Kijk het filmpje eens helemaal af. Volkswagen verkoopt ook auto's in Zweden. En kijk ook eens op http://www.rolighetsteorin.se/index_en.phpquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
VolkswagenHet was iets Zweeds toch
![]()
Of ben ik daar nou met open ogen ingetuind
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik zei tegen m'n moeder dat ik meer kleren moest hebben (want d'r liggen vooral t-shirtjes in de kast momenteel, en dat begint een beetje koud te worden) En zij zegt dat het haar schuld is, want ze moet meer strijken
Bendequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kijk het filmpje eens helemaal af. Volkswagen verkoopt ook auto's in Zweden. En kijk ook eens op http://www.rolighetsteorin.se/index_en.php
Kortom, ja.
Ik las hetquote:
Worden dingen ook wel eens terug gejat?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
Wel kut dat tijdens de ALV waarin dit gebeurde, ook zijn fiets voor de kerk weg is gejat
Het is een leuk idee, maar het was nog leuker geweest als het gewoon een stelletje Zweedse Patch Adamsen warenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bende
Maar ik vind dat ze wel een punt hebben met de fun theory
quote:
Nou. Dan had ik wel wat betere winnaars kunnen bedenken.quote:
Mjah, maar je kunt niet alles hebben hequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is een leuk idee, maar het was nog leuker geweest als het gewoon een stelletje Zweedse Patch Adamsen waren
quote:
Van een afstand zie het er altijd anders uit dan als je er met je neus op zit.quote:
Dat had er niets mee te makenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:50 schreef Cobra4 het volgende:
Maar ik ben er nog steeds niet uit vanwege welke aanwezige gast Koenders niet wilde komen.
Dat roep ik ook altijd als ik geen zin heb om bv naar een verjaardag te gaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat had er niets mee te maken
Alle verloven waren ingetrokken.
Ik vond het gewoon niet lekker lopen, er had doorgevraagd mogen worden op sommige punten en sommige reacties waren wat onnozelquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van een afstand zie het er altijd anders uit dan als je er met je neus op zit.
Wat zijn jouw ervaringen?
Ja prima, maar het had dus niets te maken met een andere gastquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat roep ik ook altijd als ik geen zin heb om bv naar een verjaardag te gaan.
quote:"Wij kunnen ons voorstellen dat het voor u ingrijpend kan zijn om slachtoffer te worden van diefstal van een fiets"
Die raket is toen toch ook pas 3 dagen later gelanceerdquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmm zou een paar minuten geleden al gebeurd moeten zien maar nog niets te zien
heheh dit waren live beelden van de impact. Schijnt nog een paar dagen te duren voordat ze meer weten blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die raket is toen toch ook pas 3 dagen later gelanceerd
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:59 schreef Soempie het volgende:
Ik ga weer terug naar de bank. Wilde alleen even thee halen in de keuken, maar dan beland ik toch weer hier.
Bank, kussens, dekentje, warme sokken, shirt van Sven, leeswerk voor studie, klassieke muziek, thee, kat op schoot.Ziek, maar toch echt een fijn dag.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:58 schreef Etcetera het volgende:
Wat is The Bridge on the River Kwai eigenlijk een saaie film zeg
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:07 schreef Etcetera het volgende:
En ik maar denken dat je beledigd zou zijn ofzo![]()
Nou ja, gezien, afgestreept, klaar
Eenschquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:14 schreef Etcetera het volgende:
En dat terwijl de film in heel veel lijsten staanKijk liever nog een keer We Were Soldiers ofzo dan The Bridge on the River Kwai
Fijn weerquote:Aan de Stationsweg in Groningen is vanochtend een man neergeschoten. De man raakte gewond, maar heeft de schietpartij overleefd. Aanleiding voor het schietincident was een ruzie eerder die nacht in de Groninger binnenstad.
Het slachtoffer is een 20-jarige Emmenaar. De politie heeft vrijdagochtend op de locatie sporenonderzoek verricht. De schutter is nog niet opgepakt. Het gaat om een donkere man van gemiddelde lengte en heeft een leeftijd van vermoedelijk tussen de 20 en 30 jaar. De politie vraagt getuigen zich te melden.
Ik dacht dat de "boeren" altijd alles met de vuist oplossen?quote:
Het begint echt een bekende grote stad te worden met alle bijkomende nadelen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Groningen is echt goed in slecht in het nieuws komen
Het zal niet lang meer duren voor hij de fractievoorzitters hamer in handen heeft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Uitspraak Jeroen Pauw: "Deze week was natuulijk Diederik Samson de man met de hamer..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |