Ik ook!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:42 schreef MaJo het volgende:
Jaaa weekend! Kan dat nog meer waarderen nu ik fulltime werk
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch niet die sukkel waarmee je had gezoend en hij dat vergeten was?of loop ik hopeloos achter?
werken ging lekker, het was super druk. Nu ben ik helemaal klaar om metde rest van het weekend te chillen
Ah Rohypnol?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Jawel. Maar het ligt/lag wat gecompliceerder
Hij weet t nog wèl
Ok, weet er ook het fijne niet vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Jawel. Maar het ligt/lag wat gecompliceerder
Hij weet t nog wèl
Ah okay. Ik heb nooit een Sony telefoon gehad dus ik zou niet weten wat daar in moet....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:56 schreef Etcetera het volgende:
Memory Stick Micro
Volgens Sony Ericsson zelf tenminste
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok, weet er ook het fijne niet vanmaar kijk wel uit meis, ik heb 2 jaar van mijn leven verspeeld aan een jongen die niet serieus was. Hij moet echt voor je gaan want dat verdien je
Ik heb ook skypequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Thanks
![]()
We moeten binnekort gewoon even bellen ofzo
Ik heb namelijk ook gewoon een skypetelefoonnumer
En ik pas op. We hebben ook niets, maar hij heeft vorige week wel ronduit gezegd dat hij klaar is voor (of toe is aan) een (langere) relatie.
Okee voeg me toequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb ook skypelijkt me leuk om weer goed bij te kletsen
![]()
en dit klinkt al een stuk beter dan eerdere berichtenhebben jullie vaker gezoend of is het bij die ene keer gebleven?
Wat is je skypenaam? Dan gaan we snel uitgebreid bijkletsenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Okee voeg me toe
Nope we hebben niet meer gezoend daarnamaar daar waren de omstandigheden ook niet naar eh, het is ingewikkeld
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Okee voeg me toe
Nope we hebben niet meer gezoend daarnamaar daar waren de omstandigheden ook niet naar eh, het is ingewikkeld
Jij weet iets wat ik niet weet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is erg ingewikkeld ja.....
Dat denk ik wel. Maar in zake PS en haar nieuwe liefde niet. Moet alleen erg lachen om het feit dat hoe meer ze verteld ik er minder van snap.quote:
Zat ik ook aan te denken jaquote:
Moet wel zeggen dat ik dat heel vaak heb als iemand zegt dat iets ingewikkeld isquote:
Nu snap ik er niks meer vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Maar in zake PS en haar nieuwe liefde niet. Moet alleen erg lachen om het feit dat hoe meer ze verteld ik er minder van snap.
Hehe ik heb precies hetzelfdequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik dat heel vaak heb als iemand zegt dat iets ingewikkeld isMoet me vaak inhouden om dan nÃet te vragen of het een mummie is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |