Ja, het was kiezen: verzetten of niet. Ik heb wel wat beters te doen, dus ik koos voor deur twee. Whatever; tis maar een auto.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ghehe ik hoor het al. Na veel wikken en wegen ben je tot een weloverwogen keuze gekomen
Ook lekkerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:
Als ik later groot en rijk ben koop ik een Aston Martin DBS.
Jeremy zal trots op je zijn!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:
Als ik later groot en rijk ben koop ik een Aston Martin DBS.
Joah das waar. Ben benieuwd wanneer die van mij eruit gaat. Vanwege crisis enzo moesten ze allemaal wat langer mee dacht ik. Maar zit bijna op de 100k. En er zit een streep op nuquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, het was kiezen: verzetten of niet. Ik heb wel wat beters te doen, dus ik koos voor deur twee. Whatever; tis maar een auto.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jeremy zal trots op je zijn!
Ik loop gewoon achter met Greys Anatomy Muis!
Heb eigenlijk heul geen zin om afl. 3 te gaan kijken
Ik heb hem ook nog niet gezienquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jeremy zal trots op je zijn!
Ik loop gewoon achter met Greys Anatomy Muis!
Heb eigenlijk heul geen zin om afl. 3 te gaan kijken
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toch niet meer verlengd?
Wat is het geworden? Pics!
Op die van mij zit over de achterkant een zwarte streep met permanent marker
Doe ff een watje met een beetje alcohol; is ut ur zo weer afquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat niet funest voor je lak?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe ff een watje met een beetje alcohol; is ut ur zo weer af
In een theateropleiding zijn engels en duits essentieel voor je werk omdat je daar vaak zult moeten werken. In het eindjaar moeten ze ook zelf een productie in Bristol op de planken krijgen. Binnen het schoolgebouw is overigens ook een theater havo.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, bij mbo hangt het echt nog af van de opleider! Ik wist niet dat je nog Nederlands en/of Duits moest volgen op het MBO. Of doet hij zo'n mbo/havo pakket achtig iets?
En vooral dat laatste regeltjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:47 schreef ElisaB het volgende:
Owkee, komt ie.... ElisaB moet een nieuwe auto!
ElisaB: broer, mijn leasecontract loopt morgen af... we moeten iets![]()
Broer-ElisaB: ow ja, wat wil je?
ElisaB: een BMW 1-serie (drie liter, wit)![]()
Broer-ElisaB: Ow...![]()
ElisaB: en als dat niet kan, dan maakt het niet uit
Broer-ElisaB: Egnie
ElisaB: als het maar een dak en wielen heeft
Schoonzus-ElisaB: neem een tractor
ElisaB:![]()
Broer-ElisaB: wat wil je?
ElisaB: whatever, als het maar niet te duur is
Broer-ElisaB: een Audi A3 misschien![]()
ElisaB: nee, liever een Peugeot 107
Broer-ElisaB: nee, dat is te klein!
ElisaB: Polootje dan
Broer-ElisaB: wil je geen Golf?
ElisaB: uhhh...., nou nee, eigenlijk niet
Broer-ElisaB: neem een Beatle
ElisaB: nee, ik neem geen Beatle...een Mito dan?
Broer-ElisaB: wil je geen Golf?
Intermezzo (broer belt Leasemaatschappij)
Broer-ElisaB: ze hebben een paar Golfjes staan
ElisaB: hebben ze geen Polo?
Broer-ElisaB: een Golf! Welke kleur wil je?
ElisaB: uhhh... rood?
Broer-ElisaB: hebben ze niet
ElisaB: groen?
Broer-ElisaB: nee, wel een mooie zwarte, vijfdeurs, bla, bla
ElisaB: ik wil geen vijfdeurs
Broer-ElisaB: geen zwart? wil je blauw?
ElisaB: een driedeurs
Broer-ElisaB: hebben ze niet...
Intermezzo (meneer leasemaatschappij arriveert... toevallig; ik ga terug naar mijn bureau)
Broer-ElisaB: deze Golf, wat gaat dat kosten?
Leasemeneer: ik reken even.... moment![]()
Broer-ElisaB: VIND JE BLAUW MOOI????
Leasemeneer: blauwe is mooi; wette bak
ElisaB: gaat het jongens, zijn jullie eruit
Broer-ElisaB: mooie auto; blauw, vijfdeurs, niet te duur![]()
ElisaB: joh....
Broer-ElisaB: dinsdag halen we 'm op
ElisaB: jottum![]()
Bericht voor onze toekomstige nieuwe vertegenwoordiger: je boft, want je krijgt een prachtige blauwe Golf. Ik zal 'm voor je inrijden
Je mist een belangrijk detail: als het een BMW was geworden, had de nieuwe vertegenwoordiger 'm helemaal niet gekregenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:57 schreef JJH het volgende:
En vooral dat laatste regeltje
Je had trouwens je poot stijf moeten houden en voor de BMW moeten gaan. Daar was jullie vertegenwoordiger een stuk blijer mee geweest.
Dat lijkt me niet nee. Gewoon ff proberen!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat niet funest voor je lak?
Ghehe ja maar nu kan ik nog de leasemaatschappij bellen en het wellicht laten fixen professioneel (al betwijfel ik dat, het is er vast wel af te krijgen idd, en een auto met 100k km erop gaan ze niet nog van alles aan doen). maar stel dat ik met allerlei troep ga zitten kutten en ik verneuk de lak dan ist eigen schuldquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet nee. Gewoon ff proberen!
Dan had Arie hem zelf gehouden?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je mist een belangrijk detail: als het een BMW was geworden, had de nieuwe vertegenwoordiger 'm helemaal niet gekregen
Bellen dus!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ghehe ja maar nu kan ik nog de leasemaatschappij bellen en het wellicht laten fixen professioneel (al betwijfel ik dat, het is er vast wel af te krijgen idd, en een auto met 100k km erop gaan ze niet nog van alles aan doen). maar stel dat ik met allerlei troep ga zitten kutten en ik verneuk de lak dan ist eigen schuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |