ik ga ook heerlijk niks doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanavond lekker helemaal niks doen
En jij Yuri?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn broertje is jarig
[ afbeelding ] Met het cadeautje dat ik hem gegeven heb
En vandaag zijn mijn schoenen aangekomen èn mijn regenlaarzen èn een cadeautje van mijn papa
Ik ben blij!!
Oh en ik heb te horen gekregen dat ik helemaal geen artritis heb![]()
![]()
De hele dag naar mensen moeten luisteren is idd zeer vermoeiendquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb zo ongeveer 3 dagen in een vergaderzaal gezeten, tussendoor dineren met 30 man en een keer een wijnproeverij.
Het lijkt af en toe net werk
(maar wat wordt je gaar van de hele dag naar presentaties luisteren....)
had je geen laptop bij je om even iets anders te doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja. van 08.00 tot 18.00....
ontbijt in hotel om 07.00 vertrek naar locatie 07.30 enz enz
jawel, maar dat wordt niet echt op prijs gesteld (het is geen collegezaalquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had je geen laptop bij je om even iets anders te doen
Doe Bassie de groeten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ook.
iets met de binnenkant van mijn oogleden
moet je bij de cheerleaders gaan kan je met ze meequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De voetballers zijn het hele weekend weg
Die doen toch iets met pompoms ipv stijldansen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je bij de cheerleaders gaan kan je met ze mee
ze kan vast wel beide doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die doen toch iets met pompoms ipv stijldansen?
PS is multifunctioneel. Gaat dus wel goed komen.quote:
Doen ze hier niet aan. Ze hebben wel iets zoals dat, maar alleen bij football...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je bij de cheerleaders gaan kan je met ze mee
dan start je toch je eigen cheerlead groep, samen met je roomiequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Doen ze hier niet aan. Ze hebben wel iets zoals dat, maar alleen bij football...
PS doet het dansen en die roomie het "afwerken"?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan start je toch je eigen cheerlead groep, samen met je roomie
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
PS doet het dansen en die roomie het "afwerken"?
Het moet dan wel een lekker gevoel zijn dat de studenten op knox er echt voor het studeren en niet om de patser bij het sporten te zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En Knox is een school vol nerds, niet echt zoals in de filmsGeen populaire en a-populaire mensen echt...
Daar hebben we het over gehadquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan start je toch je eigen cheerlead groep, samen met je roomie
Hee de voetbalspelers zijn van míjquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
PS doet het dansen en die roomie het "afwerken"?
Volgens mij valt het in het echt ook allemaal wel mee hoor, word denk ik enorm over dramatiseert door films en seriesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het moet dan wel een lekker gevoel zijn dat de studenten op knox er echt voor het studeren en niet om de patser bij het sporten te zijn.
Zien we daar al een bitchy cheerleader attitude?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hee de voetbalspelers zijn van míjen mijn vriendinnetjes
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zien we daar al een bitchy cheerleader attitude?
Krijg nu wel direct van die film scene's in mn hoofd dat PS+volgelingen door de gang lopen en iedereen vanzelf aan de kant gaat voor hunquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Krijg nu wel direct van die film scene's in mn hoofd dat PS+volgelingen door de gang lopen en iedereen vanzelf aan de kant gaat voor hun
Dat is wel erg extreem aan de kant gaan.quote:
zij hebben dan ook een bank beroofdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is wel erg extreem aan de kant gaan.
ken ik nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:12 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)an-hartinfarct.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |