quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat een rare naam, dan zou ik mezelf ook yuri noemen
Ik heb het lijstje bij tv.com even doorgenomen inderdaadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Scherp.![]()
Kijk je ook altijd op imdb of je de goofs allemaal gevonden hebt in films?
Neuh.quote:
Ik heb hier een heel dik sanitairboek van een leverancier voor me liggen, maar er is zoveel en van sanitair weet ik nog maar weinig, de radiatoren en ketel, daar heb ik ff meer verstand vanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:17 schreef Soempie het volgende:
Staat er niet iets in Klussen en Wonen wat je kunt gebruiken?
En als je een vriendin zou hebben, dan was het vast niet mogelijk geweest maandag weer helemaal bij te zijn.
Nee, maar goeie tipquote:
Ballroomdansen!!quote:
Doenquote:
ik moet en zalquote:
Ja dat zei ik met handbal. Heb nu nog 3 kruisbanden over in plaats van de normale 4 die je knieen hebbenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik moet en zal
ben nu aan het bellen met een ortopedisch kliniek hier
ik zal het niet doenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik moet en zal
ben nu aan het bellen met een ortopedisch kliniek hier
Ik gaquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:10 schreef iamredleader het volgende:
vanuit het bushokje
afscheidsetentje met collega's is wat uitgelopen. Nu nog de hele rit naar huis, en morgen ietsje later opstaan
waar heb je hem vandaan gehaald?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:39 schreef iamredleader het volgende:
Zo, de trein gehaald, gaat zo weghalf twaalf op Bijlmer, hopelijk voor middernacht thuis.
Uit m'n goochelhoed natuurlijk!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar heb je hem vandaan gehaald?
uhmm tot nu toe wals, rumba en foxtrotquote:
Ja daaromquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:29 schreef Etcetera het volgende:
Er was een doooonder, een bliksem
Een slag toen ik je zag
Ik ben veranderd, een ander
Siiiihiiinds die ene dag!All Stars
Als je het dan toch uit maakt, dan in stijlquote:Today, my boyfriend asked me out to dinner, which we never do. While at the restaurant he gets down on his knees, looks me in the eyes, and pulls out a little box. He opens it and inside is a note that says 'We're Done.' He then leaves me at the restaurant with the bill and the $2.00 box. FML
kweetniet, we hadden het er ooit over wie welk All Stars personage wasquote:
Ook voor mijquote:
heb toch altijd het gevoel dat zo'n beetje alles wel verzonnen moet zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:43 schreef Whiteguy het volgende:
Een beetje hard.. maar
[..]
Als je het dan toch uit maakt, dan in stijl![]()
ik ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb toch altijd het gevoel dat zo'n beetje alles wel verzonnen moet zijn
hipquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als TVP: Een bekende van mij (Stephan) doet binnenkort mee aan Take me out
Jammer dat het en reclamestunt van Volkswagen is en niet een of ander serieus collectief of zo. En dit principe kennen ze in de Efteling al langquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:32 schreef Etcetera het volgende:Tof, moeten ze in Nederland gaan invoeren
Persoonlijke mening: ik denk dat het hele gedoe er rondomheen een enorme hype is. Het zal echt niet zo gevaarlijk zijn als de tegenstanders soms willen doen geloven, maar ook zeker niet zo nodig als de fervente voorstanders roepen. Ik denk dat het voor risicogroepen, zoals mensen die in een ziekenhuis werken, wel gewoon goed is. Al is het alleen maar om te voorkomen dat je een drager wordt voor de toch al zwakke mensen die je in een ziekenhuis tegenkomt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:26 schreef DiabloSam het volgende:
Wie weet me wat te vertellen over het vaccin tegen de mexicaanse griep, werk in een ziekenhuis en word dus voor de vraag gesteld of ik me laat in-enten of niet...heb werkelijk geen idee...
op school/werkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:14 schreef DiabloSam het volgende:
Wat is het hier rustig zeg...waar is iedereen op zo'n mooie vrijdagmorgen?
quote:
Volkswagenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jammer dat het en reclamestunt van Volkswagen is en niet een of ander serieus collectief of zo. En kennen ze in de Efteling al lang
Op een rontgenfoto kun je toch geen soft tissue (= meende ik ook je kruisbanden) zien?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ook
Ik heb de röntgenfoto's van mijn knie en ik vind het maar stoerben iedereen mijn botjes aan het laten zien
Beterschapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |