quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:38 schreef Muis006 het volgende:
Ik drink bijna nooit alcohol, het enige wat ik echt lekker vind is een goeie pina colada
Ohhhhhh lekkerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en zelfgemaakte met verse ananas en ingedikte cocosmelk en ongeslagen room.
Wanneer dat geen eerste klas is, geloof ik er niks vanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:40 schreef nokwanda het volgende:
en ooowwww, wilde ik nog even melden. Ik ben vreeeeeselijk trots op mijn kind vandaag. Hij heeft een baan gevonden en hij heeft een 9 voor Nederlands en een 9,6 voor Duits gehaald op school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wanneer dat geen eerste klas is, geloof ik er niks van
Eerste jaar theaterschool. Hij is 16 en gaat voor het eerst met plezier naar school.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
De grammatica-nazi?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Wurm is goed bezig![]()
Weet je wat jammer is wie hier niet post?
Nouuuuuuuuuu?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Wurm is goed bezig![]()
Weet je wat jammer is wie hier niet post?
Klinkt gaaf inderdaad! Hoeveel jaar duurt dat nog dan? (Ik neem aan dat het dus nog een vooropleiding/middelbare school is)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eerste jaar theaterschool. Hij is 16 en gaat voor het eerst met plezier naar school.
Dat duurt nog 4 jaar inclusief dit jaar. Hij heeft net zijn vmbo-t afgerond en dit is een mbo-4 opleiding. Maar ik merk dat hier veel meer wordt gevraagd dan op andere mbo-opleidingen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klinkt gaaf inderdaad! Hoeveel jaar duurt dat nog dan? (Ik neem aan dat het dus nog een vooropleiding/middelbare school is)
Ja, bij mbo hangt het echt nog af van de opleider! Ik wist niet dat je nog Nederlands en/of Duits moest volgen op het MBO. Of doet hij zo'n mbo/havo pakket achtig iets?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat duurt nog 4 jaar inclusief dit jaar. Hij heeft net zijn vmbo-t afgerond en dit is een mbo-4 opleiding. Maar ik merk dat hier veel meer wordt gevraagd dan op andere mbo-opleidingen.
Donker, denk ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:48 schreef Muis006 het volgende:
Donkerblauw of lichtblauw?
Ik heb enorm veel in te brengen, dat zie je welquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Elies, je had lekker veel in de melk te brokkelen zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |