Da's het krijgen. Da's bloederig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is dat zo bloederig danik dacht dat dat pas na 9 maanden kwam.
Zoiets als dit, maar dan na een rectaalbom. ff Ontharen zou ook geen kwaad kunnen btw.quote:
LLLLLLenny! LLLLLLlllllllenny!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je dan
Alsof wij moeten weten wáár jij wát met Jenny doet
Volgens Elies moet ik het met jou doen.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je dan
Alsof wij moeten weten wáár jij wát met Jenny doet
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard zeer teder, romantisch, en liefkozend![]()
Mot je klappenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach Jenny, stuur die ook maar door dan. Als ik toch bezig ben
En danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard zeer teder, romantisch, en liefkozend![]()
McRomanticquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach Jenny, stuur die ook maar door dan. Als ik toch bezig ben
feestjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:53 schreef Muis006 het volgende:
In other news, mijn mr en ik zijn morgen precies 4 jaar bij elkaar
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:53 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Oh! Oh! Behalve bij Morrie natuurlijk, daar wordt het niet bloederig, dat krijgen van die baby.
Die floept er zo uit en is meteen shiny en schoon enzo en Morrie huppelt daarna kittig op haar beeldige hakjes zo het ziekenhuis weer uit
Elies weet precies hoe het zit blijkbaar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:55 schreef JJH het volgende:
Wie doet wat met wie?
ik ben ff twee tellen weg en het is gelijk hommeles hier.
Feli!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:53 schreef Muis006 het volgende:
Dankjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Jij hebt een leuke mister en je mister heeft een leuke misses!
Taart is er nogquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Feli! Feestje met zelfgemaakte taart!?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Elies weet precies hoe het zit blijkbaar.
Dan doe je fijn een privéfeestje.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Taart is er nogfeestje moet wachten ivm mijn gezondheid.
Ik zit nu ook op de bank met een kruik! En morgen weer naar de fysio. Hoest met de katjes?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan doe je fijn een privéfeestje.En blijf je lekker in bed liggen.
RUS-TEN!
oeh dat vind ik een goed ideequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zit nu ook op de bank met een kruik! En morgen weer naar de fysio. Hoest met de katjes?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies...onze hoop in bange tijden![]()
Maar het is me duidelijk wie hem waar steekt hoor.
Hier staan de stoofpeertjes inmiddels te pruttelen
Met de poezels is het prima.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zit nu ook op de bank met een kruik! En morgen weer naar de fysio. Hoest met de katjes?
Elies...onze hoop in bange tijden![]()
Maar het is me duidelijk wie hem waar steekt hoor.
Hier staan de stoofpeertjes inmiddels te pruttelen
Muis? Hoe weet je wat voor maat de springvorm heeft?
Volgens mij gaat in die van mij nevernooit 2 liter
Meet hem es op? Doorsnee en hoogte! Dan hebbie de inhoudquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Muis? Hoe weet je wat voor maat de springvorm heeft?
Volgens mij gaat in die van mij nevernooit 2 liter
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik KOM maandagquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met de poezels is het prima.![]()
GIL!!!! AANDACHT!!!!Want net werd eroverheen gelezen. Ynske komt ze maandag op de foto zetten!![]()
Op dit moment liggen moeder en zoon saampjes in de radiatorhangmand en Naartjie ligt in De Paal.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
GIL!!!! AANDACHT!!!!Want net werd eroverheen gelezen. Ynske komt ze maandag op de foto zetten!![]()
Op dit moment liggen moeder en zoon saampjes in de radiatorhangmand en Naartjie ligt in De Paal.
Leuk! Ben nu al benieuwd naar de foto's!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
24 cm doorsnee en iets van 5 cm hoog. Ik vrees het ergstequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Meet hem es op? Doorsnee en hoogte! Dan hebbie de inhoud
Ik zou het liefst gewoon per postorder bestellen. 'Doet u mij die met dat donkere haar maar!'.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Bevallen is anatomisch gezien geheel onverantwoord vind ik.
Waarom niet gewoon een deurtje in je navel en dan na 9 maanden het kind eruit tillen?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:05 schreef Cat22 het volgende:
Wie wil er een bevallingsfoto op mijn bed zien?
lekker danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was t niet vochtig toen je wilde gaan slapen?Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker dan![]()
was t niet vochtig toen je wilde gaan slapen?
How very Madonna of youquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het liefst gewoon per postorder bestellen. 'Doet u mij die met dat donkere haar maar!'.
En dan met omruilgarantie!
Ja, Benny doet het met Muis en slaan mag niet. Tenzij er taart is, maar dan alleen met een sluf. Dus.quote:
Een keer de slappe lach en je gaat op je bek over je eigen geval...nee dank jequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En zonder uitgezakte vagina een paar jaar later
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, Benny doet het met Muis en slaan mag niet. Tenzij er taart is, maar dan alleen met een sluf. Dus.
Verder nog vragen
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'
SRSLY?
Dat laatste is zielluggg
Nok: Hoe zelf KRABPALEN maken 2
volgens mij 2,2 liter?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
24 cm doorsnee en iets van 5 cm hoog. Ik vrees het ergste![]()
EN YNSKUUUUH KOMT (HIHIHIHI) BIJ CAT OM FOTO'S TE MAKEN VAN CAT'S POES!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |