abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73540161
hallo vanuit een verzopen limburg
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
pi_73540168
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:15 schreef Tanjaa het volgende:
hallo vanuit een verzopen limburg
Heb je je zwembandjes al om?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_73540176
Actiefoto Oranje uit 1905

Lang is aangenomen dat er van de allereerste officiële interland van het Nederlands elftal, op 30 april 1905 in Antwerpen tegen België, alleen teamfoto's waren. Ruim een eeuw later blijkt dat er ook tijdens de wedstrijd foto's zijn genomen. In het archief van de Dordtse club DFC werd onlangs een heuse actiefoto ontdekt.

Sim van der Kloet, destijds archivaris van DFC, legde op zijn glasplaatnegatief een aanval van de Nederlandse ploeg vast.

Op de foto, genomen vanaf een positie naast het Belgische doel, staan de Nederlanders Dirk Lotsy, Guus Lutjens en Eddy de Neve. Van der Kloet heeft met een pijl aangegeven waar Lotsy, de rechtsbinnen van DFC, zich bevindt.

Behalvr Lotsy deden nog twee spelers van DFC, doelman Reinier Beeuwkes en linksbuiten Willy de Vos, mee aan de interland in het stadion van Beerschot. Dat was waarschijnlijk ook de reden dat Van der Kloet naar Antwerpen was afgereisd.

Nederland won de interland met 1-4 na verlenging. Alle Nederlandse doelpunten werden gemaakt door De Neve. De enige Belgische treffer was een eigen doelpunt van Ben Stom.

De afbeelding, die vrijdagavond wordt getoond in het tv-programma Voetbal International van RTL7, krijgt een plaats in het Voetbalmuseum in Middelburg, dat op 17 december zijn deuren opent.

pi_73540197
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:15 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Heb je je zwembandjes al om?
Nee, ik kan gelukkig zwemmen
Ik heb net een kwartier in de stromende regen gefietst, toen zijn we maar gaan schuilen bij de McDonalds waar de manager ons even binnenliet en ons thee gaf maar het hield niet op, dus toen nog 20 minuutjes naar huis. Ik voel me net een verzopen kat, ik schudde net een halve liter water uit mn schoen
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
pi_73540227
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:18 schreef Tanjaa het volgende:

[..]

Nee, ik kan gelukkig zwemmen
Ik heb net een kwartier in de stromende regen gefietst, toen zijn we maar gaan schuilen bij de McDonalds waar de manager ons even binnenliet en ons thee gaf maar het hield niet op, dus toen nog 20 minuutjes naar huis. Ik voel me net een verzopen kat, ik schudde net een halve liter water uit mn schoen
Echt een verzopen katje dus.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_73540235
Ik haat regen
  Redactie Frontpage zaterdag 10 oktober 2009 @ 02:23:09 #207
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73540245

Ik vind regen wel tof - mits ik een pet op heb én ik onderweg naar huis ben. Want thuis kun je dan lekker warm douchen en droge kleren aantrekken

Verder zijn we erachter gekomen dat 'teugel' maar een dom woord is Zeg het maar een paar keer hardop
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_73540260
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:23 schreef Etcetera het volgende:

Ik vind regen wel tof - mits ik een pet op heb én ik onderweg naar huis ben. Want thuis kun je dan lekker warm douchen en droge kleren aantrekken

Verder zijn we erachter gekomen dat 'teugel' maar een dom woord is Zeg het maar een paar keer hardop
net zoiets als tafel..
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 02:25:16 #209
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_73540263
quote:

inderdaad niks mis met regen als het zomer is en ik binnen zit
pi_73540272
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:22 schreef Tanjaa het volgende:
Ik haat regen
Een beetje regen is toch niet erg?
pi_73540277
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:26 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Een beetje regen is toch niet erg?
Beetje? Het valt hier echt met bakken naar beneden, de wegen staan blank
pi_73540283
quote:

Lukt dat met een bit in?
pi_73540289
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:26 schreef Tanjaa het volgende:

[..]

Beetje? Het valt hier echt met bakken naar beneden, de wegen staan blank
Da's toch al gauw in Limboland?
Liggen de zandzakken al klaar?
  Redactie Frontpage zaterdag 10 oktober 2009 @ 02:28:34 #214
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73540297
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:27 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Lukt dat met een bit in?
Ik zou zeggen, probeer het eens
With four other people
And aliens
pi_73540300
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:28 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, probeer het eens
Wie heeft dan de teugel vast?
  Redactie Frontpage zaterdag 10 oktober 2009 @ 02:30:43 #216
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73540313
Ik niet, heb niet zoveel met paarden

Chuck wordt misschien vanaf eind oktober weer uitgezonden in Amerika nieuwe afleveringen
With four other people
And aliens
pi_73540315
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:27 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Da's toch al gauw in Limboland?
Liggen de zandzakken al klaar?
Het regent hier vaak, maar niet zo erg Dit is gewoon echt te veel, dat merk je ook. Het riool is zo ontzettend vol dat in huizen die erg laag liggen de wc's overstromen.. Alle rotzooi komt dan gewoon naar boven
pi_73540346
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:30 schreef Tanjaa het volgende:

[..]

Het regent hier vaak, maar niet zo erg Dit is gewoon echt te veel, dat merk je ook. Het riool is zo ontzettend vol dat in huizen die erg laag liggen de wc's overstromen.. Alle rotzooi komt dan gewoon naar boven
Lekkere boel. Als dan morgen het water weg is en het zonnetje gaat schijnen zal het flink gaan meuren.
pi_73540379
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik niet, heb niet zoveel met paarden
Dan doe ik ook geen bit in.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 02:50:09 #220
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_73540449
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:34 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Lekkere boel. Als dan morgen het water weg is en het zonnetje gaat schijnen zal het flink gaan meuren.
is bij onze overburen ook eens gebeurd, gelukkig voor hun hebben wij een stofzuiger die ook water op kon zuigen
pi_73540461
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:39 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dan doe ik ook geen bit in.
behalve als je gaat ijshockeyen
pi_73540482
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:52 schreef Tanjaa het volgende:

[..]

behalve als je gaat ijshockeyen
Dat kijk ik alleen maar.
pi_73540489
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:56 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dat kijk ik alleen maar.
maar, als je het doet. Dan moet je een bitje in
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 02:57:57 #224
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_73540516
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 02:57 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

of boxen
of hockeyen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')