Neequote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe mogen we je noemen dan?
Mag ik je Jenny noemen
Het hele transgender-topic hier over de vloerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef Cat22 het volgende:
Ik voorspel een stortvloed van nieuwe mensen in het kippehok met deze TT.
Zo af en toe is een beetje nieuwe aanwas best pretiig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef Cat22 het volgende:
Ik voorspel een stortvloed van nieuwe mensen in het kippehok met deze TT.
En dat dan met een zware doorrookte stem.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef Muis006 het volgende:
Mijn naam is Jan Jaap, voor vrienden Nicole.
Ik wel hoor. Ging lekker.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hai Cat...hebbie lekker gezongen zonder rare windjes dit keer?
Jennyquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef Muis006 het volgende:
Mijn naam is Jan Jaap, voor vrienden Nicole.
Ik heet geen Inge...als je me zo noemt waar m'n moeder bij is slaat ze je aan de kopquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo af en toe is een beetje nieuwe aanwas best pretiig.
Trouwens als ik 24 3/4 jaar geleden een meisje was geweest, had ik als Inge door het leven gegaan.
Ingrid?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heet geen Inge...als je me zo noemt waar m'n moeder bij is slaat ze je aan de kop![]()
Ik zou Arno hebben geheten en m'n zusje Laurens
Maar jij bent ook niet mij in een vrouwelijke vorm.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heet geen Inge...als je me zo noemt waar m'n moeder bij is slaat ze je aan de kop![]()
Ik zou Arno hebben geheten en m'n zusje Laurens
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Ging lekker.![]()
Ik heb vanaafspruitjes
gegeten. En de katten liggen erg graag onder mijn dekentje.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:48 schreef Muis006 het volgende:
Brrrrrr Inge. En ook brrr spruitjes. En nu ga ik eten.
Ik **** nog eensquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:49 schreef Ynske het volgende:
wat gaan jullie snel
ik grom nog eens
[ afbeelding ]
vinnem zo leuk
Ik heb liever volkoren of waldkorn...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:55 schreef Ynske het volgende:
stomme rotreclame over dat Goede Start Brood van Blue Band.
"Dat smaakt als een gewoon witbrood"
Éch nie!!!
Lennertquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
Ik weet helemaal niet hoe ik als jongetje geheten zou hebben
Bel je moeder op! Nu!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
Als je een jongere broer hebt dan is dat een goede aanwijzing.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
'quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
Oh en als ik ooit kinderen krijg en het wordt een jongetje heet ie Cas of Kick
Daar hing ik nét mee op voordat het onderwerp aan de orde kwam hierquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bel je moeder op! Nu!![]()
Dan ga ik ff m'n peertjes schillen...
Wat is er zielig aan Kick?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'
SRSLY?
Dat laatste is zielluggg
Nok: Hoe zelf KRABPALEN maken 2
Had je daar ook niet even een foto van kunnen maken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:01 schreef Ynske het volgende:
ow en een oliefantenpiemel moet echt eelt op t uiteinde hebben
dr liep er eentje de hele tijd met dat ding over de grond te schuren en af en toe perongeluk bijna op te staan
Dat is toch geen naam voor anno 2009.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er zielig aan Kick?
Kick Stokhuizen, Kick-het-buurjochie-van-mijn-ouders, ze hebben het niet zwaar ofzo
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je daar ook niet even een foto van kunnen maken?
Voor na half twaalf?
Moet ik nou die lullige foto posten?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:01 schreef Ynske het volgende:
ow en een oliefantenpiemel moet echt eelt op t uiteinde hebben
dr liep er eentje de hele tijd met dat ding over de grond te schuren en af en toe perongeluk bijna op te staan
en als je het dan toch al over een zieke geest hebtquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is toch geen naam voor anno 2009.
Ik vind voor een meisje korte vrouwelijke namen stoer. Als ik ooit een dochter krijg dan word het een Anna of Lisa ofzo
Lenny!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:10 schreef Cat22 het volgende:
Kick vind ik ook niet zo mooi.![]()
En Vicky.... dat klinkt niet zo lekker. Vinnik.
Cas daarentegen vind ik een prachtige naam.![]()
Ik houd wel van korte, duidelijke namen. Dat je kind niet elke keer uit hoeft te leggen hoe je het spelt.
Voor een meisje zou ik Anna of Iris oid kiezen. Een jongensnaam heb ik nog niet echt. Maar ook nog geen vent, dus het heeft geen accute haast.
een oud klasgenootje van mij heeft een zoontje die heet zoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
Oh en als ik ooit kinderen krijg en het wordt een jongetje heet ie Cas of Kick
Da's lekker makkelijk!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:11 schreef Pagan het volgende:
Bij mij was het Renee ipv René geworden.
Whut seriouslyquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's lekker makkelijk!
Ik vind dat soort namen voor meisjes ook wel leuk, stoer en jongensachtig: Stef, Vic, Renee, Chris.
Wouw vind ik dan weer afschuwelijk, Kick vind ik wel stoer en helemaal niet modern of hip of nieuwig, want die naam bestaat al heel langquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
een oud klasgenootje van mij heeft een zoontje die heet zonou heeft ze nog een kind, heeft ze die Wouw genoemd
![]()
![]()
Ik was een Joris geweest
Ligt eraan hoe avontuurlijk je bent. Mijn bed is 120 bij 180.quote:
Een echte meisjesnaam geven en dan afkorten naar stoer en kortquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut seriously![]()
Wij moeten echt geen kinderen nemen
Je moet ook wachten tot ze 18+ zijn.................................quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut seriously![]()
Wij moeten echt geen kinderen nemen
Wij hebben het hier overquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef Pagan het volgende:
komt 'ie weer
[ afbeelding ]
En nu wel kijken he!!!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef Pagan het volgende:
komt 'ie weer
[ afbeelding ]
En nu wel kijken he!!!
Mijn huis is kleiner, maar mijn bed is 200 bij 180quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe avontuurlijk je bent. Mijn bed is 120 bij 180.
Maar ik heb wel een groot huis.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke flashlightfoto?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:18 schreef Ynske het volgende:
* Ynske STAMPT ROND,NIEMAND DIE NAAR MIJN FLASHLIGHTFOTO KIJKT
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn huis is kleiner, maar mijn bed is 200 bij 180
Mijn bed is 1.80 bij 2.20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoewel je om babies te maken echt niet zoveel ruimte nodig hebt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Jij maakt ons lekker met Papa Dombo, maar die leeuw is prachtig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:18 schreef Ynske het volgende:
* Ynske STAMPT ROND,NIEMAND DIE NAAR MIJN FLASHLIGHTFOTO KIJKT
Ik weet het nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
Hoewel je om babies te maken echt niet zoveel ruimte nodig hebt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Kick vind ik ook niks. Ik hou ook niet van jongens namen voor een meisje.
ja die slurfquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke fleshlightfoto?
Die slurf bedoel je? Ja de olifantenpiem0ls vlogen me ineens om de oren, dus je slurf viel nogal in het niet
[..]
dank jequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Jij maakt ons lekker met Papa Dombo, maar die leeuw is prachtig.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had Alex geheten. Hadden ze ook zo opgerekend dat ik eigenlijk ook niet echt een naam hadden. Toen nog kiezen tussen mijn 1e en 2e naam. Ik vind ze beiden niet geweldig.wat is je tweede naam dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Kick vind ik ook niks. Ik hou ook niet van jongens namen voor een meisje.
de eerste weet ik welToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Dat interior ziet er nogal pijnlijk uitquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja die slurfeen fleshligth bedoel ik
[ afbeelding ]
Dat soort dingen moet je nooit aan mij vragen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
en als je het dan toch al over een zieke geest hebt
waar doet dit je dan aan denken
[ afbeelding ]
Helder.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke flashlightfoto?
Die slurf bedoel je? Ja de olifantenpiem0ls vlogen me ineens om de oren, dus je slurf viel nogal in het niet
[..]
Mijn bed is 1.80 bij 2.20![]()
Hoewel je om babies te maken echt niet zoveel ruimte nodig hebt![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat interior ziet er nogal pijnlijk uit
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je nooit aan mij vragen.
* Pagan meestal dubbelzinnig is
En dat is?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
Justin is ook best een leuke naam
Maar ik vind je in de meisjesuitvoering toch leuker, Muizel!
KRIJGEN een baby in het bed van Greys?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Lenny en Cat krijgen een baby in het bed van Greys!!!![]()
Je let ff een half uur niet op en het hele topic doet raar
Dankje. Ik ben ook een leuke meisjesuitvoeringquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
Justin is ook best een leuke naam
Maar ik vind je in de meisjesuitvoering toch leuker, Muizel!
Is ze lekker meequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Lenny en Cat krijgen een baby in het bed van Greys!!!![]()
Het maken is heul niet bloederig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
KRIJGEN een baby in het bed van Greys?
Ik was bij het gedeelte 'MAKEN een baby in het bed van Greys' blijven steken.
Dat bloederige gedoe doen ze maar lekker ergens anders hoor!
(Het maken ervan ook, trouwens).
Krijgen kan in mijn eigen bed hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat zo bloederig danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het maken is heul niet bloederig.
Ja, wat dacht je danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:49 schreef Cat22 het volgende:
Kijk nou wat je hebt aangericht Ing. Heel het kippenhok in rep en reur.
Da's het krijgen. Da's bloederig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is dat zo bloederig danik dacht dat dat pas na 9 maanden kwam.
Zoiets als dit, maar dan na een rectaalbom. ff Ontharen zou ook geen kwaad kunnen btw.quote:
LLLLLLenny! LLLLLLlllllllenny!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je dan
Alsof wij moeten weten wáár jij wát met Jenny doet
Volgens Elies moet ik het met jou doen.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je dan
Alsof wij moeten weten wáár jij wát met Jenny doet
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard zeer teder, romantisch, en liefkozend![]()
Mot je klappenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach Jenny, stuur die ook maar door dan. Als ik toch bezig ben
En danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard zeer teder, romantisch, en liefkozend![]()
McRomanticquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach Jenny, stuur die ook maar door dan. Als ik toch bezig ben
feestjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:53 schreef Muis006 het volgende:
In other news, mijn mr en ik zijn morgen precies 4 jaar bij elkaar
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:53 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Oh! Oh! Behalve bij Morrie natuurlijk, daar wordt het niet bloederig, dat krijgen van die baby.
Die floept er zo uit en is meteen shiny en schoon enzo en Morrie huppelt daarna kittig op haar beeldige hakjes zo het ziekenhuis weer uit
Elies weet precies hoe het zit blijkbaar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:55 schreef JJH het volgende:
Wie doet wat met wie?
ik ben ff twee tellen weg en het is gelijk hommeles hier.
Feli!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:53 schreef Muis006 het volgende:
Dankjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Jij hebt een leuke mister en je mister heeft een leuke misses!
Taart is er nogquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Feli! Feestje met zelfgemaakte taart!?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Elies weet precies hoe het zit blijkbaar.
Dan doe je fijn een privéfeestje.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Taart is er nogfeestje moet wachten ivm mijn gezondheid.
Ik zit nu ook op de bank met een kruik! En morgen weer naar de fysio. Hoest met de katjes?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan doe je fijn een privéfeestje.En blijf je lekker in bed liggen.
RUS-TEN!
oeh dat vind ik een goed ideequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zit nu ook op de bank met een kruik! En morgen weer naar de fysio. Hoest met de katjes?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies...onze hoop in bange tijden![]()
Maar het is me duidelijk wie hem waar steekt hoor.
Hier staan de stoofpeertjes inmiddels te pruttelen
Met de poezels is het prima.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zit nu ook op de bank met een kruik! En morgen weer naar de fysio. Hoest met de katjes?
Elies...onze hoop in bange tijden![]()
Maar het is me duidelijk wie hem waar steekt hoor.
Hier staan de stoofpeertjes inmiddels te pruttelen
Muis? Hoe weet je wat voor maat de springvorm heeft?
Volgens mij gaat in die van mij nevernooit 2 liter
Meet hem es op? Doorsnee en hoogte! Dan hebbie de inhoudquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Muis? Hoe weet je wat voor maat de springvorm heeft?
Volgens mij gaat in die van mij nevernooit 2 liter
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik KOM maandagquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met de poezels is het prima.![]()
GIL!!!! AANDACHT!!!!Want net werd eroverheen gelezen. Ynske komt ze maandag op de foto zetten!![]()
Op dit moment liggen moeder en zoon saampjes in de radiatorhangmand en Naartjie ligt in De Paal.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
GIL!!!! AANDACHT!!!!Want net werd eroverheen gelezen. Ynske komt ze maandag op de foto zetten!![]()
Op dit moment liggen moeder en zoon saampjes in de radiatorhangmand en Naartjie ligt in De Paal.
Leuk! Ben nu al benieuwd naar de foto's!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
24 cm doorsnee en iets van 5 cm hoog. Ik vrees het ergstequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Meet hem es op? Doorsnee en hoogte! Dan hebbie de inhoud
Ik zou het liefst gewoon per postorder bestellen. 'Doet u mij die met dat donkere haar maar!'.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Bevallen is anatomisch gezien geheel onverantwoord vind ik.
Waarom niet gewoon een deurtje in je navel en dan na 9 maanden het kind eruit tillen?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:05 schreef Cat22 het volgende:
Wie wil er een bevallingsfoto op mijn bed zien?
lekker danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was t niet vochtig toen je wilde gaan slapen?Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker dan![]()
was t niet vochtig toen je wilde gaan slapen?
How very Madonna of youquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het liefst gewoon per postorder bestellen. 'Doet u mij die met dat donkere haar maar!'.
En dan met omruilgarantie!
Ja, Benny doet het met Muis en slaan mag niet. Tenzij er taart is, maar dan alleen met een sluf. Dus.quote:
Een keer de slappe lach en je gaat op je bek over je eigen geval...nee dank jequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En zonder uitgezakte vagina een paar jaar later
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, Benny doet het met Muis en slaan mag niet. Tenzij er taart is, maar dan alleen met een sluf. Dus.
Verder nog vragen
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'
SRSLY?
Dat laatste is zielluggg
Nok: Hoe zelf KRABPALEN maken 2
volgens mij 2,2 liter?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
24 cm doorsnee en iets van 5 cm hoog. Ik vrees het ergste![]()
EN YNSKUUUUH KOMT (HIHIHIHI) BIJ CAT OM FOTO'S TE MAKEN VAN CAT'S POES!
Nee hoor. Het kleine grut is leuk maar dan moet je altijd oppassen dat ze nergens tussen raken of ziek worden of zo. En als je te hard knuffelt of krabbelt kiepen ze om. Laat Satsu maar fijn groot groeien. Ik krijg mijn kitten fix wel via Redcat.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat liefzou je dan niet willen dat ze altijd klein blijven?
JAAAA! Ynske KOMT!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Ben nu al benieuwd naar de foto's!
De Broek is nog steeds geen succes he?
Die doe ik errug goed met Singstarquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, Benny doet het met Muis en slaan mag niet. Tenzij er taart is, maar dan alleen met een sluf. Dus.
Verder nog vragen
tuulukquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het kleine grut is leuk maar dan moet je altijd oppassen dat ze nergens tussen raken of ziek worden of zo. En als je te hard knuffelt of krabbelt kiepen ze om. Laat Satsu maar fijn groot groeien. Ik krijg mijn kitten fix wel via Redcat.
[..]
JAAAA! Ynske KOMT!![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat mijn team een beetje meewerkt zodat ze mooie plaatjes kan schieten. En die kom ik hier dan uiteraard showen (mag toch, he Ynske?).
De Broek wil niet echt nee. Perfect om op te zitten en te bespringen maar ik heb er nog geen kat doorheen zien kruipen. Wanneer is de volgende asielactievlooienmarkt?
Slapen? Slapen!? Ik was net moeder geworden ja! Ik heb hier op Fok zitten wieberen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker dan![]()
was t niet vochtig toen je wilde gaan slapen?
Flamoes niet maar wil je Yoko's tetten eens zien? Ik kom nog aan het bh'tjes kopen.quote:
Ik heb 1 springvorm en zo'n siliconen onding voor cake....dat past wel in 1 van m'n 100 keukenkastjesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:16 schreef Muis006 het volgende:
Morgen ga ik weer een bakvorm bestellen![]()
en verder niks want ik moet eerst nieuwe opbergboxen hebben voor mijn bakspullen
Ben jij ook actief in het fok taartenbak topic?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:16 schreef Muis006 het volgende:
Morgen ga ik weer een bakvorm bestellen![]()
en verder niks want ik moet eerst nieuwe opbergboxen hebben voor mijn bakspullen
Oke...jij wint....tha horrorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:18 schreef ElisaB het volgende:
Ow, ff aan Mamma-ElisaB gevraagd hoe ik zou geheten hebben als jongetje... Arie dus
Ik heb precies hetzelfdequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb 1 springvorm en zo'n siliconen onding voor cake....dat past wel in 1 van m'n 100 keukenkastjes
Arie is stoer!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:18 schreef ElisaB het volgende:
Ow, ff aan Mamma-ElisaB gevraagd hoe ik zou geheten hebben als jongetje... Arie dus
Als je ff vlugt leestquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ...
Zo'n ... siliconen wiebelding
Nou, psies! Eindelijk erkenningquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaar zouden we hier zijn zonder onze UberMod Elies
Nee, mijne is blauw...bij de Action gekocht ooitquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde
Zo'n rood siliconen wiebelding?
[..]
Arie is stoer!
Maar jouw eigen naam is heel leuk!
En je had verstandig gekookt?quote:
Vluggertje bedoel je?quote:
3quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
Hoeveel namen heeft iedereen eigenlijk?
Ik maar eentje
Yizz, alleen niet super actief de laatste tijd. Maar mijn zus is bijna jarig dus ik mag weer binnenkortquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben jij ook actief in het fok taartenbak topic?
*is te lui om te kijken*
En de gouden regel bij hobbies is: eerst opbergdozen kopen. Want daarna heb je een excuus om meer spul te bestellen. Tis immers zund om die dozen leeg te laten staan.
Ik bij de Tupperware, nog stommer, want heel duurquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, mijne is blauw...bij de Action gekocht ooit
2!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik maar eentje
Heppikook! En de siliconen muffin vorm!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, mijne is blauw...bij de Action gekocht ooit
Exkjoezzz mequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
Ik heb precies hetzelfde
Zo'n rood siliconen wiebelding?
quote:Arie is stoer!
Maar jouw eigen naam is heel leuk!
Twee. Geen doopnamen want ik ben niet gedoopt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik maar eentje
Katholieke zuiderling he? Ik heb er ook drie.quote:
2quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik maar eentje
Scherp Nok.quote:
uhuhquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Katholieke zuiderling he? Ik heb er ook drie.(vier, als je mijn roepnaam meerekent)
En mijn ouders hebben het zo handig ingericht dat ik ben vernoemd naar beide grootmoeders én peetoom en peettante. Die alle vier andere roepnamen hebben.
Ik heb er 3quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik maar eentje
Greys heeft in der eigen bed gelegenquote:
Ik ben ook nog gevormd. Got the whole package.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
uhuh
gedoopt, communie gedaan en ongevormd
eigen naam, variant van Meter (oma), variant van Peter (opa)
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zat op HRO met een brabants meisje die heette Marjolein Marjolein![]()
Foutje van d'r vader bij het aangeven bij de gemeente
Maar heul niet stil.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys heeft in der eigen bed gelegen
Nu hoeven we niet meer te jompelenquote:
Babies en biologische klokken houden zich doorgaans niet aan wat handig, praktisch of verstandig is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Why?
Niet zwanger ofzo hoor. Dat zou niet best wezen
Ik vertel ook niemand mijn tweede naam.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb er 3Vreeeeselijk. Joel plaagt me er ook mee. Met de middelste dan. Hij heeft er twee, waarvan een Zuid Afrikaanse.
mn zus ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog gevormd. Got the whole package.
Toch niet meer verlengd?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:28 schreef ElisaB het volgende:
Ander onderwerp: ik heb vandaag een nieuwe auto gescoord
Ik weet hem nog!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vertel ook niemand mijn tweede naam.
Degenen buiten mijn familie om die het weten moet ik het zwijgen opleggen
Wat is het geworden.... Wil je het echt weten?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
Toch niet meer verlengd?
Wat is het geworden? Pics!
Op die van mij zit over de achterkant een zwarte streep met permanent marker
Koel! Een CRX?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:28 schreef ElisaB het volgende:
Ander onderwerp: ik heb vandaag een nieuwe auto gescoord
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is het geworden.... Wil je het echt weten?
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is het geworden.... Wil je het echt weten?
Ach, ben je er precies tussendoor geglipt. Vond je het vervelend of boeide het allemaal niet zo? In ons durrupke kon je eigenlijk nauwelijks ervoor kiezen niet mee te doen. Niet dat het verder zoveel betekende voor ons. Ja, leuk, feestje.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn zus ook
alleen bij mij was t wat complex
zat eerst op school a. daar was t vormsel in groep 7
ging naar school b. daar was t vormsel in groep 8
heb op school a gezeten tot en met groep 6, op school b heb k groep 7 gedaan en toen weer terug gegaan door omstandigheden naar school a.
Nee, dan wordt ze heul boosquote:
Arie?quote:
k mis t niet, k hou niet zo van oliequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, ben je er precies tussendoor geglipt. Vond je het vervelend of boeide het allemaal niet zo? In ons durrupke kon je eigenlijk nauwelijks ervoor kiezen niet mee te doen. Niet dat het verder zoveel betekende voor ons. Ja, leuk, feestje.![]()
Ik raak de draad van dit topic kwijt.
Elies, kun je me even een samenvatting geven?
dat was FerrariRood tochquote:
Ik was altijd het enige kind uit een atheistisch gezin op christelijke scholen. Iedereen was gedoopt, deed communie en vormsel, behalve ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, ben je er precies tussendoor geglipt. Vond je het vervelend of boeide het allemaal niet zo? In ons durrupke kon je eigenlijk nauwelijks ervoor kiezen niet mee te doen. Niet dat het verder zoveel betekende voor ons. Ja, leuk, feestje.![]()
Ik raak de draad van dit topic kwijt.
Elies, kun je me even een samenvatting geven?
Hier geldt door de weeks: Niet voor 22 uur.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe met haar mee! Dan maar misselijk!
Ik heb al een blikje Malibu Jus opquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier geldt door de weeks: Niet voor 22 uur.
Het is altijd ergens op de wereld wel 22 uur.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier geldt door de weeks: Niet voor 22 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betreft de topictitel, mag hier ook gepost worden als je je niet opgeeft?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben nu pas thuis van mijn werk
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betreft de topictitel, mag hier ook gepost worden als je je niet opgeeft?
![]()
Behalve als je chocola meebrengt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Behalve als je chocola meebrengt.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:38 schreef Muis006 het volgende:
Ik drink bijna nooit alcohol, het enige wat ik echt lekker vind is een goeie pina colada
Ohhhhhh lekkerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en zelfgemaakte met verse ananas en ingedikte cocosmelk en ongeslagen room.
Wanneer dat geen eerste klas is, geloof ik er niks vanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:40 schreef nokwanda het volgende:
en ooowwww, wilde ik nog even melden. Ik ben vreeeeeselijk trots op mijn kind vandaag. Hij heeft een baan gevonden en hij heeft een 9 voor Nederlands en een 9,6 voor Duits gehaald op school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wanneer dat geen eerste klas is, geloof ik er niks van
Eerste jaar theaterschool. Hij is 16 en gaat voor het eerst met plezier naar school.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
De grammatica-nazi?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Wurm is goed bezig![]()
Weet je wat jammer is wie hier niet post?
Nouuuuuuuuuu?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Wurm is goed bezig![]()
Weet je wat jammer is wie hier niet post?
Klinkt gaaf inderdaad! Hoeveel jaar duurt dat nog dan? (Ik neem aan dat het dus nog een vooropleiding/middelbare school is)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eerste jaar theaterschool. Hij is 16 en gaat voor het eerst met plezier naar school.
Dat duurt nog 4 jaar inclusief dit jaar. Hij heeft net zijn vmbo-t afgerond en dit is een mbo-4 opleiding. Maar ik merk dat hier veel meer wordt gevraagd dan op andere mbo-opleidingen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klinkt gaaf inderdaad! Hoeveel jaar duurt dat nog dan? (Ik neem aan dat het dus nog een vooropleiding/middelbare school is)
Ja, bij mbo hangt het echt nog af van de opleider! Ik wist niet dat je nog Nederlands en/of Duits moest volgen op het MBO. Of doet hij zo'n mbo/havo pakket achtig iets?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat duurt nog 4 jaar inclusief dit jaar. Hij heeft net zijn vmbo-t afgerond en dit is een mbo-4 opleiding. Maar ik merk dat hier veel meer wordt gevraagd dan op andere mbo-opleidingen.
Donker, denk ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:48 schreef Muis006 het volgende:
Donkerblauw of lichtblauw?
Ik heb enorm veel in te brengen, dat zie je welquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Elies, je had lekker veel in de melk te brokkelen zie ik
Ja, het was kiezen: verzetten of niet. Ik heb wel wat beters te doen, dus ik koos voor deur twee. Whatever; tis maar een auto.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ghehe ik hoor het al. Na veel wikken en wegen ben je tot een weloverwogen keuze gekomen
Ook lekkerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:
Als ik later groot en rijk ben koop ik een Aston Martin DBS.
Jeremy zal trots op je zijn!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:
Als ik later groot en rijk ben koop ik een Aston Martin DBS.
Joah das waar. Ben benieuwd wanneer die van mij eruit gaat. Vanwege crisis enzo moesten ze allemaal wat langer mee dacht ik. Maar zit bijna op de 100k. En er zit een streep op nuquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, het was kiezen: verzetten of niet. Ik heb wel wat beters te doen, dus ik koos voor deur twee. Whatever; tis maar een auto.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jeremy zal trots op je zijn!
Ik loop gewoon achter met Greys Anatomy Muis!
Heb eigenlijk heul geen zin om afl. 3 te gaan kijken
Ik heb hem ook nog niet gezienquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jeremy zal trots op je zijn!
Ik loop gewoon achter met Greys Anatomy Muis!
Heb eigenlijk heul geen zin om afl. 3 te gaan kijken
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toch niet meer verlengd?
Wat is het geworden? Pics!
Op die van mij zit over de achterkant een zwarte streep met permanent marker
Doe ff een watje met een beetje alcohol; is ut ur zo weer afquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat niet funest voor je lak?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe ff een watje met een beetje alcohol; is ut ur zo weer af
In een theateropleiding zijn engels en duits essentieel voor je werk omdat je daar vaak zult moeten werken. In het eindjaar moeten ze ook zelf een productie in Bristol op de planken krijgen. Binnen het schoolgebouw is overigens ook een theater havo.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, bij mbo hangt het echt nog af van de opleider! Ik wist niet dat je nog Nederlands en/of Duits moest volgen op het MBO. Of doet hij zo'n mbo/havo pakket achtig iets?
En vooral dat laatste regeltjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:47 schreef ElisaB het volgende:
Owkee, komt ie.... ElisaB moet een nieuwe auto!
ElisaB: broer, mijn leasecontract loopt morgen af... we moeten iets![]()
Broer-ElisaB: ow ja, wat wil je?
ElisaB: een BMW 1-serie (drie liter, wit)![]()
Broer-ElisaB: Ow...![]()
ElisaB: en als dat niet kan, dan maakt het niet uit
Broer-ElisaB: Egnie
ElisaB: als het maar een dak en wielen heeft
Schoonzus-ElisaB: neem een tractor
ElisaB:![]()
Broer-ElisaB: wat wil je?
ElisaB: whatever, als het maar niet te duur is
Broer-ElisaB: een Audi A3 misschien![]()
ElisaB: nee, liever een Peugeot 107
Broer-ElisaB: nee, dat is te klein!
ElisaB: Polootje dan
Broer-ElisaB: wil je geen Golf?
ElisaB: uhhh...., nou nee, eigenlijk niet
Broer-ElisaB: neem een Beatle
ElisaB: nee, ik neem geen Beatle...een Mito dan?
Broer-ElisaB: wil je geen Golf?
Intermezzo (broer belt Leasemaatschappij)
Broer-ElisaB: ze hebben een paar Golfjes staan
ElisaB: hebben ze geen Polo?
Broer-ElisaB: een Golf! Welke kleur wil je?
ElisaB: uhhh... rood?
Broer-ElisaB: hebben ze niet
ElisaB: groen?
Broer-ElisaB: nee, wel een mooie zwarte, vijfdeurs, bla, bla
ElisaB: ik wil geen vijfdeurs
Broer-ElisaB: geen zwart? wil je blauw?
ElisaB: een driedeurs
Broer-ElisaB: hebben ze niet...
Intermezzo (meneer leasemaatschappij arriveert... toevallig; ik ga terug naar mijn bureau)
Broer-ElisaB: deze Golf, wat gaat dat kosten?
Leasemeneer: ik reken even.... moment![]()
Broer-ElisaB: VIND JE BLAUW MOOI????
Leasemeneer: blauwe is mooi; wette bak
ElisaB: gaat het jongens, zijn jullie eruit
Broer-ElisaB: mooie auto; blauw, vijfdeurs, niet te duur![]()
ElisaB: joh....
Broer-ElisaB: dinsdag halen we 'm op
ElisaB: jottum![]()
Bericht voor onze toekomstige nieuwe vertegenwoordiger: je boft, want je krijgt een prachtige blauwe Golf. Ik zal 'm voor je inrijden
Je mist een belangrijk detail: als het een BMW was geworden, had de nieuwe vertegenwoordiger 'm helemaal niet gekregenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:57 schreef JJH het volgende:
En vooral dat laatste regeltje
Je had trouwens je poot stijf moeten houden en voor de BMW moeten gaan. Daar was jullie vertegenwoordiger een stuk blijer mee geweest.
Dat lijkt me niet nee. Gewoon ff proberen!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat niet funest voor je lak?
Ghehe ja maar nu kan ik nog de leasemaatschappij bellen en het wellicht laten fixen professioneel (al betwijfel ik dat, het is er vast wel af te krijgen idd, en een auto met 100k km erop gaan ze niet nog van alles aan doen). maar stel dat ik met allerlei troep ga zitten kutten en ik verneuk de lak dan ist eigen schuldquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet nee. Gewoon ff proberen!
Dan had Arie hem zelf gehouden?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je mist een belangrijk detail: als het een BMW was geworden, had de nieuwe vertegenwoordiger 'm helemaal niet gekregen
Bellen dus!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ghehe ja maar nu kan ik nog de leasemaatschappij bellen en het wellicht laten fixen professioneel (al betwijfel ik dat, het is er vast wel af te krijgen idd, en een auto met 100k km erop gaan ze niet nog van alles aan doen). maar stel dat ik met allerlei troep ga zitten kutten en ik verneuk de lak dan ist eigen schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |