en als je het dan toch al over een zieke geest hebtquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is toch geen naam voor anno 2009.
Ik vind voor een meisje korte vrouwelijke namen stoer. Als ik ooit een dochter krijg dan word het een Anna of Lisa ofzo
Lenny!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:10 schreef Cat22 het volgende:
Kick vind ik ook niet zo mooi.![]()
En Vicky.... dat klinkt niet zo lekker. Vinnik.
Cas daarentegen vind ik een prachtige naam.![]()
Ik houd wel van korte, duidelijke namen. Dat je kind niet elke keer uit hoeft te leggen hoe je het spelt.
Voor een meisje zou ik Anna of Iris oid kiezen. Een jongensnaam heb ik nog niet echt. Maar ook nog geen vent, dus het heeft geen accute haast.
een oud klasgenootje van mij heeft een zoontje die heet zoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
Oh en als ik ooit kinderen krijg en het wordt een jongetje heet ie Cas of Kick
Da's lekker makkelijk!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:11 schreef Pagan het volgende:
Bij mij was het Renee ipv René geworden.
Whut seriouslyquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's lekker makkelijk!
Ik vind dat soort namen voor meisjes ook wel leuk, stoer en jongensachtig: Stef, Vic, Renee, Chris.
Wouw vind ik dan weer afschuwelijk, Kick vind ik wel stoer en helemaal niet modern of hip of nieuwig, want die naam bestaat al heel langquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
een oud klasgenootje van mij heeft een zoontje die heet zonou heeft ze nog een kind, heeft ze die Wouw genoemd
![]()
![]()
Ik was een Joris geweest
Ligt eraan hoe avontuurlijk je bent. Mijn bed is 120 bij 180.quote:
Een echte meisjesnaam geven en dan afkorten naar stoer en kortquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut seriously![]()
Wij moeten echt geen kinderen nemen
Je moet ook wachten tot ze 18+ zijn.................................quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut seriously![]()
Wij moeten echt geen kinderen nemen
Wij hebben het hier overquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef Pagan het volgende:
komt 'ie weer
[ afbeelding ]
En nu wel kijken he!!!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef Pagan het volgende:
komt 'ie weer
[ afbeelding ]
En nu wel kijken he!!!
Mijn huis is kleiner, maar mijn bed is 200 bij 180quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe avontuurlijk je bent. Mijn bed is 120 bij 180.
Maar ik heb wel een groot huis.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke flashlightfoto?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:18 schreef Ynske het volgende:
* Ynske STAMPT ROND,NIEMAND DIE NAAR MIJN FLASHLIGHTFOTO KIJKT
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn huis is kleiner, maar mijn bed is 200 bij 180
Mijn bed is 1.80 bij 2.20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoewel je om babies te maken echt niet zoveel ruimte nodig hebt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Jij maakt ons lekker met Papa Dombo, maar die leeuw is prachtig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:18 schreef Ynske het volgende:
* Ynske STAMPT ROND,NIEMAND DIE NAAR MIJN FLASHLIGHTFOTO KIJKT
Ik weet het nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
Hoewel je om babies te maken echt niet zoveel ruimte nodig hebt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Kick vind ik ook niks. Ik hou ook niet van jongens namen voor een meisje.
ja die slurfquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke fleshlightfoto?
Die slurf bedoel je? Ja de olifantenpiem0ls vlogen me ineens om de oren, dus je slurf viel nogal in het niet
[..]
dank jequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Jij maakt ons lekker met Papa Dombo, maar die leeuw is prachtig.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had Alex geheten. Hadden ze ook zo opgerekend dat ik eigenlijk ook niet echt een naam hadden. Toen nog kiezen tussen mijn 1e en 2e naam. Ik vind ze beiden niet geweldig.wat is je tweede naam dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Kick vind ik ook niks. Ik hou ook niet van jongens namen voor een meisje.
de eerste weet ik welToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Dat interior ziet er nogal pijnlijk uitquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja die slurfeen fleshligth bedoel ik
[ afbeelding ]
Dat soort dingen moet je nooit aan mij vragen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
en als je het dan toch al over een zieke geest hebt
waar doet dit je dan aan denken
[ afbeelding ]
Helder.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke flashlightfoto?
Die slurf bedoel je? Ja de olifantenpiem0ls vlogen me ineens om de oren, dus je slurf viel nogal in het niet
[..]
Mijn bed is 1.80 bij 2.20![]()
Hoewel je om babies te maken echt niet zoveel ruimte nodig hebt![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat interior ziet er nogal pijnlijk uit
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je nooit aan mij vragen.
* Pagan meestal dubbelzinnig is
En dat is?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
Justin is ook best een leuke naam
Maar ik vind je in de meisjesuitvoering toch leuker, Muizel!
KRIJGEN een baby in het bed van Greys?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Lenny en Cat krijgen een baby in het bed van Greys!!!![]()
Je let ff een half uur niet op en het hele topic doet raar
Dankje. Ik ben ook een leuke meisjesuitvoeringquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
Justin is ook best een leuke naam
Maar ik vind je in de meisjesuitvoering toch leuker, Muizel!
Is ze lekker meequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Lenny en Cat krijgen een baby in het bed van Greys!!!![]()
Het maken is heul niet bloederig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
KRIJGEN een baby in het bed van Greys?
Ik was bij het gedeelte 'MAKEN een baby in het bed van Greys' blijven steken.
Dat bloederige gedoe doen ze maar lekker ergens anders hoor!
(Het maken ervan ook, trouwens).
Krijgen kan in mijn eigen bed hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat zo bloederig danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het maken is heul niet bloederig.
Ja, wat dacht je danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:49 schreef Cat22 het volgende:
Kijk nou wat je hebt aangericht Ing. Heel het kippenhok in rep en reur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |