En dan krijg je pikstraf, of zoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:19 schreef DaMart het volgende:
Jullie gaan weer hard. Als ik niet net op tijd terug was van de lunch, had ik een heel topic gemist.
Ik zet deze er vanavond wel in... we hebben een stagiair die op mijn scherm kan meekijken de komende tijd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:20 schreef Pheno het volgende:
Welke lul heeft de OP nog niet bijgewerkt? 1400 moet er uit!
ik ben nu aan het lunchenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:19 schreef DaMart het volgende:
Jullie gaan weer hard. Als ik niet net op tijd terug was van de lunch, had ik een heel topic gemist.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zet deze er vanavond wel in... we hebben een stagiair die op mijn scherm kan meekijken de komende tijd.
Wat overigens goed is voor mijn werkproductiviteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Muckquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben nu aan het lunchen
oh en mart: z.s.m.
Martquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck.
Eetsmakelijk dan! En ik wacht het af. Was die masseur nog goed? Dan huur ik zijn tweelingzus namelijk even in.
Dat is een soort rennende grap, zoals de engelstaligen zouden zeggen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat is dat met die ninja? Is dat grappig?
Maar niet grappig dus?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een soort rennende grap, zoals de engelstaligen zouden zeggen.
Schijnbaar, DaMart doet het eigenlijk altijd. Een heel topic afwachten, F5'end tot en met reactie #299.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
hallo? muck heeft niet gemuckedquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]stagiair met rode konenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
dat is damart met zijn tvp lapo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Droeftoeterquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schijnbaar, DaMart doet het eigenlijk altijd. Een heel topic afwachten, F5'end tot en met reactie #299.
quote:
Sommige grappen zijn ietwat uitgemolken. Vinden jullie niet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hallo? muck heeft niet gemucked
wat? stop de persen, nieuwe voorpagina.
[..]
stagiair met rode konen
Ik heb 'm dank jequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is damart met zijn tvp lapo.
de hele dag zie je hem niet tot dat....
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sommige grappen zijn ietwat uitgemolken. Vinden jullie niet?
Vind ik wel. Hoewel sommige grappen altijd grappig blijvenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sommige grappen zijn ietwat uitgemolken. Vinden jullie niet?
Een tvp als #301 zou pas een faal zijn...quote:
is dat een uitdaging?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:29 schreef OA het volgende:
[..]
Een tvp als #301 zou pas een faal zijn...
Voor jou niet, voor mij wel.quote:
als het goed is, heeft de rechter 10 min. geleden uitspraak gedaan...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:40 schreef Muck het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitspraak van de rechter vanmiddag...
Ik mag hopen dat het OV niet gaat staken morgen /mad
Overmacht = vrije dagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:40 schreef Muck het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitspraak van de rechter vanmiddag...
Ik mag hopen dat het OV niet gaat staken morgen /mad
ik ben héél benieuwdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als het goed is, heeft de rechter 10 min. geleden uitspraak gedaan...
spannund!
jaquote:
want je hebt geen auto?quote:
Immer. Nog niets gehoord van mijn laatste solli. Ook standaardquote:
nee, ik heb geen autoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want je hebt geen auto?
Dit is al lang van tevoren bekend, dus verwacht een werkgever toch wel dat je iets kunt regelen met een collega ofzo?
(of vergis ik me daarin en zou ik alleen maar een strenge baas zijn? )
ik elke dagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
Morgen toch niet afhankelijk van OV
Aaaaaartiquote:
Dan is het iig wel overmacht, als je geen ander vervoer kunt regelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, ik heb geen auto
en welke werkgever? ik moet naar school
Heyquote:
ah op die manier.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan is het iig wel overmacht, als je geen ander vervoer kunt regelen
maar mijn vraag was ook eigenlijk meer voor de mensen die OV gebruiken omdat het makkelijker/beter voor het mileu/enz. is en die dus eigenlijk best op tijd op het werk kunnen zijn als er gestaakt wordt.
Wordt daarvan verwacht dat ze dat ook regelen?
Nja ik vroeg het me toch af.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:50 schreef OA het volgende:
Het ging over Muck, LL.
Ik rijd altijd mee met schoonOA.
jammerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:49 schreef Ladylike het volgende:
Maar iedereen kan gewoon gaan werken morgen
http://www.nos.nl/nos/art(...)1CA46791CA2829C.html
en je hebt zelf een toffe oautoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:50 schreef OA het volgende:
Het ging over Muck, LL.
Ik rijd altijd mee met schoonOA.
when hell freezes overquote:
Ik denk wat jij al eerder zei. Het is al dagen in de media, dus je had iets anders kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja ik vroeg het me toch af.
Wat jij of muck persoonlijk doen zal me weinig interesseren (niet verkeerd bedoeld, zijn gewoon mijn zaken niet) maar ik vroeg me wel af wat een werkgever verwacht en mag verwachten
Maar die mag ik niet gebruikenquote:
Dan verzinnen die meethazen wel weer wat anders.quote:
Oh dan was mn gedachtengang zo gek nog nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk wat jij al eerder zei. Het is al dagen in de media, dus je had iets anders kunnen verzinnen.
ligt aan de vergoeding, als ze een ov abonnement geven is het simpel, geen ov, geen personeel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dan was mn gedachtengang zo gek nog niet
voorzitter van ondernemingsraad geweestquote:
I know, mn pa heeft ook in eentje gezetenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voorzitter van ondernemingsraad geweest![]()
dat is een afrader trouwens
carriere verkortende keusquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I know, mn pa heeft ook in eentje gezeten
wat dan wel weer een motivatie was om een eigen bedrijf te startenquote:
Daar kun je ook prima naartoe bellen. Altijd vriendelijk, die telefonist daarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:18 schreef OA het volgende:
[..]
Dat kan alleen naar een zeker opslagbedrijf.
vis niet meer goed?quote:
1401 - 1500 gaan er vanavond uitquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:20 schreef Pheno het volgende:
Welke lul heeft de OP nog niet bijgewerkt? 1400 moet er uit!
Dat is al lang gebeurd:quote:
quote:The following is allegedly an actual question given in a University of Washington chemistry mid-term exam.
Bonus Question: Is Hell exothermic (gives off heat) or endothermic (absorbs heat)?
Most of the students wrote proofs of their beliefs using Boyle's Law (gas cools when it expands and heats when it is compressed) or some variant. One student, however, wrote the following:
First, we need to know how the mass of Hell is changing in time. So we need to know the rate at which souls are moving into Hell and the rate at which they are leaving. I think we can safely assume that once a soul gets to Hell, it will not leave. Therefore, no souls are leaving.
As for how many souls are entering Hell, let's look at the different religions that exist in the world today. Most of these religions state that if you are not a member of their faith, you will go to Hell. Since there is more than one of these religions and since people do not belong to more than one religion, we can reliably project that all souls go to Hell.
With birth and death rates as they are, we can expect the number of souls in Hell to increase exponentially. Now, we look at the rate of change of the volume in Hell because Boyle's Law states that in order for the temperature and pressure in Hell to stay the same, the volume of Hell has to expand proportionately as souls are added.
This gives two possibilities:
1. If Hell is expanding at a slower rate than the rate at which souls
enter Hell, then the temperature and pressure in Hell will increase
until all Hell breaks loose.
2. If Hell is expanding at a rate faster than the increase of souls in
Hell, then the temperature and pressure will drop until Hell
freezes over.
So which is it?
If we accept the postulate given to me by Teresa during my freshman year that, "it will be a cold night in Hell before I sleep with you, and take into account the fact that I slept with her last night, then number 2 must be true, and thus I am sure that Hell is exothermic and has already frozen over.
The corollary of this theory is that since Hell has frozen over, it follows that it is not accepting any more souls,leaving only Heaven, thereby proving the existence of a divine being, which explains why, last night, Teresa kept shouting "Oh my God!"
