Heyquote:
ah op die manier.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan is het iig wel overmacht, als je geen ander vervoer kunt regelen
maar mijn vraag was ook eigenlijk meer voor de mensen die OV gebruiken omdat het makkelijker/beter voor het mileu/enz. is en die dus eigenlijk best op tijd op het werk kunnen zijn als er gestaakt wordt.
Wordt daarvan verwacht dat ze dat ook regelen?
Nja ik vroeg het me toch af.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:50 schreef OA het volgende:
Het ging over Muck, LL.
Ik rijd altijd mee met schoonOA.
jammerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:49 schreef Ladylike het volgende:
Maar iedereen kan gewoon gaan werken morgen
http://www.nos.nl/nos/art(...)1CA46791CA2829C.html
en je hebt zelf een toffe oautoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:50 schreef OA het volgende:
Het ging over Muck, LL.
Ik rijd altijd mee met schoonOA.
when hell freezes overquote:
Ik denk wat jij al eerder zei. Het is al dagen in de media, dus je had iets anders kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja ik vroeg het me toch af.
Wat jij of muck persoonlijk doen zal me weinig interesseren (niet verkeerd bedoeld, zijn gewoon mijn zaken niet) maar ik vroeg me wel af wat een werkgever verwacht en mag verwachten
Maar die mag ik niet gebruikenquote:
Dan verzinnen die meethazen wel weer wat anders.quote:
Oh dan was mn gedachtengang zo gek nog nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk wat jij al eerder zei. Het is al dagen in de media, dus je had iets anders kunnen verzinnen.
ligt aan de vergoeding, als ze een ov abonnement geven is het simpel, geen ov, geen personeel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dan was mn gedachtengang zo gek nog niet
voorzitter van ondernemingsraad geweestquote:
I know, mn pa heeft ook in eentje gezetenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voorzitter van ondernemingsraad geweest![]()
dat is een afrader trouwens
carriere verkortende keusquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I know, mn pa heeft ook in eentje gezeten
wat dan wel weer een motivatie was om een eigen bedrijf te startenquote:
Daar kun je ook prima naartoe bellen. Altijd vriendelijk, die telefonist daarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:18 schreef OA het volgende:
[..]
Dat kan alleen naar een zeker opslagbedrijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |