Wel een beetje een schande dat van de 20 mensen die hij aanspreekt bij niemand Dj namen weet en tenslotte niet eens de koppen erbij weet. Of ben ik nou zo'n fanaat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En Ruthless wordt de nieuwe prophet
Deze bedoelde je denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:26 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe 4 tracker van A-Lusion word best wel prima! Komt zover ik weet in November:
Tracks:
A1. Visual Perception
http://www.youtube.com/watch?v=_DrmFXy09Zc
eindelijk weer een release van deze manquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:26 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe 4 tracker van A-Lusion word best wel prima! Komt zover ik weet in November:
Tracks:
A1. Visual Perception
A2. No Regrets:
B1. Blue Fairy
B2. Too Close
Visual Perception vond ik echt GE-WEL-DIG op XQ!
No Regrets wat minder..
Blue Fairy is apart, maar wel tof..
Too Close is ook vet!
Erg grappig om die mensen te zien zo van 'ben jij echt the Prophet? Oh... hoi!'quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:30 schreef poiuytr het volgende:
Wel een beetje een schande dat van de 20 mensen die hij aanspreekt bij niemand Dj namen weet en tenslotte niet eens de koppen erbij weet. Of ben ik nou zo'n fanaat?
Tiny en Lauquote:
Briljantquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En Ruthless wordt de nieuwe prophet
Hij is echt een koning.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef LtNoX het volgende:
[..]
BriljantHad nooit zo'n hoge pet van hem op, maar na "Tiny en Lau" is hij flink in achting gestegen.
Drakenlach op 3:58 ook, haha.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij is echt een koning.
Maar wat bedoel je met het 'tiny en lau' gebeuren?
Ken je Tiny & Lau niet? Lau is echt een held, mensen ook filmpje gezien dat Rutger op bezoek kwamquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij is echt een koning.
Maar wat bedoel je met het 'tiny en lau' gebeuren?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:10 schreef LtNoX het volgende:
Kerel heeft ook z'n zonnebril aan z'n tepelpiercing hangen zie ik net
Lau met zn kerstverlichtingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:24 schreef LeonH het volgende:
Lau en dat ie gaat vissen maar zijn hengel kapot gaat
quote:
dat is zo verschrikkelijk geniaalquote:
welke van de 4 broers?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:36 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja vond ik ook al zo geniaal, en die italiaanse gast op 6.20 lijkt op die ene van de ludolfs.
jij mooi met je "spam"-postquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef JortK het volgende:
B2S zelf heeft fok ook gevonden: Dance-evenement Thrillogy laat Brabanthallen knallen!!
Of de verkoop loopt niet goed?? Ik hoor over het algemeen toch wat twijfelende geluiden over mensen die wel of niet naar Thrillogy willen/gaan..quote:
Ik heb van jongens van b2s begrepen dat ze dit jaar denken om uit te verkopen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:09 schreef ElDani het volgende:
[..]
Of de verkoop loopt niet goed?? Ik hoor over het algemeen toch wat twijfelende geluiden over mensen die wel of niet naar Thrillogy willen/gaan..
Dat denk ik ook. Als je ziet wat het feest al aan media aandacht heeft ontvangen, vind ik het erg opvallend dat ze nu nog informatie op fora gaan posten.. Ben ook benieuwd hoe druk het gaat worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:09 schreef ElDani het volgende:
[..]
Of de verkoop loopt niet goed?? Ik hoor over het algemeen toch wat twijfelende geluiden over mensen die wel of niet naar Thrillogy willen/gaan..
aldus PF, maar goed. Ik zie ook al 15 mensen, fok, vrienden, etc die het feest als optie hebben. Maar toch eigenlijk al zeker weten dat ze niet gaan...quote:6766 · bezoekers ·
5200 · twijfelaars ·
Leuke aftermovie inderdaad, wel wat minder als die van Phase04 die ik hier tijdje geleden poste die was echt superquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Een oudje, maar ook zo vet. Zeker vanaf 2:13
En 2:52
Hier kan q-dance nog een puntje aan zuigen
Zelfs de backstagefilmpjes zijn best ok
En je hoeft niet altijd aan de knopjes te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |