Welkom terugquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:14 schreef MaleDuck het volgende:
zo... ben weer online... stroomstoring lijkt hier weer verholpen...
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:14 schreef MaleDuck het volgende:
Oh, noem je die slierten zo tegenwoordig?quote:
Je zit in Zwijndrecht?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:14 schreef MaleDuck het volgende:
geloof het toch..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, noem je die slierten zo tegenwoordig?
Nee, daar woonde ik voordat ik naar Haarlem kwamquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:47 schreef OA het volgende:
[..]
O ja, heb ik wel eens gelezen. Leeuwarden ofzo, toch?
time outquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, daar woonde ik voordat ik naar Haarlem kwamNu ga ik naar Brabant
Je zal het vast wel eens verteld hebben... maar waarom zo het hele land door?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, daar woonde ik voordat ik naar Haarlem kwamNu ga ik naar Brabant
time outquote:
Nog erger als Matrixx of Zenithquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:36 schreef Pheno het volgende:
En dan ben ik nog nooit in een disco geweest, maar dat ding is sadness als ik het zo van anderen hoor
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:36 schreef Pheno het volgende:
En dan ben ik nog nooit in een disco geweest, maar dat ding is sadness als ik het zo van anderen hoor
tot zover het uitgaans leven in brabantquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:36 schreef Pheno het volgende:
jaquote:
Van Den Bosch naar Leeuwarden om hotelschool te gaan doen en van Leeuwarden naar Haarlem om stage te lopen en er daarna te blijven werken. Nu baan kwijt dus lekker terug naar huisquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
Je zal het vast wel eens verteld hebben... maar waarom zo het hele land door?
Ik ben 1 keer in de Time Out geweest maar vond het niet voor herhaling vatbaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:36 schreef Pheno het volgende:
Er zijn heus leuke dingenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tot zover het uitgaans leven in brabant
Hoezo in je eentje?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:42 schreef Pheno het volgende:
Discos zijn niet mijn ding, nooit geweest. Sta je daar in je eentje
In brabantquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoezo in je eentje?dan ga je toch met vrienden?
Die heeft hij niet, beweert hij altijd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoezo in je eentje?dan ga je toch met vrienden?
Een pauperdisco in Gemert, of all placesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:44 schreef OA het volgende:
Ik had geen idee wat hij met 'time out' bedoelde...
toen hij net open ging was het wel leuk, eens iets anders dan axisquote:
Hmm, waar ligt dat? * OA googletquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Een pauperdisco in Gemert, of all places.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en daar ging ik als randstedeling stappen![]()
Ging je helemaal dat pokke-eind rijden?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en daar ging ik als randstedeling stappen![]()
ik ging wel dat pokke eind rijden maar niet voor time outquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ging je helemaal dat pokke-eind rijden?ik ging er 1 keer heen, omdat het toch in de buurt was en om te concluderen dat ik er nooit meer naar toe hoefde
Ik heb ieder weekend Limburgquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ging wel dat pokke eind rijden maar niet voor time out![]()
ik had een brabants vriendinnetje, net als nunijns
het ene weekend in brabant en het andere weekend bij mij.
Jep, op industrieterrein de Groote Lindtquote:
Volgens Google Maps zit je hier slechts 5,6 km vandaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, op industrieterrein de Groote Lindt
Maar gelukkig kan ik weer wat doen hierzo
Ga elkaar faxenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:14 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens Google Maps zit je hier slechts 5,6 km vandaan
Dat kan alleen naar een zeker opslagbedrijf.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:14 schreef OA het volgende:
[..]
en waar is 'hier' dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:14 schreef OA het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe? Met wie?quote:
HIA.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en waar is 'hier' dan?
En weet iemand hoe ik zo'n poll in een topic als deze kan krijgen?
Pollsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en waar is 'hier' dan?
En weet iemand hoe ik zo'n poll in een topic als deze kan krijgen?
ah... zit je bij de plus?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:28 schreef OA het volgende:
[..]
HIA.
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=create
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |