k mis t niet, k hou niet zo van oliequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, ben je er precies tussendoor geglipt. Vond je het vervelend of boeide het allemaal niet zo? In ons durrupke kon je eigenlijk nauwelijks ervoor kiezen niet mee te doen. Niet dat het verder zoveel betekende voor ons. Ja, leuk, feestje.![]()
Ik raak de draad van dit topic kwijt.
Elies, kun je me even een samenvatting geven?
dat was FerrariRood tochquote:
Ik was altijd het enige kind uit een atheistisch gezin op christelijke scholen. Iedereen was gedoopt, deed communie en vormsel, behalve ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, ben je er precies tussendoor geglipt. Vond je het vervelend of boeide het allemaal niet zo? In ons durrupke kon je eigenlijk nauwelijks ervoor kiezen niet mee te doen. Niet dat het verder zoveel betekende voor ons. Ja, leuk, feestje.![]()
Ik raak de draad van dit topic kwijt.
Elies, kun je me even een samenvatting geven?
Hier geldt door de weeks: Niet voor 22 uur.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe met haar mee! Dan maar misselijk!
Ik heb al een blikje Malibu Jus opquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier geldt door de weeks: Niet voor 22 uur.
Het is altijd ergens op de wereld wel 22 uur.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier geldt door de weeks: Niet voor 22 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betreft de topictitel, mag hier ook gepost worden als je je niet opgeeft?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben nu pas thuis van mijn werk
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betreft de topictitel, mag hier ook gepost worden als je je niet opgeeft?
![]()
Behalve als je chocola meebrengt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Behalve als je chocola meebrengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |