Neequote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe mogen we je noemen dan?
Mag ik je Jenny noemen
Het hele transgender-topic hier over de vloerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef Cat22 het volgende:
Ik voorspel een stortvloed van nieuwe mensen in het kippehok met deze TT.
Zo af en toe is een beetje nieuwe aanwas best pretiig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef Cat22 het volgende:
Ik voorspel een stortvloed van nieuwe mensen in het kippehok met deze TT.
En dat dan met een zware doorrookte stem.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef Muis006 het volgende:
Mijn naam is Jan Jaap, voor vrienden Nicole.
Ik wel hoor. Ging lekker.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hai Cat...hebbie lekker gezongen zonder rare windjes dit keer?
Jennyquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef Muis006 het volgende:
Mijn naam is Jan Jaap, voor vrienden Nicole.
Ik heet geen Inge...als je me zo noemt waar m'n moeder bij is slaat ze je aan de kopquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo af en toe is een beetje nieuwe aanwas best pretiig.
Trouwens als ik 24 3/4 jaar geleden een meisje was geweest, had ik als Inge door het leven gegaan.
Ingrid?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heet geen Inge...als je me zo noemt waar m'n moeder bij is slaat ze je aan de kop![]()
Ik zou Arno hebben geheten en m'n zusje Laurens
Maar jij bent ook niet mij in een vrouwelijke vorm.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heet geen Inge...als je me zo noemt waar m'n moeder bij is slaat ze je aan de kop![]()
Ik zou Arno hebben geheten en m'n zusje Laurens
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Ging lekker.![]()
Ik heb vanaafspruitjes
gegeten. En de katten liggen erg graag onder mijn dekentje.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:48 schreef Muis006 het volgende:
Brrrrrr Inge. En ook brrr spruitjes. En nu ga ik eten.
Ik **** nog eensquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:49 schreef Ynske het volgende:
wat gaan jullie snel
ik grom nog eens
[ afbeelding ]
vinnem zo leuk
Ik heb liever volkoren of waldkorn...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:55 schreef Ynske het volgende:
stomme rotreclame over dat Goede Start Brood van Blue Band.
"Dat smaakt als een gewoon witbrood"
Éch nie!!!
Lennertquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
Ik weet helemaal niet hoe ik als jongetje geheten zou hebben
Bel je moeder op! Nu!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
Als je een jongere broer hebt dan is dat een goede aanwijzing.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
'quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
Oh en als ik ooit kinderen krijg en het wordt een jongetje heet ie Cas of Kick
Daar hing ik nét mee op voordat het onderwerp aan de orde kwam hierquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bel je moeder op! Nu!![]()
Dan ga ik ff m'n peertjes schillen...
Wat is er zielig aan Kick?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'
SRSLY?
Dat laatste is zielluggg
Nok: Hoe zelf KRABPALEN maken 2
Had je daar ook niet even een foto van kunnen maken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:01 schreef Ynske het volgende:
ow en een oliefantenpiemel moet echt eelt op t uiteinde hebben
dr liep er eentje de hele tijd met dat ding over de grond te schuren en af en toe perongeluk bijna op te staan
Dat is toch geen naam voor anno 2009.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er zielig aan Kick?
Kick Stokhuizen, Kick-het-buurjochie-van-mijn-ouders, ze hebben het niet zwaar ofzo
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je daar ook niet even een foto van kunnen maken?
Voor na half twaalf?
Moet ik nou die lullige foto posten?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:01 schreef Ynske het volgende:
ow en een oliefantenpiemel moet echt eelt op t uiteinde hebben
dr liep er eentje de hele tijd met dat ding over de grond te schuren en af en toe perongeluk bijna op te staan
en als je het dan toch al over een zieke geest hebtquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is toch geen naam voor anno 2009.
Ik vind voor een meisje korte vrouwelijke namen stoer. Als ik ooit een dochter krijg dan word het een Anna of Lisa ofzo
Lenny!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:10 schreef Cat22 het volgende:
Kick vind ik ook niet zo mooi.![]()
En Vicky.... dat klinkt niet zo lekker. Vinnik.
Cas daarentegen vind ik een prachtige naam.![]()
Ik houd wel van korte, duidelijke namen. Dat je kind niet elke keer uit hoeft te leggen hoe je het spelt.
Voor een meisje zou ik Anna of Iris oid kiezen. Een jongensnaam heb ik nog niet echt. Maar ook nog geen vent, dus het heeft geen accute haast.
een oud klasgenootje van mij heeft een zoontje die heet zoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
Oh en als ik ooit kinderen krijg en het wordt een jongetje heet ie Cas of Kick
Da's lekker makkelijk!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:11 schreef Pagan het volgende:
Bij mij was het Renee ipv René geworden.
Whut seriouslyquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's lekker makkelijk!
Ik vind dat soort namen voor meisjes ook wel leuk, stoer en jongensachtig: Stef, Vic, Renee, Chris.
Wouw vind ik dan weer afschuwelijk, Kick vind ik wel stoer en helemaal niet modern of hip of nieuwig, want die naam bestaat al heel langquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
een oud klasgenootje van mij heeft een zoontje die heet zonou heeft ze nog een kind, heeft ze die Wouw genoemd
![]()
![]()
Ik was een Joris geweest
Ligt eraan hoe avontuurlijk je bent. Mijn bed is 120 bij 180.quote:
Een echte meisjesnaam geven en dan afkorten naar stoer en kortquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut seriously![]()
Wij moeten echt geen kinderen nemen
Je moet ook wachten tot ze 18+ zijn.................................quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut seriously![]()
Wij moeten echt geen kinderen nemen
Wij hebben het hier overquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef Pagan het volgende:
komt 'ie weer
[ afbeelding ]
En nu wel kijken he!!!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef Pagan het volgende:
komt 'ie weer
[ afbeelding ]
En nu wel kijken he!!!
Mijn huis is kleiner, maar mijn bed is 200 bij 180quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe avontuurlijk je bent. Mijn bed is 120 bij 180.
Maar ik heb wel een groot huis.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke flashlightfoto?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:18 schreef Ynske het volgende:
* Ynske STAMPT ROND,NIEMAND DIE NAAR MIJN FLASHLIGHTFOTO KIJKT
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn huis is kleiner, maar mijn bed is 200 bij 180
Mijn bed is 1.80 bij 2.20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoewel je om babies te maken echt niet zoveel ruimte nodig hebt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Jij maakt ons lekker met Papa Dombo, maar die leeuw is prachtig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:18 schreef Ynske het volgende:
* Ynske STAMPT ROND,NIEMAND DIE NAAR MIJN FLASHLIGHTFOTO KIJKT
Ik weet het nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
Hoewel je om babies te maken echt niet zoveel ruimte nodig hebt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Kick vind ik ook niks. Ik hou ook niet van jongens namen voor een meisje.
ja die slurfquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke fleshlightfoto?
Die slurf bedoel je? Ja de olifantenpiem0ls vlogen me ineens om de oren, dus je slurf viel nogal in het niet
[..]
dank jequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Jij maakt ons lekker met Papa Dombo, maar die leeuw is prachtig.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had Alex geheten. Hadden ze ook zo opgerekend dat ik eigenlijk ook niet echt een naam hadden. Toen nog kiezen tussen mijn 1e en 2e naam. Ik vind ze beiden niet geweldig.wat is je tweede naam dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Kick vind ik ook niks. Ik hou ook niet van jongens namen voor een meisje.
de eerste weet ik welToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Dat interior ziet er nogal pijnlijk uitquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja die slurfeen fleshligth bedoel ik
[ afbeelding ]
Dat soort dingen moet je nooit aan mij vragen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
en als je het dan toch al over een zieke geest hebt
waar doet dit je dan aan denken
[ afbeelding ]
Helder.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke flashlightfoto?
Die slurf bedoel je? Ja de olifantenpiem0ls vlogen me ineens om de oren, dus je slurf viel nogal in het niet
[..]
Mijn bed is 1.80 bij 2.20![]()
Hoewel je om babies te maken echt niet zoveel ruimte nodig hebt![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat interior ziet er nogal pijnlijk uit
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je nooit aan mij vragen.
* Pagan meestal dubbelzinnig is
En dat is?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
Justin is ook best een leuke naam
Maar ik vind je in de meisjesuitvoering toch leuker, Muizel!
KRIJGEN een baby in het bed van Greys?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Lenny en Cat krijgen een baby in het bed van Greys!!!![]()
Je let ff een half uur niet op en het hele topic doet raar
Dankje. Ik ben ook een leuke meisjesuitvoeringquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
Justin is ook best een leuke naam
Maar ik vind je in de meisjesuitvoering toch leuker, Muizel!
Is ze lekker meequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Lenny en Cat krijgen een baby in het bed van Greys!!!![]()
Het maken is heul niet bloederig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
KRIJGEN een baby in het bed van Greys?
Ik was bij het gedeelte 'MAKEN een baby in het bed van Greys' blijven steken.
Dat bloederige gedoe doen ze maar lekker ergens anders hoor!
(Het maken ervan ook, trouwens).
Krijgen kan in mijn eigen bed hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat zo bloederig danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het maken is heul niet bloederig.
Ja, wat dacht je danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:49 schreef Cat22 het volgende:
Kijk nou wat je hebt aangericht Ing. Heel het kippenhok in rep en reur.
Da's het krijgen. Da's bloederig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is dat zo bloederig danik dacht dat dat pas na 9 maanden kwam.
Zoiets als dit, maar dan na een rectaalbom. ff Ontharen zou ook geen kwaad kunnen btw.quote:
LLLLLLenny! LLLLLLlllllllenny!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je dan
Alsof wij moeten weten wáár jij wát met Jenny doet
Volgens Elies moet ik het met jou doen.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je dan
Alsof wij moeten weten wáár jij wát met Jenny doet
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard zeer teder, romantisch, en liefkozend![]()
Mot je klappenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach Jenny, stuur die ook maar door dan. Als ik toch bezig ben
En danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard zeer teder, romantisch, en liefkozend![]()
McRomanticquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach Jenny, stuur die ook maar door dan. Als ik toch bezig ben
feestjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:53 schreef Muis006 het volgende:
In other news, mijn mr en ik zijn morgen precies 4 jaar bij elkaar
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:53 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Oh! Oh! Behalve bij Morrie natuurlijk, daar wordt het niet bloederig, dat krijgen van die baby.
Die floept er zo uit en is meteen shiny en schoon enzo en Morrie huppelt daarna kittig op haar beeldige hakjes zo het ziekenhuis weer uit
Elies weet precies hoe het zit blijkbaar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:55 schreef JJH het volgende:
Wie doet wat met wie?
ik ben ff twee tellen weg en het is gelijk hommeles hier.
Feli!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:53 schreef Muis006 het volgende:
Dankjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Jij hebt een leuke mister en je mister heeft een leuke misses!
Taart is er nogquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Feli! Feestje met zelfgemaakte taart!?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Elies weet precies hoe het zit blijkbaar.
Dan doe je fijn een privéfeestje.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Taart is er nogfeestje moet wachten ivm mijn gezondheid.
Ik zit nu ook op de bank met een kruik! En morgen weer naar de fysio. Hoest met de katjes?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan doe je fijn een privéfeestje.En blijf je lekker in bed liggen.
RUS-TEN!
oeh dat vind ik een goed ideequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zit nu ook op de bank met een kruik! En morgen weer naar de fysio. Hoest met de katjes?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies...onze hoop in bange tijden![]()
Maar het is me duidelijk wie hem waar steekt hoor.
Hier staan de stoofpeertjes inmiddels te pruttelen
Met de poezels is het prima.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zit nu ook op de bank met een kruik! En morgen weer naar de fysio. Hoest met de katjes?
Elies...onze hoop in bange tijden![]()
Maar het is me duidelijk wie hem waar steekt hoor.
Hier staan de stoofpeertjes inmiddels te pruttelen
Muis? Hoe weet je wat voor maat de springvorm heeft?
Volgens mij gaat in die van mij nevernooit 2 liter
Meet hem es op? Doorsnee en hoogte! Dan hebbie de inhoudquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Muis? Hoe weet je wat voor maat de springvorm heeft?
Volgens mij gaat in die van mij nevernooit 2 liter
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik KOM maandagquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met de poezels is het prima.![]()
GIL!!!! AANDACHT!!!!Want net werd eroverheen gelezen. Ynske komt ze maandag op de foto zetten!![]()
Op dit moment liggen moeder en zoon saampjes in de radiatorhangmand en Naartjie ligt in De Paal.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
GIL!!!! AANDACHT!!!!Want net werd eroverheen gelezen. Ynske komt ze maandag op de foto zetten!![]()
Op dit moment liggen moeder en zoon saampjes in de radiatorhangmand en Naartjie ligt in De Paal.
Leuk! Ben nu al benieuwd naar de foto's!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
24 cm doorsnee en iets van 5 cm hoog. Ik vrees het ergstequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Meet hem es op? Doorsnee en hoogte! Dan hebbie de inhoud
Ik zou het liefst gewoon per postorder bestellen. 'Doet u mij die met dat donkere haar maar!'.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Bevallen is anatomisch gezien geheel onverantwoord vind ik.
Waarom niet gewoon een deurtje in je navel en dan na 9 maanden het kind eruit tillen?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:05 schreef Cat22 het volgende:
Wie wil er een bevallingsfoto op mijn bed zien?
lekker danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was t niet vochtig toen je wilde gaan slapen?Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker dan![]()
was t niet vochtig toen je wilde gaan slapen?
How very Madonna of youquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het liefst gewoon per postorder bestellen. 'Doet u mij die met dat donkere haar maar!'.
En dan met omruilgarantie!
Ja, Benny doet het met Muis en slaan mag niet. Tenzij er taart is, maar dan alleen met een sluf. Dus.quote:
Een keer de slappe lach en je gaat op je bek over je eigen geval...nee dank jequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En zonder uitgezakte vagina een paar jaar later
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, Benny doet het met Muis en slaan mag niet. Tenzij er taart is, maar dan alleen met een sluf. Dus.
Verder nog vragen
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'
SRSLY?
Dat laatste is zielluggg
Nok: Hoe zelf KRABPALEN maken 2
volgens mij 2,2 liter?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
24 cm doorsnee en iets van 5 cm hoog. Ik vrees het ergste![]()
EN YNSKUUUUH KOMT (HIHIHIHI) BIJ CAT OM FOTO'S TE MAKEN VAN CAT'S POES!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |