abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:29:49 #201
253179 LtNoX
Easy Livin'
pi_73653232
quote:
Aha dank, kende hem toch al wel: hij klinkt alleen compleet anders
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:24 schreef LeonH het volgende:
En ze komt steeds meer naar voren als een marketing truc...

Wow, vergeleken met haar 'topquality photo's' vind ik d'r zo in het echt geen lelijke verschijning, maar dat suggestieve gedraai en op het randje zitten van praten als een belslet, bleh.

Twisted zag er gezellig uit Seth, volgende keer toch maar eens checken misschien.

Jaydee heeft leuke vocal, maar ja ... Verder inderdaad een beetje ongeinspireerd.
Da Phunk (Zal wel de A/B kant van dezelde vinyl worden?) vind ik dan wel iets sterker, op misschien de kick in de intro na. (En dat kan ook aan YT liggen). Wel weer een zwaar overused sample.

[ Bericht 25% gewijzigd door LtNoX op 13-10-2009 17:40:57 ]
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:05:54 #202
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_73654236
Hans Teeuwen door A-luNAsion @XQ en dan goed hard ragguh
tijdens Crypsis&Luna - Torture
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 12:57 schreef NLS04 het volgende:
mijn plaat voor vandaag:

"Ontdekte" (want volgens mij wast tie al eens gepost onder de TBA) hem door Ran-D's setje laatst bij 2dangerouz
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:38 schreef Sethje het volgende:
Wat beelden van Twisted
Nice Seth Van de foto's te zien een zeer nette aankleding en ik tel zo wat? 16 discobollen ofzo
Wat je vindt, ...
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:12:44 #203
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_73656388
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:05 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Nice Seth Van de foto's te zien een zeer nette aankleding en ik tel zo wat? 16 discobollen ofzo
Thnx, ja we hadden echt een vette stage, 18 moving heads en idd 16 of 18 discobollen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_73656861
Twisted beelden zien er inderdaad gewoon goed uit! Zeker, zoals ook gezegd, voor die prijs!

Toneshifterz:
A1. Sahara
B1. Rock Tha Place
B2. Da Phunk

Komt niet nu (dat zal waarschijnlijk Mr. Monster EP worden), maar daarna..
Sahara & Rock Tha Place vind ik erg vet, Da Phunk moet ik aan wennen..
Mixes onder de naam Khadber
pi_73656923
Hardstyle liefhebber meld
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
pi_73657108
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:28 schreef WalkingDisaster het volgende:
Gezellig. Al lang liefhebber? Feestjes meegemaakt? Welke artiesten houd je wel van?
Partyagenda;
Outdated....
pi_73657302
quote:
Meer over jezelf vertelt? ! Welkom in ieder geval.
pi_73658622
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:22 schreef 16meter het volgende:

[..]

was al gepost dacht ik hier..

saaie track die niks toevoegt.

sowieso die toneshifterz

Wanneer komt er eens een nieuwe hardstyle act met een originele naam trouwens.. toneshifterz zou zo uit de DJ name generator van LSDB kunnen komen. En altijd Zzzz erachter.
Helemaal mee eens, ben totaal niet onder de indruk van de Toneshifterz! Als een Nederlandse producer deze nummers had op had gestuurd naar een platenlabel waren ze afgewezen, maar omdat Fusion & Scantraxx ook in Australië verder bekend willen worden zijn deze jongens erbij gehaald. Jammer dat Noisecontrollers zich ook steeds verder verlagen (lees: Showtek draaien en nu dus ook nummers maken met lui die zich nog niet eens bewezen hebben)
pi_73659031
Ben 21 jaar, en al vanaf me 15e ofzo fan van de harder styles Ga niet echt vaak naar feesten, ben wel eens bij Qlimax geweest en pas nog naar lokaal feestje hier (Fuze Outdoor).

Favo artiesten zijn de meesten van NL afkomst en wat anderen

- Headhunterz
- Wildstylez
- Project 1
- D-Block & S-Te-Fan
- Showtek
- Frontliner
- Noisecontrollers
- etc
jij bent stoer,
pi_73659074
Noisecontrollers zijn (helaas) een beetje dalende in achting bij mij. Dit jaar op alle festivals hetzelfde setje aangevuld met hier en daar wat bagger van Showtek ( ) of een nummer van ome Zany. Hoe geniaal die dubbele vinyl van laatst ook mag zijn en hoeveel ik ook genoten heb van Attack Again, KYHU remix, Samara, Surge of Power, Astral etc.. steeds dezelfde nummers (op ongeveer dezelfde volgorde) gaat gewoon vervelen. Maar daarmee kom ik weer een beetje op de discussie van het vorige topic.. oude platen durven draaien, verrassen blablabla.

Zonder hun productie talent tekort willen te doen; de herkenbare NC synth en kicks hebben ook geen eeuwig leven. Van mij mogen ze best weer eens zo'n apart nummer als Marlboro Man maken. 'Embrace the new sound of the Noisecontrollers' was de boodschap.. heb ik zeker gedaan. Maar zelfs zij kunnen daar niet eeuwig op teren.

Speelt natuurlijk ook mee dat veel van hun releases van zo'n kwaliteit zijn dat elke DJ ze draait. Vooral Attack Again en KYHU rmx zijn zooo veel gedraaid. Dan ben je het een keer zat... Maar goed, wie weet wat ze de komende tijd voor ons in petto hebben.
pi_73659110
quote:
welkom
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_73659811
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:26 schreef 16meter het volgende:
Noisecontrollers zijn (helaas) een beetje dalende in achting bij mij. Dit jaar op alle festivals hetzelfde setje aangevuld met hier en daar wat bagger van Showtek ( ) of een nummer van ome Zany. Hoe geniaal die dubbele vinyl van laatst ook mag zijn en hoeveel ik ook genoten heb van Attack Again, KYHU remix, Samara, Surge of Power, Astral etc.. steeds dezelfde nummers (op ongeveer dezelfde volgorde) gaat gewoon vervelen. Maar daarmee kom ik weer een beetje op de discussie van het vorige topic.. oude platen durven draaien, verrassen blablabla.

Zonder hun productie talent tekort willen te doen; de herkenbare NC synth en kicks hebben ook geen eeuwig leven. Van mij mogen ze best weer eens zo'n apart nummer als Marlboro Man maken. 'Embrace the new sound of the Noisecontrollers' was de boodschap.. heb ik zeker gedaan. Maar zelfs zij kunnen daar niet eeuwig op teren.

Speelt natuurlijk ook mee dat veel van hun releases van zo'n kwaliteit zijn dat elke DJ ze draait. Vooral Attack Again en KYHU rmx zijn zooo veel gedraaid. Dan ben je het een keer zat... Maar goed, wie weet wat ze de komende tijd voor ons in petto hebben.
Hier ben ik het voor 90% mee eens.. Ik vind alleen dat die Showtek enzo het juist nog wel enigzins interessant maken.. Maar eigenlijk wel mee eens.. NC maakt TE veel om releases bij te houden.. En de sound gaat op een gegeven moment gewoon niet meer orgineel zijn.. ELKE track van Noisecontrollers word gedraaid totdat hij je neus uitkomt en vervolgens word hij nog 10x erin geboord.. Dat is dan inderdaad net jammer, want het zijn wel hele vette tracks, maar overplayed.

En over de sets van NC kan ik het eens zijn, maar ik vind het niet heel gek dat ze 90% eigen tracks draaien als je productiemachine op zo'n snelheid draait!.. Neemt niet weg dat het ook anders kan.. Maar goed, dat som jij eigenlijk wel goed op.
pi_73659835
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:26 schreef 16meter het volgende:

Heb het al vaker gezegd maar je denkt precies hetzelfde over HS als mij
pi_73663048
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:45 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Heb het al vaker gezegd maar je denkt precies hetzelfde over HS als mij
Ik zeg we hebben een Fok!-match. Jullie hebben een avondje stappen voor twee gewonnen. Hapje, drankje, en natuurlijk stampje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Partyagenda;
Outdated....
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:14:25 #215
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_73663660
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:15 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, ben totaal niet onder de indruk van de Toneshifterz! Als een Nederlandse producer deze nummers had op had gestuurd naar een platenlabel waren ze afgewezen, maar omdat Fusion & Scantraxx ook in Australië verder bekend willen worden zijn deze jongens erbij gehaald. Jammer dat Noisecontrollers zich ook steeds verder verlagen (lees: Showtek draaien en nu dus ook nummers maken met lui die zich nog niet eens bewezen hebben)
Zo'n idee heb ik ook, marktuitbreiding. Geen slechte zet, maar Bioweapon komt hier denkelijk wel heel gemakkelijk uit de strijd... Ik ben ook nog niet overtuigd van de Toneshifterz

Waarom alleen maar oude platen in Australië? Alsof die gasten geen internet hebben en geen nieuw materiaal kunnen checken
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:57:51 #216
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_73668178
Ja het zelfde als bij Headhunterz een tijd lang uber veel producties, dat kwam me de strot uit. Dit nu bij Noisecontrollers ook, altijd de zelfde platen draaien, omdat je zoveel platen heb en niets van iemand anders.
Tuurlijk moet een dj(act) eige material draaien maar persoonlijk vind ik een 50/50 mix fijner. En dat kan goed als je neit al te veel releases maakt. Daarnaast gaan inderdaad de synths e.d. gewoon vervelen na een tijd...

Maarja als ik de platen gewoon los hoor een keer bij artiest X , dan klappen ze wel hard, maar ik ga niet naar de noisecontrollers als er een andere artiest draait die wel alles door elkaar haalt en mss 2 nc platen neemt.
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:38 schreef Sethje het volgende:
Wat beelden van Twisted

....
Vette foto's Ook toffe filmpjes. Psycko Punkz beukte weer hard zoals ik hoor.
Trouwens, vind van Avio ( los en bij elkaar ) echt vet dat ze voor elk feest een apparte edit maken, ook voor twisted. En god wat gaan ze altijd los achter die deks
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:25 schreef WalkingDisaster het volgende:
........

- Headhunterz
- Wildstylez
- Project 1
- D-Block & S-Te-Fan
- Showtek
- Frontliner
- Noisecontrollers
- etc
Aauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw my eyes !
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:14 schreef LeonH het volgende:

[..]

Zo'n idee heb ik ook, marktuitbreiding. Geen slechte zet, maar Bioweapon komt hier denkelijk wel heel gemakkelijk uit de strijd... Ik ben ook nog niet overtuigd van de Toneshifterz

Waarom alleen maar oude platen in Australië? Alsof die gasten geen internet hebben en geen nieuw materiaal kunnen checken
Mja dat aussie spul kan me nog niet echt warm maken... Ik vind dat wel een lekkere tracklist hoor Ik zou nog wel zo'n setje willen horen, dan wel zonder Distorted want die komt me de strot uit.
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 04:14:19 #217
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_73670662
Niet helemaal mee eens, vind NC platen tot nu toe bijna allemaal toppertjes.
Sets zijn wel vaak hetzelfde helaas, maar op X-Qlusive hebben ze mij en volgens mij vele andere verrast met een echte topset.

Noisecontrollers
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_73670731
Hehehe... yo.. 1..2......1...2.... hehehehe.... check it out... haha..yo... THE WORLD IS MINE, YOU FUCKING CLOWNS

Showtek
pi_73670969
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 04:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Sets zijn wel vaak hetzelfde helaas, maar op X-Qlusive hebben ze mij en volgens mij vele andere verrast met een echte topset.

Noisecontrollers
was een heldenset inderdaad. 1 vd beste afsluiters ooit wat mij betreft
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:23:16 #220
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_73671307
Haha yeah... hehe...... I'm undefeated, my style is everlasting... yeah.... hehe... I'm a born winner.... yo, I was put on this earth to make a difference homie.... yo... uh, ay!
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:40:03 #221
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_73671509
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:23 schreef mstx het volgende:
Haha yeah... hehe...... I'm undefeated, my style is everlasting... yeah.... hehe... I'm a born winner.... yo, I was put on this earth to make a difference homie.... yo... uh, ay!
Wat is omhoog thuisje
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:45:00 #222
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_73671601
quote:

Yo .. jojo .. we are dhe worlt mosst famouz dence-ect of harder stijles & we gooj tievies out the window, bekause we can sell out grote tents all over dhe worlt, joe fukking clowns

ojah, acab
Wat je vindt, ...
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:18:32 #223
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_73672210
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:45 schreef Da_Ripper het volgende:
ojah, acab
All Clowns Are Bastards
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:19:48 #224
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_73672236
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:18 schreef mstx het volgende:

[..]

All Clowns Are Bastards
Alleen Cola Als Baco
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:12:02 #225
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_73673304
beide
Wat je vindt, ...
pi_73673535
NC is mij helaas ook wat gaan 'vervelen' door de stortvloed aan nieuwe platen, daarom check ik zo goed als geen enkel optreden van hun meer als er ook een andere is (mits die andere Showtek ofzo is ) als was hun set op XQ natuurlijk wel dikke shit
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:50:15 #227
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_73674304
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:25 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ben 21 jaar, en al vanaf me 15e ofzo fan van de harder styles Ga niet echt vaak naar feesten, ben wel eens bij Qlimax geweest en pas nog naar lokaal feestje hier (Fuze Outdoor).

Favo artiesten zijn de meesten van NL afkomst en wat anderen

- Headhunterz
- Wildstylez
- Project 1
- D-Block & S-Te-Fan
- Showtek
- Frontliner
- Noisecontrollers
- etc
welkom Maar mag ik zeggen dat je lijstje wel eehm..standaard is?

over de noisecontrollers discussie..ik snap wel dat elke set de laatste tijd op elkaar lijkt, maar wat ook gezegd is..die platen zijn stuk voor stuk pure kwaliteit imo. Ik kan daar wel van genieten hoor Vaak zijn de nosiecontrollers zelfs een zekerheidje op een feest.

en omdat het woensdag is: showtek
en omdat het woensdag normaliter ook ruffian afzeikdag is, maar ik me zaterdag niet aan hem gestoord heb., voor deze ene keer: ruffi..je kan het wel
The only limit is your own imagination
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:57:33 #228
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_73674541
Zat gisteren Call Of Duty 5 te spelen, hoor ik ineens mijn Russische collega soldaat de tekst uit Low -E & Alter Egosz - Vendetta opdreunen
quote:
He is responsible for the cold blooded murder of men, women and children
We will take the fight to their land
To their people, to their blood
Had dat afgelopen weekend ook al met de film Taken. Daar zit een dialoog in wat ik herkende uit een hardstyle/ hardcore track, ben er alleen nog niet achter welke het was
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:02:53 #229
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_73674727
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef NLS04 het volgende:
Zat gisteren Call Of Duty 5 te spelen, hoor ik ineens mijn Russische collega soldaat de tekst uit Low -E & Alter Egosz - Vendetta opdreunen
[..]

Had dat afgelopen weekend ook al met de film Taken. Daar zit een dialoog in wat ik herkende uit een hardstyle/ hardcore track, ben er alleen nog niet achter welke het was
dj Norman - Killed

I will kill you

I don't know who you are
I don't know what you want
If you are looking for ransom
I can tell you I don't have money
But what I do have are a very particular set of skills
Skills that I have acquired over a very long career
Skills that make me a nightmare for people like you

I will not look for you
I will not pursue you
But if you don't

I will find you and I will kill you
pi_73674814
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:50 schreef de_huig het volgende:
en omdat het woensdag normaliter ook ruffian afzeikdag is, maar ik me zaterdag niet aan hem gestoord heb., voor deze ene keer: ruffi..je kan het wel
nu je het zegt, heb hem niet super vaak gehoord nee
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_73674819
Ik gok op B-Ware & Frequencerz - Convictive
l|||-------|||l
  Redactie Frontpage woensdag 14 oktober 2009 @ 11:07:04 #232
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_73674845
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:57 schreef NLS04 het volgende:
[..]

Had ik van 't weekend toen ik Unbreakable aan 't kijken was... Hoorde ik ineens Psychiatric Ass en So Many Sacrifices voorbij komen
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:09:54 #233
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_73674938
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:06 schreef Silvanovisch het volgende:
Ook idd..

Beide zitten die vocals in.

Goeie film trouwens...
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:19:51 #234
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_73675326
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:06 schreef Silvanovisch het volgende:
Idd daarvan kende ik um maar die die Dj norman - killed is ook een lekker ragnummertje
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:48:52 #235
238230 em-dee-em-aa
pi_73681807
showtek
pi_73682217
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
showtek

[ Bericht 5% gewijzigd door poiuytr op 14-10-2009 15:11:15 ]
pi_73682420
Om terug te komen op wat Huig zei. Ik vond de combinatie van Ruffian en DV8 juist briljant samen. Echt geweldig om te zien dat ze beiden eigenlijk een geheel eigen stijl van MC'en hebben en dat het bij XQ eigenlijk (naar mijn idee) prima samen viel... Van mij mogen ze af en toe wel vaker zo een MC optreden weggeven. Beiden gewoon gehoord wanneer het hoorde, elkaar af en toe beetje aanvullen en vooral samen het publiek nog even wat warmer krijgen.

DV8, Ruffian. Top avond!
Partyagenda;
Outdated....
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:15:16 #238
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_73682654
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
showtek

And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:48:58 #239
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_73683806
Dj norman - killed

een van de meest ondergewaardeerde platen van het jaar

Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_73684296
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dj norman - killed

een van de meest ondergewaardeerde platen van het jaar

Hij is goed te doen ja

Aankomend weekend hoef ik niet te werken. Dus even kijken of er nog iets te doen valt. Mogelijk een lokaal feestje op vrijdag
En/of zaterdag happy de peppy hardcore in de matrixx
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:17:35 #241
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_73688189
Mjah, vind de muziek over het algemeen wel leuk hoor Dat lijstje was meer ter vormgeving. Heb meestal wat hardstyle op stick in de auto, let niet echt op de titels
jij bent stoer,
pi_73689189
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:08 schreef WalkingDisaster het volgende:
Mjah, vind de muziek over het algemeen wel leuk hoor Dat lijstje was meer ter vormgeving. Heb meestal wat hardstyle op stick in de auto, let niet echt op de titels
wat heb je nu zoal op je stickje staan dan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_73689839
FearFM oktober en wat livesets van feesten/dj's
jij bent stoer,
pi_73694976
Switch bij Fusion!
quote:
Yes, from now on the Pitcher is gonna release on Fusion! Enjoy the Music!
Zal ook wel voor Dozer gelden..

Dan B-Front, Frequencerz en Toneshifterz naar Superplastik??
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:34:17 #246
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_73695296
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef ElDani het volgende:
Switch bij Fusion!
[..]

Zou een goede zet zijn! Dikke kans dat dat hun talenten label gaat worden!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 15 oktober 2009 @ 00:05:18 #247
238230 em-dee-em-aa
pi_73701101
Thera @ Hardhouse Generation
quote:
1. DJ Thera - One Year 4 Years
2. Phrantic ft. Boudie - Unleashed (Geck-o Remix)
3. DJ Thera - Gang!
4. Geck-o & Stana - Mess With Me
5. DJ Thera - No More Misunderstanding
6. Chris One - Convictions
7. Two Hawks - Here We Come
8. Geck-o - Smasher
9. Wavolizer - My Saifam Tribute
Luistert lekker weg, kende een aantal nummertjes al.
Zijn toch wel lekker bezig daar @ Theracords
  donderdag 15 oktober 2009 @ 08:38:56 #248
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_73704115
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 00:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Thera @ Hardhouse Generation
[..]

Luistert lekker weg, kende een aantal nummertjes al.
Zijn toch wel lekker bezig daar @ Theracords
dat is inderdaad een lekker setje
pi_73704186
quote:
Switch bij Fusion!
[..]

nice
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_73706008
quote:
Switch bij Fusion!
[..]

Bekijk deze YouTube-video

En Ruthless wordt de nieuwe prophet
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')