(Allegedly this student received the only A.)
1401-1499 toch?quote:
1500quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan verzinnen die meethazen wel weer wat anders.
Ik blijf sowieso van mening dat het de "what else" variant moet zijn. Scheelt je updaten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
Maar dan klopt de header niet
dan zou dat 1501+ moeten zijn
Kloptquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso van mening dat het de "what else" variant moet zijn. Scheelt je updaten.
En dan? Weer vacatures zoeken?quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:03 schreef MaleDuck het volgende:
Wat een dag vandaag zeg...
Ben blij dat ik zo naar huis kan.
hier nog 1quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:03 schreef MaleDuck het volgende:
Wat een dag vandaag zeg...
Ben blij dat ik zo naar huis kan.
Dat is een stationnetje in Noorwegen. Op de goederenloods staat nog "Gods ekspedition" (Goederenvervoer). Altijd erg leuk met Amerikaanse toeristen schijnbaarquote:
kijk dat weet hij dan weer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een stationnetje in Noorwegen. Op de goederenloods staat nog "Gods ekspedition" (Goederenvervoer). Altijd erg leuk met Amerikaanse toeristen schijnbaar
en goud bij 1062quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kijk dat weet hij dan weer.
ook dat lood smelt bij 327 graden
Laten we het hopenquote:
de keren dat ik gespijbeld heb zijn op 1 hand te tellenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
Was ik maar verder gegaan met mn scheikunde
Ik heb echt spijt dat ik gespijbelt heb
Bij Nederlands ook?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
Was ik maar verder gegaan met mn scheikunde
Ik heb echt spijt dat ik gespijbelt heb
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de keren dat ik gespijbeld heb zijn op 1 hand te tellen
ja we gaan web 2.0 doen, alles online, cloud computing.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)il-gepubliceerd.html
Gaaf. Eerst alle passwords veranderen vanwege de fok!hack, nou dit weer
goed he *trotsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]voor de verbetering
ik heb echt te vaak gespijbeld
Vond school te saai
Ach, gewoon geen e-mail gebruikenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Net zo'n faal-idee als die OV-chipkaart iddquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:35 schreef wel.o.k het volgende:
ja we gaan web 2.0 doen, alles online, cloud computing.
Ik ben er nog steeds tegenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net zo'n faal-idee als die OV-chipkaart idd
Jij bent lekker rap:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat lopen ze nu weer te klootzakken met die email wachtwoorden
Nee hoor. 1500+ is alles ná 1500quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
Maar dan klopt de header niet
dan zou dat 1501+ moeten zijn
Ach, het fotosoepen houdt Mart af en toe van het ninjaën afquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso van mening dat het de "what else" variant moet zijn. Scheelt je updaten.
Zeker, zekerquote:
Prijs je mijn ironische opmerking niet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]voor de verbetering
ik heb echt te vaak gespijbeld
Vond school te saai
Oh pardon dan heb ik die gemistquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Prijs je mijn ironische opmerking niet?
blijkbaar welquote:
oh, niet nu bellen, zit nog op mn werkquote:
Drinken al gereed?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:51 schreef Pheno het volgende:
Nou, omdat het hip schijnt te zijn ga ik over 10 minuten vergaderen.
Vergaderen is slechts symbolischquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:51 schreef Pheno het volgende:
Nou, omdat het hip schijnt te zijn ga ik over 10 minuten vergaderen.
Yup. En luciferhoutjes, om de ogen open te houden.quote:
jij bent meer van de hoorcollege's ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben echt blij dat ik geen vergaderingen meer heb.
Ik moest altijd notuleren
Ik had er maandag een van het vrijwilligerswerk. Leuke mensen hoor.. maar efficiënt zijn ze nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben echt blij dat ik geen vergaderingen meer heb.
Ik moest altijd notuleren
Netjes.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. En luciferhoutjes, om de ogen open te houden.
Conference calls met de deur dicht enzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij bent meer van de hoorcollege's ?
Dat is zo vaak...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had er maandag een van het vrijwilligerswerk. Leuke mensen hoor.. maar efficiënt zijn ze nietDrie uur daar binnen gezeten terwijl het zeker ook in de helft van die tijd had gekund
Misschien komt het omdat het allemaal oudjes zijnquote:
magnetron meenemen de volgende keerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:59 schreef Pheno het volgende:
Gast in kwestie is e rnog niet, nou ja, zo wordt mijn drinken koud.
Die koekjes zijn dus wel belangrijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat het allemaal oudjes zijnDie maken er meer een koffieleut avontuur van. overigens waren de koekjes voor bij de koffie wel lekker
![]()
![]()
Wehehequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:51 schreef Ladylike het volgende:
oh, niet nu bellen, zit nog op mn werk
dat aanbod geldt niet van 08:00-16:30u
Mazzel Pheno... en hou orkaan Melor maar in de gaten. Heads for Japan!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:04 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ga maar eens. En daarna weer naar huis. Als ik dat nog haal . Drukdrukdruk.
Sayonara
die ook jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Conference calls met de deur dicht enzo
[..]
Ik ben nu niet in Japan. EN ga er ook niet naar toe deze maand.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mazzel Pheno... en hou orkaan Melor maar in de gaten. Heads for Japan!
[..]
Oh nee, die heb ik op trillenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:04 schreef Fha het volgende:
[..]
WeheheI have you gewoon stilletjes gesmst
Of ging hij nou alsnog keihard af?
Dag Pinguin!!![]()
Altijd, behalve die 40 van de afgelopen 50 topics dat jij het deed, danquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schijnbaar, DaMart doet het eigenlijk altijd. Een heel topic afwachten, F5'end tot en met reactie #299.
Mjah, misschien zit er nog nageslacht ofzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben nu niet in Japan. EN ga er ook niet naar toe deze maand.
sterktequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga er zo maar eens vandoor. Vanavond cursus van 1800 tot 2230komende 5 maanden elke dinsdag raak
Doeidoei, tot morgenquote:
Ik doe liever wat andersquote:
Mazzel Flesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga er zo maar eens vandoor. Vanavond cursus van 1800 tot 2230komende 5 maanden elke dinsdag raak
Jij bent in de war met Indah, die bevrucht lokaaltjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, misschien zit er nog nageslacht ofzo
Succes alvast dan! En goed opletten of je koffie koekjes ziet, dat is best een goed tijdverdrijf om die op te etenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent in de war met Indah, die bevrucht lokaaltjes
Oeh pokerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik doe liever wat anders![]()
[..]
Mazzel Fles![]()
Vanavond voorronde Pokeren weer
herkenbaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Succes alvast dan! En goed opletten of je koffie koekjes ziet, dat is best een goed tijdverdrijf om die op te eten![]()
Oh my.. "thuis boetseren".. duidelijk een kwestie van tv aan gedaan en toen vergeten een programma te zoeken wat leuk is
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh poker
Gisteren nog 36000 verloren
[..]
True, met mn echt geld (momenteel $ 2,83 winst) speel ik toch heeeeeeeeeeeel andersquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Mjah, in het echie is het toch weer anders als online... als ik vanavond op het punt sta een grote pot te winnen voel ik de zenuwen opkomen...
Ja, maar zelfs met echt geld is het online anders dan in het echie vind ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True, met mn echt geld (momenteel $ 2,83 winst) speel ik toch heeeeeeeeeeeel anders
Ook waar, je ziet geen gezichtenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs met echt geld is het online anders dan in het echie vind ik
Tis vanavond ook niet om geld.. je speelt voor punten... 10 dinsdagen speel je, waarvan de 8 beste resultaten tellen en de 3 of 4 beste spelers per lokatie gaan door naar ronde 2. Je betaald verder geen inlegquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ook waar, je ziet geen gezichten
IRL poker ik nauwelijks, altijd maar met mn schoonvader is ook niet leuk
voor de rest houdt niemand van poker
Leuk manquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis vanavond ook niet om geld.. je speelt voor punten... 10 dinsdagen speel je, waarvan de 8 beste resultaten tellen en de 3 of 4 beste spelers per lokatie gaan door naar ronde 2. Je betaald verder geen inleg
Dit is ook via pokerstars iddquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Leuk man
er was in belgie ook een toernooi van Pokerstars, maar toch besloten om niet mee te doen
Dan hebben we het wrs over het zelfde.quote:
Idemquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:46 schreef Frutsel het volgende:
Zo is er weinig te doen, zo heb je ineens een paar uur werk
19.00 uurquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan hebben we het wrs over het zelfde.
Hoe laat begint het? dan ga ik duimen
have funquote:
OAquote:
Kan gebeuren, natuurlijk. Alles verder ok?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:54 schreef Fha het volgende:
[..]
OANee, ik was even niet zo in de stemming
Niet?quote:
Niet geweldig, om de reden dat ik dus ook geen zin had om online te zijn hahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:55 schreef OA het volgende:
[..]
Kan gebeuren, natuurlijk. Alles verder ok?
Of er zit ineens voor drie maanden iemand op die normaal lege werkplek achter je, waardoor af en toe even op FOK! lurken er voorlopig ook niet meer bij isquote:
Ik hoef nooit zelf te rijden!quote:
Ik heb een muur achter me!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of er zit ineens voor drie maanden iemand op die normaal lege werkplek achter je, waardoor af en toe even op FOK! lurken er voorlopig ook niet meer bij is.
Zeg dat maar tegen schoonOAquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen schoonOA.
Die man zorgt er toch weer iedere dag voor dat OA veilig naar en van kantoor komt.
quote:
Vakantie is voor het plebsquote:
Trappen we 'm vandaag nog vol?quote:
Mwaoh, moeten er nog wat gangmakers bij komenquote:
Presentquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaoh, moeten er nog wat gangmakers bij komen.
Toch niet jouw hek he?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:58 schreef OA het volgende:
Vanochtend reed hier een debiel zonder licht door de straat. Eerst plankgas achteruit, toen vooruit. Ik heb tussendoor een knal gehoord en zag zojuist wat het was geweest. Een compleet hek uit de grond gereden
Nee, een gemeentehek, dus indirect betaal ik er wel voorquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:28 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, een gemeentehek, dus indirect betaal ik er wel voor
Echt, alsof hier iemand intraptquote:Hallo,
Sie haben kürzlich darum gebeten, das Kennwort für Ihre Windows Live ID per E-Mail zurückzusetzen. Befolgen Sie die nachstehenden Anweisungen, um Ihr Kennwort zurückzusetzen bzw. um Ihre Anfrage zum Zurücksetzen des Kennworts zu stornieren.
KENNWORT ZURÜCKSETZEN
1. Markieren und kopieren Sie die folgende Internetadresse.
https://accountservices.msn.com/EmailPage.srf?emailid=******
2. Öffnen Sie einen Webbrowser, fügen Sie den Link in die Adressleiste ein, und drücken Sie die EINGABETASTE.
WENN IHR KENNWORT NICHT ZURÜCKGESETZT WERDEN SOLL
1. Markieren und kopieren Sie die folgende Internetadresse.
https://accountservices.msn.com/EmailPage.srf?emailid=******
2. Öffnen Sie einen Webbrowser, fügen Sie den Link in die Adressleiste ein, und drücken Sie die EINGABETASTE.
Vielen Dank!
Windows Live ID-Kundensupport
HINWEIS:
Bitte antworten Sie nicht auf diese Nachricht. Diese E-Mail-Adresse wird nicht abgefragt. E-Mails an diese Adresse werden nicht beantwortet.
Gelukkig maar, dat het niet jouw eigen hek was... straks kon je nog vrij rondlopenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:28 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, een gemeentehek, dus indirect betaal ik er wel voor
Is dit niet serieus dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, alsof hier iemand intrapt
Oh, dat doet men wel
Mijn hek reikt in ieder geval tot in Zandvoortquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat het niet jouw eigen hek was... straks kon je nog vrij rondlopen.
Ik heb in het NWS bericht ook maar een waarschuwing afgegeven. Nee, dit is niet serieus. Je wachtwoord verander je anders in hotmailquote:
Ik heb het gezienquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:44 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn hek reikt in ieder geval tot in Zandvoort
Ik dacht tot in Zwedenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:44 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn hek reikt in ieder geval tot in Zandvoort
Ben ik blij dat ik aan de goede kant van dat hek zatquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het gezien.
Met om de tien meter een bordje 'verboden te voederen tijdens koffietijd' er op.
Ik had eigenlijk PI #9 moeten gebruiken zeker?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb in het NWS bericht ook maar een waarschuwing afgegeven. Nee, dit is niet serieus. Je wachtwoord verander je anders in hotmail
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het gezien.
Met om de tien meter een bordje 'verboden te voederen tijdens koffietijd' er op.
Dat zeg ik alleen maar...quote:
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:48 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk PI #9 moeten gebruiken zeker?
O, je hebt je PM-box geopend dus?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:47 schreef Pheno het volgende:
En ik hoopte een e-mail van een FA te krijgen.
die krijg je nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:47 schreef Pheno het volgende:
En ik hoopte een e-mail van een FA te krijgen.
Huh?quote:
Pm's komen toch niet in hotmail?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hoopte op bericht van een FA, en toen was het maar een PM van mij... dat bedoelde ik.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hoopte op bericht van een FA, en toen was het maar een PM van mij... dat bedoelde ik.
Dan was je uitleg overbodig geweestquote:
Frist, slaapsequote:
trustequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik duik eens lekker bijtijds de mand in
Overbodig is het nooit. gf leest mee.quote:
maar ik kreeg dus een duits fishingbericht. Leuke poging, dat wel.quote:
Daarnaast zijn er nog meer van beneden de rivierenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overbodig is het nooit. gf leest mee.
True.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:59 schreef OA het volgende:
[..]
Daarnaast zijn er nog meer van beneden de rivieren
en gf trapt ook niet in dat soort domme dingenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overbodig is het nooit. gf leest mee.
*hap.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en gf trapt ook niet in dat soort domme dingen
Slaapsequote:
Dit is mijn eerste fishingmail. Voor de rest krijg ik nooit watquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik krijg momenteel veel email's met trojan's
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:59 schreef OA het volgende:
[..]
Daarnaast zijn er nog meer van beneden de rivieren
whehehequote:
quote:
quote:
quote:
op het moment is het weer spamtime of zo krijg tussen de 60 en de 100 spam mail binnen per dagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste fishingmail. Voor de rest krijg ik nooit wat
Oyasuminasaiquote:
They always do.quote:
Ik krijg echt nooit spammail. Niet op hotmail en al zeker op het werk niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op het moment is het weer spamtime of zo krijg tussen de 60 en de 100 spam mail binnen per dag
Het meeste wat daar over gezegd wordt, is gewoon waarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
net zoals de mensen uit holland als wij over de randstad beginnen
op mijn hotmailadres krijg ik het ook niet binnen krijg ze alleen binnen via de zaakquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Ik krijg echt nooit spammail. Niet op hotmail en al zeker op het werk niet.
En toch zijn jullie er trots opquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:08 schreef OA het volgende:
[..]
Het meeste wat daar over gezegd wordt, is gewoon waar
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:08 schreef OA het volgende:
[..]
Het meeste wat daar over gezegd wordt, is gewoon waar
Mja, smog doet rare dingen met je.quote:
En files.quote:
whehehequote:
Gelukkig staan die altijd aan de andere kant.quote:
daarom gebruiken ze ook daar ook zoveel het OVquote:
Dan blijft t bij de smog die ze producerenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:19 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig staan die altijd aan de andere kant.
quote:
daar moet ze ook echt wegblijvenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:22 schreef Pheno het volgende:
Whehehehe, mijn vrouw post in OUD en wordt nu al gek
Ik zie het nooit hoor!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan blijft t bij de smog die ze produceren.
pwnquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:22 schreef Pheno het volgende:
Whehehehe, mijn vrouw post in OUD en wordt nu al gek
Ik zeg haar ook: ik heb in 100.000+ posts nog nooit in OUD gepost. Pheno komt daar gewoonweg niet bij die knuffelkroelkroelkliek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar moet ze ook echt wegblijven
ik lurk er wel eensquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg haar ook: ik heb in 100.000+ posts nog nooit in OUD gepost. Pheno komt daar gewoonweg niet bij die knuffelkroelkroelkliek.
Waarom weet jij dat zo feilloos te vindenquote:
Ik zeg nietsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat zo feilloos te vinden![]()
?
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat zo feilloos te vinden![]()
?
Ik wilde het niet zeggenquote:
Dan doe ik het wel.quote:
quote:
je was me voorquote:
niet = netquote:
Dan nog zeg ik het wel. Ben benieuwd wie het nu weer van de (ex)crew is geworden.quote:
Welk forum eigenlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan nog zeg ik het wel. Ben benieuwd wie het nu weer van de (ex)crew is geworden.
Die ene.quote:
Aha. Nou, dan weet ik het ook nietquote:
Als het nou die andere was, dan wisten we tenminste dat er nog niks besloten is.quote:
de oude star trekquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:52 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er geen zin in om tijd voor te maken. Lost vind ik dan nog een intrigerende serie, maar het meeste CSI/ Startrek shizzle vind ik geen hol aan. Er is geen Spock meer, vroeger keek ik het nog wel
Ja, dat hebben wij ook. Maar ik kijk weinig series zoals gezegd. Ik dev wat, ik fok wat, ik game wat. En dan nog wat docuzenders die ik vaak op heb. Genoeg voor die hersenenen van me.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de oude star trek![]()
die kan ik nou zien om Sfi channel
echt tv kijken doe ik ook weinigquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat hebben wij ook. Maar ik kijk weinig series zoals gezegd. Ik dev wat, ik fok wat, ik game wat. En dan nog wat docuzenders die ik vaak op heb. Genoeg voor die hersenenen van me.
Slaap lekker Ph.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:59 schreef Pheno het volgende:
Ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken
truste pinguinquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:59 schreef Pheno het volgende:
Je hebt mail, maar die zit vast tussen de spam, aangezien ik je nooit eerder heb gemaild.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:59 schreef Pheno het volgende:
Nee, OA is er ook nog, die moet namelijk nog even mijn meest recente posts achter de schermen lezen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
zijn wij nou de enigste die nog hier zijn MPG
Mooie workaroundquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, OA is er ook nog, die moet namelijk nog even mijn meest recente posts achter de schermen lezen.,
Het is geen workaround, het is een featurequote:
Een extra handelingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is geen workaround, het is een feature
Dan ga je voortaan maar met de hand alles uittellenquote:
Ik moest zowaar vandaag achter m'n eigen naam een streepje zettenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ga je voortaan maar met de hand alles uittellen.
Jij wil zo nodig alle spelfouten per persoon documenteren.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:19 schreef OA het volgende:
Ik ga pitten.
Morgenochtend zie ik het nieuwe topic al.
A demain!![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
volgens mij wil ik dit allemaal niet weten
truste OAquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:19 schreef OA het volgende:
Ik ga pitten.
Morgenochtend zie ik het nieuwe topic al.
A demain!![]()
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb wel een idee wat de nieuwe TT gaat worden
Ik ook: [KSC #1505] Waar we ons afvragen wat de nieuwe TT wordtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |