Nee hoor. Het kleine grut is leuk maar dan moet je altijd oppassen dat ze nergens tussen raken of ziek worden of zo. En als je te hard knuffelt of krabbelt kiepen ze om. Laat Satsu maar fijn groot groeien. Ik krijg mijn kitten fix wel via Redcat.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat liefzou je dan niet willen dat ze altijd klein blijven?
JAAAA! Ynske KOMT!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Ben nu al benieuwd naar de foto's!
De Broek is nog steeds geen succes he?
Die doe ik errug goed met Singstarquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, Benny doet het met Muis en slaan mag niet. Tenzij er taart is, maar dan alleen met een sluf. Dus.
Verder nog vragen
tuulukquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het kleine grut is leuk maar dan moet je altijd oppassen dat ze nergens tussen raken of ziek worden of zo. En als je te hard knuffelt of krabbelt kiepen ze om. Laat Satsu maar fijn groot groeien. Ik krijg mijn kitten fix wel via Redcat.
[..]
JAAAA! Ynske KOMT!![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat mijn team een beetje meewerkt zodat ze mooie plaatjes kan schieten. En die kom ik hier dan uiteraard showen (mag toch, he Ynske?).
De Broek wil niet echt nee. Perfect om op te zitten en te bespringen maar ik heb er nog geen kat doorheen zien kruipen. Wanneer is de volgende asielactievlooienmarkt?
Slapen? Slapen!? Ik was net moeder geworden ja! Ik heb hier op Fok zitten wieberen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker dan![]()
was t niet vochtig toen je wilde gaan slapen?
Flamoes niet maar wil je Yoko's tetten eens zien? Ik kom nog aan het bh'tjes kopen.quote:
Ik heb 1 springvorm en zo'n siliconen onding voor cake....dat past wel in 1 van m'n 100 keukenkastjesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:16 schreef Muis006 het volgende:
Morgen ga ik weer een bakvorm bestellen![]()
en verder niks want ik moet eerst nieuwe opbergboxen hebben voor mijn bakspullen
Ben jij ook actief in het fok taartenbak topic?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:16 schreef Muis006 het volgende:
Morgen ga ik weer een bakvorm bestellen![]()
en verder niks want ik moet eerst nieuwe opbergboxen hebben voor mijn bakspullen
Oke...jij wint....tha horrorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:18 schreef ElisaB het volgende:
Ow, ff aan Mamma-ElisaB gevraagd hoe ik zou geheten hebben als jongetje... Arie dus
Ik heb precies hetzelfdequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb 1 springvorm en zo'n siliconen onding voor cake....dat past wel in 1 van m'n 100 keukenkastjes
Arie is stoer!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:18 schreef ElisaB het volgende:
Ow, ff aan Mamma-ElisaB gevraagd hoe ik zou geheten hebben als jongetje... Arie dus
Als je ff vlugt leestquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ...
Zo'n ... siliconen wiebelding
Nou, psies! Eindelijk erkenningquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaar zouden we hier zijn zonder onze UberMod Elies
Nee, mijne is blauw...bij de Action gekocht ooitquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde
Zo'n rood siliconen wiebelding?
[..]
Arie is stoer!
Maar jouw eigen naam is heel leuk!
En je had verstandig gekookt?quote:
Vluggertje bedoel je?quote:
3quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
Hoeveel namen heeft iedereen eigenlijk?
Ik maar eentje
Yizz, alleen niet super actief de laatste tijd. Maar mijn zus is bijna jarig dus ik mag weer binnenkortquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben jij ook actief in het fok taartenbak topic?
*is te lui om te kijken*
En de gouden regel bij hobbies is: eerst opbergdozen kopen. Want daarna heb je een excuus om meer spul te bestellen. Tis immers zund om die dozen leeg te laten staan.
Ik bij de Tupperware, nog stommer, want heel duurquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, mijne is blauw...bij de Action gekocht ooit
2!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik maar eentje
Heppikook! En de siliconen muffin vorm!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, mijne is blauw...bij de Action gekocht ooit
Exkjoezzz mequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
Ik heb precies hetzelfde
Zo'n rood siliconen wiebelding?
quote:Arie is stoer!
Maar jouw eigen naam is heel leuk!
Twee. Geen doopnamen want ik ben niet gedoopt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik maar eentje
Katholieke zuiderling he? Ik heb er ook drie.quote:
2quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik maar eentje
Scherp Nok.quote:
uhuhquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Katholieke zuiderling he? Ik heb er ook drie.(vier, als je mijn roepnaam meerekent)
En mijn ouders hebben het zo handig ingericht dat ik ben vernoemd naar beide grootmoeders én peetoom en peettante. Die alle vier andere roepnamen hebben.
Ik heb er 3quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik maar eentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |