daar @ Theracords
nicequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef ElDani het volgende:
Switch bij Fusion!
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef ElDani het volgende:
Switch bij Fusion!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |