quote:
Nee, ik kan gelukkig zwemmenquote:
Echt een verzopen katje dus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:18 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee, ik kan gelukkig zwemmen
Ik heb net een kwartier in de stromende regen gefietst, toen zijn we maar gaan schuilen bij de McDonalds waar de manager ons even binnenliet en ons thee gafmaar het hield niet op, dus toen nog 20 minuutjes naar huis. Ik voel me net een verzopen kat, ik schudde net een halve liter water uit mn schoen
net zoiets als tafel..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind regen wel tof - mits ik een pet op heb én ik onderweg naar huis ben. Want thuis kun je dan lekker warm douchen en droge kleren aantrekken
Verder zijn we erachter gekomen dat 'teugel' maar een dom woord isZeg het maar een paar keer hardop
inderdaad niks mis met regen als het zomer is en ik binnen zitquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind regen wel tof - mits ik een pet op heb én ik onderweg naar huis ben. Want thuis kun je dan lekker warm douchen en droge kleren aantrekken
Verder zijn we erachter gekomen dat 'teugel' maar een dom woord isZeg het maar een paar keer hardop
Een beetje regen is toch niet erg?quote:
Beetje? Het valt hier echt met bakken naar beneden, de wegen staan blankquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een beetje regen is toch niet erg?
Lukt dat met een bit in?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:23 schreef Etcetera het volgende:
Da's toch al gauw in Limboland?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:26 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Beetje? Het valt hier echt met bakken naar beneden, de wegen staan blank
Ik zou zeggen, probeer het eensquote:
Wie heeft dan de teugel vast?quote:
Het regent hier vaak, maar niet zo ergquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's toch al gauw in Limboland?
Liggen de zandzakken al klaar?
Lekkere boel. Als dan morgen het water weg is en het zonnetje gaat schijnen zal het flink gaan meuren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:30 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Het regent hier vaak, maar niet zo ergDit is gewoon echt te veel, dat merk je ook. Het riool is zo ontzettend vol dat in huizen die erg laag liggen de wc's overstromen.. Alle rotzooi komt dan gewoon naar boven
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik niet, heb niet zoveel met paarden
is bij onze overburen ook eens gebeurd, gelukkig voor hun hebben wij een stofzuiger die ook water op kon zuigenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekkere boel. Als dan morgen het water weg is en het zonnetje gaat schijnen zal het flink gaan meuren.
behalve als je gaat ijshockeyenquote:
Dat kijk ik alleen maar.quote:
maar, als je het doet. Dan moet je een bitje inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |