1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | || ||+--------------------------------+ ||| | ||| | ||+--------------------------------+ muur || +==========+ verticale plank || +---------------------+ || | | || | | || +---------------------+ || || |
Staat de krabpaal op weg naar het eten en/of drinken. Dit kaan ook wel eens helpen. Dat ze dus via de krabpaal naar hun eten/drinken moeten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:19 schreef eleusis het volgende:
Als mensen manieren weten om katten daadwerkelijk GEBRUIK te laten maken van krabpalen, houd ik me ook aanbevolen...
De dure nieuwe bank is hartstikke interessant, en de krabpaal wordt genegeerd..
Kattekruid op de paal en anti-katten-vies-spul op de bank werkt vooralsnog niet.
bedoel je dan een vertikale 'mat' van vloer tot aan t plafond?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:19 schreef Jannuk het volgende:
Ik had in mijn vorige huis aan weerzijden van een hoek van de muur, 2 latten geschroefd, van vloer tot plafond, om de hoek tapijttegels op die latten getimmerd en daaroverheen hoekprofieltjes om het af te werken. Was eigenlijk een noodoplossing, omdat 1 van mijn katten het behang heeeerlijk vond om in te klimmen, het bleek een regelrecht succes, er is 7 jaar gebruik van gemaakt. Terwijl de veel-te-dure krabpalen totaal genegeerd werden.
Er is in dierenwinkels ook een spray te koop die AANTREKT, die kan je dan op de krabpaal spuiten. Volgens mij heet het catnip.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:19 schreef eleusis het volgende:
Als mensen manieren weten om katten daadwerkelijk GEBRUIK te laten maken van krabpalen, houd ik me ook aanbevolen...
De dure nieuwe bank is hartstikke interessant, en de krabpaal wordt genegeerd..
Kattekruid op de paal en anti-katten-vies-spul op de bank werkt vooralsnog niet.
Mijn katten vonden de cocosmat beter dan de paal. Ik heb toen een stuk vloerbedekking van 40 breed en iets van 60 lang tegen de muur geschroefd. Was een succesnummer! Kunnen ze er lekker aan hangen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:19 schreef eleusis het volgende:
Als mensen manieren weten om katten daadwerkelijk GEBRUIK te laten maken van krabpalen
yeps, om de hoek gevouwen, want die hoek was een ultiem krab- en klimplekje... dat vonden mn behang en ik niet zo leuk. Als ik mn ext HD weer gevonden heb (zit midden in een verhuizing), zal ik even een fotootje uploaden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
bedoel je dan een vertikale 'mat' van vloer tot aan t plafond?
MIjn katten hebben niet veel met kattenkruid, maar voor valeriaan doen ze veel.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Er is in dierenwinkels ook een spray te koop die AANTREKT, die kan je dan op de krabpaal spuiten. Volgens mij heet het catnip.
oh er is een topic over: CATNIP...Iemand ervaringen mee?
Dat is ook mijn angst met het huis waar ik woonquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:09 schreef nokwanda het volgende:
Het is echt hel vervelend als dat naar beneden komt zeilen. In mijn vorige woning had ik veilingkistjes aan de muur hangen waar de katten op en in konden springen. Maar de muur was een soort spons, dus af en toe kwam er zo'n kistje met kat en an naar beneden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |