Ik zweer dat ik het niet had gezienquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:34 schreef Soempie het volgende:
Ik begreep al niet waarom het zo lang stil bleef in de sc, maar laatste post dus.
Goedemorgen PS.
Zie m'n PI.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zweer dat ik het niet had gezienwas bezig stiekem ergens anders te lurken
Ik had het ook niet gezienquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zweer dat ik het niet had gezienwas bezig stiekem ergens anders te lurken
Ik heb bijna alleen maar jurkjes/rokjes aan, kan primaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had het ook niet gezien
Het is hier regenachtig en koud en ik doe tóch lekker een jurk aan
pciesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb bijna alleen maar jurkjes/rokjes aan, kan primaLeggings en beenwarmers erbij en niks aan het handje
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pciesIk hoop dat mn nieuwe beenwarmes vandaag aankomen
Besteld in nederland
Daar lurk ik ook regelmatig.quote:
quote:Kids Groningse minima kunnen Crysis draaien
Omfgwtfbbq! Geweldig nieuws voor kids van minima die in Groningen wonen. De gemeente gaat geld geven voor de aanschaf van een computer. En de Grunningers schepen de pubers niet af met een netboekje van een euro of 300. Nee, de maximale subsidie bedraagt maar liefst ¤960,-. Daarvoor zou je de witte Pauperbook van Apple kunnen kopen, maar slimme kids klussen gewoon zelf een monster van een game PC in elkaar. Kijk maar. Met deze computer kan je games als Crysis, FallOut 3 of Call of Duty: Modern Warfare 2 met alle grafische toeters en bellen op maximaal spelen. Hij is weliswaar een dikke twee meier te duur, maar dat is geen probleem omdat het beeldscherm van ¤233,50 geschrapt kan worden. Daar bestaat namelijk al een subsidie voor in Groningen. Af en toe kan het best leuk zijn als de politiek faalt.
Ja, in R&P lees ik ook regelmatig over getrouwde stellen die een stuk jonger zijn dan ik. Dat vind ik ook altijd heel raar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
Zo shocking dat een heleboel moeders daar niet veel ouder of zelfs jonger zijn dan ik
Ja en dat worden er steeds meerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, in R&P lees ik ook regelmatig over getrouwde stellen die een stuk jonger zijn dan ik. Dat vind ik ook altijd heel raar.Of op hyves! Mensen die ik nog ken van de basisschool die getrouwd zijn en kinderen hebben.
Jij staat ook in m'n hyves.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja en dat worden er steeds meer
*rammel*
Ik heb mijn fijne zwarte in Nederland laten liggenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moet ook weer eens nieuwe, heb nu zwarte en grijze, maar een kleurtje is natuurlijk ook leuk
en jij staat in mijn hyvesquote:
die heb ik ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en jij staat in mijn hyves
Ik ben alleen praktisch overgestapt naar de facebook zijde
Ik gebruik mn hyve voornamelijk nog om af en toe wat bij anderen te loeren, zelf doe ik er weinig mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en jij staat in mijn hyves
Ik ben alleen praktisch overgestapt naar de facebook zijde
en bij de rest niet? alsof ladyblack echt zo heet of nembrionicquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Yuri ik moet altijd weer wennen aan je echte naam
Heet je niet Yuri???quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en bij de rest niet? alsof ladyblack echt zo heet of nembrionic
neequote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heet je niet Yuri???heb ik ook altijd gedacht
Ik had het vandaag weer eventjesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
Men, ik heb hetzelfde wat Etc vorig topic met dr oog had, alleen dan in mn duim
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heet je niet Yuri???heb ik ook altijd gedacht
zie jequote:
Sssjtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij heet toch ook geen puntenslijpsel in het echt
Datquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sssjt
Nee maar Puntenslijpsel is ook geen naam die doet alsof het een echte naam is
detailsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sssjt
Nee maar Puntenslijpsel is ook geen naam die doet alsof het een echte naam is
dies geheimquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
DatAlsof ik Etcetera heet
Wat is je echte naam dan Yuri
Wat een rare naam, dan zou ik mezelf ook yuri noemenquote:
Alweer aan school, ik heb mezelf voorgenomen dat ik a.s. maandag weer helemaal bij ben.quote:
Scherp.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:16 schreef Etcetera het volgende:
JupZit nog in seizoen 3
Waar ik, volgens mij, net een foutje in de aflevering Exposé heb ontdekt
Als die twee begraven worden, komt zij bij, terwijl hij eerder bij had moeten komen lijkt me
Zullen we je opgeven?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:18 schreef Whiteguy het volgende:
Uit de categorie 'take me out'
Die Michelle heeft wel wat.
Is dan ook meteen wel de enige normale die er tussen zit zo'n beetje
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat een rare naam, dan zou ik mezelf ook yuri noemen
Ik heb het lijstje bij tv.com even doorgenomen inderdaadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Scherp.![]()
Kijk je ook altijd op imdb of je de goofs allemaal gevonden hebt in films?
Neuh.quote:
Ik heb hier een heel dik sanitairboek van een leverancier voor me liggen, maar er is zoveel en van sanitair weet ik nog maar weinig, de radiatoren en ketel, daar heb ik ff meer verstand vanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:17 schreef Soempie het volgende:
Staat er niet iets in Klussen en Wonen wat je kunt gebruiken?
En als je een vriendin zou hebben, dan was het vast niet mogelijk geweest maandag weer helemaal bij te zijn.
Nee, maar goeie tipquote:
Ballroomdansen!!quote:
Doenquote:
ik moet en zalquote:
Ja dat zei ik met handbal. Heb nu nog 3 kruisbanden over in plaats van de normale 4 die je knieen hebbenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik moet en zal
ben nu aan het bellen met een ortopedisch kliniek hier
ik zal het niet doenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik moet en zal
ben nu aan het bellen met een ortopedisch kliniek hier
Ik gaquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:10 schreef iamredleader het volgende:
vanuit het bushokje
afscheidsetentje met collega's is wat uitgelopen. Nu nog de hele rit naar huis, en morgen ietsje later opstaan
waar heb je hem vandaan gehaald?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:39 schreef iamredleader het volgende:
Zo, de trein gehaald, gaat zo weghalf twaalf op Bijlmer, hopelijk voor middernacht thuis.
Uit m'n goochelhoed natuurlijk!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar heb je hem vandaan gehaald?
uhmm tot nu toe wals, rumba en foxtrotquote:
Ja daaromquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:29 schreef Etcetera het volgende:
Er was een doooonder, een bliksem
Een slag toen ik je zag
Ik ben veranderd, een ander
Siiiihiiinds die ene dag!All Stars
Als je het dan toch uit maakt, dan in stijlquote:Today, my boyfriend asked me out to dinner, which we never do. While at the restaurant he gets down on his knees, looks me in the eyes, and pulls out a little box. He opens it and inside is a note that says 'We're Done.' He then leaves me at the restaurant with the bill and the $2.00 box. FML
kweetniet, we hadden het er ooit over wie welk All Stars personage wasquote:
Ook voor mijquote:
heb toch altijd het gevoel dat zo'n beetje alles wel verzonnen moet zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:43 schreef Whiteguy het volgende:
Een beetje hard.. maar
[..]
Als je het dan toch uit maakt, dan in stijl![]()
ik ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb toch altijd het gevoel dat zo'n beetje alles wel verzonnen moet zijn
hipquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als TVP: Een bekende van mij (Stephan) doet binnenkort mee aan Take me out
Jammer dat het en reclamestunt van Volkswagen is en niet een of ander serieus collectief of zo. En dit principe kennen ze in de Efteling al langquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:32 schreef Etcetera het volgende:Tof, moeten ze in Nederland gaan invoeren
Persoonlijke mening: ik denk dat het hele gedoe er rondomheen een enorme hype is. Het zal echt niet zo gevaarlijk zijn als de tegenstanders soms willen doen geloven, maar ook zeker niet zo nodig als de fervente voorstanders roepen. Ik denk dat het voor risicogroepen, zoals mensen die in een ziekenhuis werken, wel gewoon goed is. Al is het alleen maar om te voorkomen dat je een drager wordt voor de toch al zwakke mensen die je in een ziekenhuis tegenkomt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:26 schreef DiabloSam het volgende:
Wie weet me wat te vertellen over het vaccin tegen de mexicaanse griep, werk in een ziekenhuis en word dus voor de vraag gesteld of ik me laat in-enten of niet...heb werkelijk geen idee...
op school/werkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:14 schreef DiabloSam het volgende:
Wat is het hier rustig zeg...waar is iedereen op zo'n mooie vrijdagmorgen?
quote:
Volkswagenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jammer dat het en reclamestunt van Volkswagen is en niet een of ander serieus collectief of zo. En kennen ze in de Efteling al lang
Op een rontgenfoto kun je toch geen soft tissue (= meende ik ook je kruisbanden) zien?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ook
Ik heb de röntgenfoto's van mijn knie en ik vind het maar stoerben iedereen mijn botjes aan het laten zien
Beterschapquote:
Kijk het filmpje eens helemaal af. Volkswagen verkoopt ook auto's in Zweden. En kijk ook eens op http://www.rolighetsteorin.se/index_en.phpquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
VolkswagenHet was iets Zweeds toch
![]()
Of ben ik daar nou met open ogen ingetuind
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik zei tegen m'n moeder dat ik meer kleren moest hebben (want d'r liggen vooral t-shirtjes in de kast momenteel, en dat begint een beetje koud te worden) En zij zegt dat het haar schuld is, want ze moet meer strijken
Bendequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kijk het filmpje eens helemaal af. Volkswagen verkoopt ook auto's in Zweden. En kijk ook eens op http://www.rolighetsteorin.se/index_en.php
Kortom, ja.
Ik las hetquote:
Worden dingen ook wel eens terug gejat?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
Wel kut dat tijdens de ALV waarin dit gebeurde, ook zijn fiets voor de kerk weg is gejat
Het is een leuk idee, maar het was nog leuker geweest als het gewoon een stelletje Zweedse Patch Adamsen warenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bende
Maar ik vind dat ze wel een punt hebben met de fun theory
quote:
Nou. Dan had ik wel wat betere winnaars kunnen bedenken.quote:
Mjah, maar je kunt niet alles hebben hequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is een leuk idee, maar het was nog leuker geweest als het gewoon een stelletje Zweedse Patch Adamsen waren
quote:
Van een afstand zie het er altijd anders uit dan als je er met je neus op zit.quote:
Dat had er niets mee te makenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:50 schreef Cobra4 het volgende:
Maar ik ben er nog steeds niet uit vanwege welke aanwezige gast Koenders niet wilde komen.
Dat roep ik ook altijd als ik geen zin heb om bv naar een verjaardag te gaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat had er niets mee te maken
Alle verloven waren ingetrokken.
Ik vond het gewoon niet lekker lopen, er had doorgevraagd mogen worden op sommige punten en sommige reacties waren wat onnozelquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van een afstand zie het er altijd anders uit dan als je er met je neus op zit.
Wat zijn jouw ervaringen?
Ja prima, maar het had dus niets te maken met een andere gastquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat roep ik ook altijd als ik geen zin heb om bv naar een verjaardag te gaan.
quote:"Wij kunnen ons voorstellen dat het voor u ingrijpend kan zijn om slachtoffer te worden van diefstal van een fiets"
Die raket is toen toch ook pas 3 dagen later gelanceerdquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmm zou een paar minuten geleden al gebeurd moeten zien maar nog niets te zien
heheh dit waren live beelden van de impact. Schijnt nog een paar dagen te duren voordat ze meer weten blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die raket is toen toch ook pas 3 dagen later gelanceerd
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:59 schreef Soempie het volgende:
Ik ga weer terug naar de bank. Wilde alleen even thee halen in de keuken, maar dan beland ik toch weer hier.
Bank, kussens, dekentje, warme sokken, shirt van Sven, leeswerk voor studie, klassieke muziek, thee, kat op schoot.Ziek, maar toch echt een fijn dag.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:58 schreef Etcetera het volgende:
Wat is The Bridge on the River Kwai eigenlijk een saaie film zeg
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:07 schreef Etcetera het volgende:
En ik maar denken dat je beledigd zou zijn ofzo![]()
Nou ja, gezien, afgestreept, klaar
Eenschquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:14 schreef Etcetera het volgende:
En dat terwijl de film in heel veel lijsten staanKijk liever nog een keer We Were Soldiers ofzo dan The Bridge on the River Kwai
Fijn weerquote:Aan de Stationsweg in Groningen is vanochtend een man neergeschoten. De man raakte gewond, maar heeft de schietpartij overleefd. Aanleiding voor het schietincident was een ruzie eerder die nacht in de Groninger binnenstad.
Het slachtoffer is een 20-jarige Emmenaar. De politie heeft vrijdagochtend op de locatie sporenonderzoek verricht. De schutter is nog niet opgepakt. Het gaat om een donkere man van gemiddelde lengte en heeft een leeftijd van vermoedelijk tussen de 20 en 30 jaar. De politie vraagt getuigen zich te melden.
Ik dacht dat de "boeren" altijd alles met de vuist oplossen?quote:
Het begint echt een bekende grote stad te worden met alle bijkomende nadelen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Groningen is echt goed in slecht in het nieuws komen
Het zal niet lang meer duren voor hij de fractievoorzitters hamer in handen heeft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Uitspraak Jeroen Pauw: "Deze week was natuulijk Diederik Samson de man met de hamer..."
ik ga ook heerlijk niks doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond lekker helemaal niks doen
En jij Yuri?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn broertje is jarig
[ afbeelding ] Met het cadeautje dat ik hem gegeven heb
En vandaag zijn mijn schoenen aangekomen čn mijn regenlaarzen čn een cadeautje van mijn papa
Ik ben blij!!
Oh en ik heb te horen gekregen dat ik helemaal geen artritis heb![]()
![]()
De hele dag naar mensen moeten luisteren is idd zeer vermoeiendquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb zo ongeveer 3 dagen in een vergaderzaal gezeten, tussendoor dineren met 30 man en een keer een wijnproeverij.
Het lijkt af en toe net werk
(maar wat wordt je gaar van de hele dag naar presentaties luisteren....)
had je geen laptop bij je om even iets anders te doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja. van 08.00 tot 18.00....
ontbijt in hotel om 07.00 vertrek naar locatie 07.30 enz enz
jawel, maar dat wordt niet echt op prijs gesteld (het is geen collegezaalquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had je geen laptop bij je om even iets anders te doen
Doe Bassie de groeten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ook.
iets met de binnenkant van mijn oogleden
moet je bij de cheerleaders gaan kan je met ze meequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De voetballers zijn het hele weekend weg
Die doen toch iets met pompoms ipv stijldansen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je bij de cheerleaders gaan kan je met ze mee
ze kan vast wel beide doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die doen toch iets met pompoms ipv stijldansen?
PS is multifunctioneel. Gaat dus wel goed komen.quote:
Doen ze hier niet aan. Ze hebben wel iets zoals dat, maar alleen bij football...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je bij de cheerleaders gaan kan je met ze mee
dan start je toch je eigen cheerlead groep, samen met je roomiequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Doen ze hier niet aan. Ze hebben wel iets zoals dat, maar alleen bij football...
PS doet het dansen en die roomie het "afwerken"?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan start je toch je eigen cheerlead groep, samen met je roomie
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
PS doet het dansen en die roomie het "afwerken"?
Het moet dan wel een lekker gevoel zijn dat de studenten op knox er echt voor het studeren en niet om de patser bij het sporten te zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En Knox is een school vol nerds, niet echt zoals in de filmsGeen populaire en a-populaire mensen echt...
Daar hebben we het over gehadquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan start je toch je eigen cheerlead groep, samen met je roomie
Hee de voetbalspelers zijn van mķjquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
PS doet het dansen en die roomie het "afwerken"?
Volgens mij valt het in het echt ook allemaal wel mee hoor, word denk ik enorm over dramatiseert door films en seriesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het moet dan wel een lekker gevoel zijn dat de studenten op knox er echt voor het studeren en niet om de patser bij het sporten te zijn.
Zien we daar al een bitchy cheerleader attitude?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hee de voetbalspelers zijn van mķjen mijn vriendinnetjes
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zien we daar al een bitchy cheerleader attitude?
Krijg nu wel direct van die film scene's in mn hoofd dat PS+volgelingen door de gang lopen en iedereen vanzelf aan de kant gaat voor hunquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Krijg nu wel direct van die film scene's in mn hoofd dat PS+volgelingen door de gang lopen en iedereen vanzelf aan de kant gaat voor hun
Dat is wel erg extreem aan de kant gaan.quote:
zij hebben dan ook een bank beroofdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is wel erg extreem aan de kant gaan.
ken ik nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:12 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)an-hartinfarct.dhtml
quote:
Nee, ik kan gelukkig zwemmenquote:
Echt een verzopen katje dus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:18 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee, ik kan gelukkig zwemmen
Ik heb net een kwartier in de stromende regen gefietst, toen zijn we maar gaan schuilen bij de McDonalds waar de manager ons even binnenliet en ons thee gafmaar het hield niet op, dus toen nog 20 minuutjes naar huis. Ik voel me net een verzopen kat, ik schudde net een halve liter water uit mn schoen
net zoiets als tafel..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind regen wel tof - mits ik een pet op heb én ik onderweg naar huis ben. Want thuis kun je dan lekker warm douchen en droge kleren aantrekken
Verder zijn we erachter gekomen dat 'teugel' maar een dom woord isZeg het maar een paar keer hardop
inderdaad niks mis met regen als het zomer is en ik binnen zitquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind regen wel tof - mits ik een pet op heb én ik onderweg naar huis ben. Want thuis kun je dan lekker warm douchen en droge kleren aantrekken
Verder zijn we erachter gekomen dat 'teugel' maar een dom woord isZeg het maar een paar keer hardop
Een beetje regen is toch niet erg?quote:
Beetje? Het valt hier echt met bakken naar beneden, de wegen staan blankquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een beetje regen is toch niet erg?
Lukt dat met een bit in?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:23 schreef Etcetera het volgende:
Da's toch al gauw in Limboland?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:26 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Beetje? Het valt hier echt met bakken naar beneden, de wegen staan blank
Ik zou zeggen, probeer het eensquote:
Wie heeft dan de teugel vast?quote:
Het regent hier vaak, maar niet zo ergquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's toch al gauw in Limboland?
Liggen de zandzakken al klaar?
Lekkere boel. Als dan morgen het water weg is en het zonnetje gaat schijnen zal het flink gaan meuren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:30 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Het regent hier vaak, maar niet zo ergDit is gewoon echt te veel, dat merk je ook. Het riool is zo ontzettend vol dat in huizen die erg laag liggen de wc's overstromen.. Alle rotzooi komt dan gewoon naar boven
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik niet, heb niet zoveel met paarden
is bij onze overburen ook eens gebeurd, gelukkig voor hun hebben wij een stofzuiger die ook water op kon zuigenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekkere boel. Als dan morgen het water weg is en het zonnetje gaat schijnen zal het flink gaan meuren.
behalve als je gaat ijshockeyenquote:
Dat kijk ik alleen maar.quote:
maar, als je het doet. Dan moet je een bitje inquote:
of hockeyenquote:
Ah, op die manier. Ja, dat zekerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:57 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
maar, als je het doet. Dan moet je een bitje in
of als je gaat skeeleren en er staan lantaarnpalen bij jou in de buurtquote:
Ik voel een leuk verhaal aankomen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:06 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
of als je gaat skeeleren en er staan lantaarnpalen bij jou in de buurt
Niet echt, alleen allebei mijn voortanden kwijtgeraakt door die verdomde lantaarnpalen. We hebben in de buurt van die aflopende opritten, en ik probeerde altijd te remmen door de lantaarnpalen vast te pakkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik voel een leuk verhaal aankomen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:11 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Niet echt, alleen allebei mijn voortanden kwijtgeraakt door die verdomde lantaarnpalen. We hebben in de buurt van die aflopende opritten, en ik probeerde altijd te remmen door de lantaarnpalen vast te pakken
Je ziet er gelukkig niets meer vanquote:
Echt welquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:15 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Je ziet er gelukkig niets meer van
Alsof jij nooit iets blöds hebt gedaan...
Auwaaa! .... Dus.. je hebt je eigen tong eraf gebeten?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt welMijn tong is 2cm korter omdat ik als vijf jarig jochie, tijdens het uit een auto stappen, met mijn voet achter een veiligheidsgordel bleef hangen en met mijn tong tussen mijn tanden op de stoep kletterde.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:22 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Auwaaa! .... Dus.. je hebt je eigen tong eraf gebeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En om nachtmerries bij Etcie te voorkomen de rest van het verhaal in een spoiler tag.
Dat lijk me niet zo heeeeeel prettigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bahbah.
Maar, ik ga eens naar bed toe![]()
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
Het is niet echt één van mijn prettigste jeugd herinneringen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:26 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat lijk me niet zo heeeeeel prettig![]()
Bahbah.
Slaapsequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:26 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat lijk me niet zo heeeeeel prettig![]()
Bahbah.
Leuke avond gehad?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 04:39 schreef MaJo het volgende:net terug van stappen
maar nu meteen
want ik moet morgen weer werken
Is rustig geweest.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goede wacht gehad?
Ik in ieder geval wel geslapen (en Bassie gelukkig niet tegengekomen).
Kijk uit in de winkels. Straks springt ie van achter de slagroomtaarten tevoorschijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hij moet ergens zijn, dus pas op.
Ik ga boodschappen doen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gewoon hard op de rode knop slaan. Altijd prijs
Wie isquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 06:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jullie maken het laat daar
Het is helemaal niet leuk alser niet is
![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tuurlijk, er altijd wel iemand die verder geen leven heeft
huhhuhquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:38 schreef Soempie het volgende:
Nu durf ik bijna niet meer te posten.
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:38 schreef Soempie het volgende:
Nu durf ik bijna niet meer te posten.
Zo denken al die lui die Second Life spelen er zeker over......quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
huhhuh
Een online leven is ook een leven![]()
![]()
Omdat het nu lijkt (quote:
Ach je weet zelf toch wel beter?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Omdat het nu lijkt () of ik geen leven heb.
quote:
Tuurlijk, ik heb een heel rijk sociaal leven, elke dag weer uitnodigingen voor feestjes, lezingen, openingen van kunstgaleries, etc. Dat allemaal gecombineerd met m'n opleiding, sport en vriend. Pfoei!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach je weet zelf toch wel beter?
Soms moet je dan gewoon even uitblazen achter je pc toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb een heel rijk sociaal leven, elke dag weer uitnodigingen voor feestjes, lezingen, openingen van kunstgaleries, etc. Dat allemaal gecombineerd met m'n opleiding, sport en vriend. Pfoei!
Precies. En tot half 12 uitslapen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Soms moet je dan gewoon even uitblazen achter je pc toch?
Hooguit op verjaardagenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Soms moet je dan gewoon even uitblazen achter je pc toch?
Ik heb vandaag ook uitgeslapen..... tot 8 uur.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies. En tot half 12 uitslapen.
wat een luxe!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook uitgeslapen..... tot 8 uur.....
ach 3 uur langer geslapen dan op een werkdag.....quote:
Gelukkig is er elke dag wel iemand jarig.quote:
Hoe bevalt het werken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ach 3 uur langer geslapen dan op een werkdag.....
Best pittig maar wel uitdagend. Al moet ik nog wel wennen aan elke dag om 5:00 op staan...quote:
Dat is ook wel belachelijk vroeg. Hoe laat val je 's avonds om?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Best pittig maar wel uitdagend. Al moet ik nog wel wennen aan elke dag om 5:00 op staan...
Meestal om 22:00 uur heb ik het wel gehad.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is ook wel belachelijk vroeg. Hoe laat val je 's avonds om?
Het ging me meer om het uitblazenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gelukkig is er elke dag wel iemand jarig.
Tsja ik begin om 7:00 en ik heb zo'n 50 minuten reistijd nodig....quote:
Ik ben nooit zo vlot s'ochtends dus kan ik beter wat eerder op staan want anders kom ik zeker te laat.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoeveel tijd heb je nodig om op te staan? Ik heb ook zo'n 50 minuten reistijd , begin om 08.00 en sta om 06.30 op.
technisch wonderquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb mijn grafische rekenmachine na het verlaten van de havo nu weer gereļncarneerd door er voor 6,99 euro aan duracell in te stoppen
Ciao JoJoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hier regent het. Ik ben er weer weg van.
Hoi LadyBlackquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een nieuwe telefoon
Check mijn Sony Ericsson C903
[ afbeelding ]
Diegene over wie ik het de hele tijd heb, maar de berichten wisselen zich een beetje af tussenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie is![]()
![]()
ik ben weer wakker maar zou het liefst nog wat uurtjes doortukkenmaar goed, dat kan vanmiddag wel weer
Maar nu is ie het weekend off-campus?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Diegene over wie ik het de hele tijd heb, maar de berichten wisselen zich een beetje af tussenen
![]()
Nu is ie voorlopig weeromdat hij mij dus ook
-t
off-state zelfsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar nu is ie het weekend off-campus?
dat is dan wel even jammer....quote:
Toch niet die sukkel waarmee je had gezoend en hij dat vergeten was?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Diegene over wie ik het de hele tijd heb, maar de berichten wisselen zich een beetje af tussenen
![]()
Nu is ie voorlopig weeromdat hij mij dus ook
-t
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |