Ah, op die manier. Ja, dat zekerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:57 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
maar, als je het doet. Dan moet je een bitje in
of als je gaat skeeleren en er staan lantaarnpalen bij jou in de buurtquote:
Ik voel een leuk verhaal aankomen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:06 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
of als je gaat skeeleren en er staan lantaarnpalen bij jou in de buurt
Niet echt, alleen allebei mijn voortanden kwijtgeraakt door die verdomde lantaarnpalen. We hebben in de buurt van die aflopende opritten, en ik probeerde altijd te remmen door de lantaarnpalen vast te pakkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik voel een leuk verhaal aankomen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:11 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Niet echt, alleen allebei mijn voortanden kwijtgeraakt door die verdomde lantaarnpalen. We hebben in de buurt van die aflopende opritten, en ik probeerde altijd te remmen door de lantaarnpalen vast te pakken
Je ziet er gelukkig niets meer vanquote:
Echt welquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:15 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Je ziet er gelukkig niets meer van
Alsof jij nooit iets blöds hebt gedaan...
Auwaaa! .... Dus.. je hebt je eigen tong eraf gebeten?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt welMijn tong is 2cm korter omdat ik als vijf jarig jochie, tijdens het uit een auto stappen, met mijn voet achter een veiligheidsgordel bleef hangen en met mijn tong tussen mijn tanden op de stoep kletterde.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:22 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Auwaaa! .... Dus.. je hebt je eigen tong eraf gebeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En om nachtmerries bij Etcie te voorkomen de rest van het verhaal in een spoiler tag.
Dat lijk me niet zo heeeeeel prettigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bahbah.
Maar, ik ga eens naar bed toe![]()
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
Het is niet echt één van mijn prettigste jeugd herinneringen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:26 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat lijk me niet zo heeeeeel prettig![]()
Bahbah.
Slaapsequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:26 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat lijk me niet zo heeeeeel prettig![]()
Bahbah.
Leuke avond gehad?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 04:39 schreef MaJo het volgende:net terug van stappen
maar nu meteen
want ik moet morgen weer werken
Is rustig geweest.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goede wacht gehad?
Ik in ieder geval wel geslapen (en Bassie gelukkig niet tegengekomen).
Kijk uit in de winkels. Straks springt ie van achter de slagroomtaarten tevoorschijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hij moet ergens zijn, dus pas op.
Ik ga boodschappen doen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gewoon hard op de rode knop slaan. Altijd prijs
Wie isquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 06:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jullie maken het laat daar
Het is helemaal niet leuk alser niet is
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |