Ik ben ook nog gevormd. Got the whole package.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
uhuh
gedoopt, communie gedaan en ongevormd
eigen naam, variant van Meter (oma), variant van Peter (opa)
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zat op HRO met een brabants meisje die heette Marjolein Marjolein![]()
Foutje van d'r vader bij het aangeven bij de gemeente
Maar heul niet stil.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys heeft in der eigen bed gelegen
Nu hoeven we niet meer te jompelenquote:
Babies en biologische klokken houden zich doorgaans niet aan wat handig, praktisch of verstandig is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Why?
Niet zwanger ofzo hoor. Dat zou niet best wezen
Ik vertel ook niemand mijn tweede naam.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb er 3Vreeeeselijk. Joel plaagt me er ook mee. Met de middelste dan. Hij heeft er twee, waarvan een Zuid Afrikaanse.
mn zus ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog gevormd. Got the whole package.
Toch niet meer verlengd?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:28 schreef ElisaB het volgende:
Ander onderwerp: ik heb vandaag een nieuwe auto gescoord
Ik weet hem nog!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vertel ook niemand mijn tweede naam.
Degenen buiten mijn familie om die het weten moet ik het zwijgen opleggen
Wat is het geworden.... Wil je het echt weten?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
Toch niet meer verlengd?
Wat is het geworden? Pics!
Op die van mij zit over de achterkant een zwarte streep met permanent marker
Koel! Een CRX?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:28 schreef ElisaB het volgende:
Ander onderwerp: ik heb vandaag een nieuwe auto gescoord
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is het geworden.... Wil je het echt weten?
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is het geworden.... Wil je het echt weten?
Ach, ben je er precies tussendoor geglipt. Vond je het vervelend of boeide het allemaal niet zo? In ons durrupke kon je eigenlijk nauwelijks ervoor kiezen niet mee te doen. Niet dat het verder zoveel betekende voor ons. Ja, leuk, feestje.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn zus ook
alleen bij mij was t wat complex
zat eerst op school a. daar was t vormsel in groep 7
ging naar school b. daar was t vormsel in groep 8
heb op school a gezeten tot en met groep 6, op school b heb k groep 7 gedaan en toen weer terug gegaan door omstandigheden naar school a.
Nee, dan wordt ze heul boosquote:
Arie?quote:
k mis t niet, k hou niet zo van oliequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, ben je er precies tussendoor geglipt. Vond je het vervelend of boeide het allemaal niet zo? In ons durrupke kon je eigenlijk nauwelijks ervoor kiezen niet mee te doen. Niet dat het verder zoveel betekende voor ons. Ja, leuk, feestje.![]()
Ik raak de draad van dit topic kwijt.
Elies, kun je me even een samenvatting geven?
dat was FerrariRood tochquote:
Ik was altijd het enige kind uit een atheistisch gezin op christelijke scholen. Iedereen was gedoopt, deed communie en vormsel, behalve ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, ben je er precies tussendoor geglipt. Vond je het vervelend of boeide het allemaal niet zo? In ons durrupke kon je eigenlijk nauwelijks ervoor kiezen niet mee te doen. Niet dat het verder zoveel betekende voor ons. Ja, leuk, feestje.![]()
Ik raak de draad van dit topic kwijt.
Elies, kun je me even een samenvatting geven?
Hier geldt door de weeks: Niet voor 22 uur.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe met haar mee! Dan maar misselijk!
Ik heb al een blikje Malibu Jus opquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier geldt door de weeks: Niet voor 22 uur.
Het is altijd ergens op de wereld wel 22 uur.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier geldt door de weeks: Niet voor 22 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betreft de topictitel, mag hier ook gepost worden als je je niet opgeeft?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben nu pas thuis van mijn werk
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betreft de topictitel, mag hier ook gepost worden als je je niet opgeeft?
![]()
Behalve als je chocola meebrengt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Behalve als je chocola meebrengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |