Neequote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe mogen we je noemen dan?
Mag ik je Jenny noemen
Het hele transgender-topic hier over de vloerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef Cat22 het volgende:
Ik voorspel een stortvloed van nieuwe mensen in het kippehok met deze TT.
Zo af en toe is een beetje nieuwe aanwas best pretiig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef Cat22 het volgende:
Ik voorspel een stortvloed van nieuwe mensen in het kippehok met deze TT.
En dat dan met een zware doorrookte stem.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef Muis006 het volgende:
Mijn naam is Jan Jaap, voor vrienden Nicole.
Ik wel hoor. Ging lekker.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hai Cat...hebbie lekker gezongen zonder rare windjes dit keer?
Jennyquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef Muis006 het volgende:
Mijn naam is Jan Jaap, voor vrienden Nicole.
Ik heet geen Inge...als je me zo noemt waar m'n moeder bij is slaat ze je aan de kopquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo af en toe is een beetje nieuwe aanwas best pretiig.
Trouwens als ik 24 3/4 jaar geleden een meisje was geweest, had ik als Inge door het leven gegaan.
Ingrid?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heet geen Inge...als je me zo noemt waar m'n moeder bij is slaat ze je aan de kop![]()
Ik zou Arno hebben geheten en m'n zusje Laurens
Maar jij bent ook niet mij in een vrouwelijke vorm.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heet geen Inge...als je me zo noemt waar m'n moeder bij is slaat ze je aan de kop![]()
Ik zou Arno hebben geheten en m'n zusje Laurens
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Ging lekker.![]()
Ik heb vanaafspruitjes
gegeten. En de katten liggen erg graag onder mijn dekentje.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:48 schreef Muis006 het volgende:
Brrrrrr Inge. En ook brrr spruitjes. En nu ga ik eten.
Ik **** nog eensquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:49 schreef Ynske het volgende:
wat gaan jullie snel
ik grom nog eens
[ afbeelding ]
vinnem zo leuk
Ik heb liever volkoren of waldkorn...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:55 schreef Ynske het volgende:
stomme rotreclame over dat Goede Start Brood van Blue Band.
"Dat smaakt als een gewoon witbrood"
Éch nie!!!
Lennertquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
Ik weet helemaal niet hoe ik als jongetje geheten zou hebben
Bel je moeder op! Nu!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
Als je een jongere broer hebt dan is dat een goede aanwijzing.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
'quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
Oh en als ik ooit kinderen krijg en het wordt een jongetje heet ie Cas of Kick
Daar hing ik nét mee op voordat het onderwerp aan de orde kwam hierquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bel je moeder op! Nu!![]()
Dan ga ik ff m'n peertjes schillen...
Wat is er zielig aan Kick?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'
SRSLY?
Dat laatste is zielluggg
Nok: Hoe zelf KRABPALEN maken 2
Had je daar ook niet even een foto van kunnen maken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:01 schreef Ynske het volgende:
ow en een oliefantenpiemel moet echt eelt op t uiteinde hebben
dr liep er eentje de hele tijd met dat ding over de grond te schuren en af en toe perongeluk bijna op te staan
Dat is toch geen naam voor anno 2009.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er zielig aan Kick?
Kick Stokhuizen, Kick-het-buurjochie-van-mijn-ouders, ze hebben het niet zwaar ofzo
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je daar ook niet even een foto van kunnen maken?
Voor na half twaalf?
Moet ik nou die lullige foto posten?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:01 schreef Ynske het volgende:
ow en een oliefantenpiemel moet echt eelt op t uiteinde hebben
dr liep er eentje de hele tijd met dat ding over de grond te schuren en af en toe perongeluk bijna op te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |