En dan krijg je pikstraf, of zoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:19 schreef DaMart het volgende:
Jullie gaan weer hard. Als ik niet net op tijd terug was van de lunch, had ik een heel topic gemist.
Ik zet deze er vanavond wel in... we hebben een stagiair die op mijn scherm kan meekijken de komende tijd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:20 schreef Pheno het volgende:
Welke lul heeft de OP nog niet bijgewerkt? 1400 moet er uit!
ik ben nu aan het lunchenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:19 schreef DaMart het volgende:
Jullie gaan weer hard. Als ik niet net op tijd terug was van de lunch, had ik een heel topic gemist.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zet deze er vanavond wel in... we hebben een stagiair die op mijn scherm kan meekijken de komende tijd.
Wat overigens goed is voor mijn werkproductiviteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Muckquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben nu aan het lunchen
oh en mart: z.s.m.
Martquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck.
Eetsmakelijk dan! En ik wacht het af. Was die masseur nog goed? Dan huur ik zijn tweelingzus namelijk even in.
Dat is een soort rennende grap, zoals de engelstaligen zouden zeggen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat is dat met die ninja? Is dat grappig?
Maar niet grappig dus?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een soort rennende grap, zoals de engelstaligen zouden zeggen.
Schijnbaar, DaMart doet het eigenlijk altijd. Een heel topic afwachten, F5'end tot en met reactie #299.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
hallo? muck heeft niet gemuckedquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]stagiair met rode konenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
dat is damart met zijn tvp lapo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Droeftoeterquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schijnbaar, DaMart doet het eigenlijk altijd. Een heel topic afwachten, F5'end tot en met reactie #299.
quote:
Sommige grappen zijn ietwat uitgemolken. Vinden jullie niet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hallo? muck heeft niet gemucked
wat? stop de persen, nieuwe voorpagina.
[..]
stagiair met rode konen
Ik heb 'm dank jequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is damart met zijn tvp lapo.
de hele dag zie je hem niet tot dat....
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sommige grappen zijn ietwat uitgemolken. Vinden jullie niet?
Vind ik wel. Hoewel sommige grappen altijd grappig blijvenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sommige grappen zijn ietwat uitgemolken. Vinden jullie niet?
Een tvp als #301 zou pas een faal zijn...quote:
is dat een uitdaging?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:29 schreef OA het volgende:
[..]
Een tvp als #301 zou pas een faal zijn...
Voor jou niet, voor mij wel.quote:
als het goed is, heeft de rechter 10 min. geleden uitspraak gedaan...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:40 schreef Muck het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitspraak van de rechter vanmiddag...
Ik mag hopen dat het OV niet gaat staken morgen /mad
Overmacht = vrije dagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:40 schreef Muck het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitspraak van de rechter vanmiddag...
Ik mag hopen dat het OV niet gaat staken morgen /mad
ik ben héél benieuwdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als het goed is, heeft de rechter 10 min. geleden uitspraak gedaan...
spannund!
jaquote:
want je hebt geen auto?quote:
Immer. Nog niets gehoord van mijn laatste solli. Ook standaardquote:
nee, ik heb geen autoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want je hebt geen auto?
Dit is al lang van tevoren bekend, dus verwacht een werkgever toch wel dat je iets kunt regelen met een collega ofzo?
(of vergis ik me daarin en zou ik alleen maar een strenge baas zijn? )
ik elke dagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
Morgen toch niet afhankelijk van OV
Aaaaaartiquote:
Dan is het iig wel overmacht, als je geen ander vervoer kunt regelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, ik heb geen auto
en welke werkgever? ik moet naar school
Heyquote:
ah op die manier.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan is het iig wel overmacht, als je geen ander vervoer kunt regelen
maar mijn vraag was ook eigenlijk meer voor de mensen die OV gebruiken omdat het makkelijker/beter voor het mileu/enz. is en die dus eigenlijk best op tijd op het werk kunnen zijn als er gestaakt wordt.
Wordt daarvan verwacht dat ze dat ook regelen?
Nja ik vroeg het me toch af.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:50 schreef OA het volgende:
Het ging over Muck, LL.
Ik rijd altijd mee met schoonOA.
jammerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:49 schreef Ladylike het volgende:
Maar iedereen kan gewoon gaan werken morgen
http://www.nos.nl/nos/art(...)1CA46791CA2829C.html
en je hebt zelf een toffe oautoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:50 schreef OA het volgende:
Het ging over Muck, LL.
Ik rijd altijd mee met schoonOA.
when hell freezes overquote:
Ik denk wat jij al eerder zei. Het is al dagen in de media, dus je had iets anders kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja ik vroeg het me toch af.
Wat jij of muck persoonlijk doen zal me weinig interesseren (niet verkeerd bedoeld, zijn gewoon mijn zaken niet) maar ik vroeg me wel af wat een werkgever verwacht en mag verwachten
Maar die mag ik niet gebruikenquote:
Dan verzinnen die meethazen wel weer wat anders.quote:
Oh dan was mn gedachtengang zo gek nog nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk wat jij al eerder zei. Het is al dagen in de media, dus je had iets anders kunnen verzinnen.
ligt aan de vergoeding, als ze een ov abonnement geven is het simpel, geen ov, geen personeel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dan was mn gedachtengang zo gek nog niet
voorzitter van ondernemingsraad geweestquote:
I know, mn pa heeft ook in eentje gezetenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voorzitter van ondernemingsraad geweest![]()
dat is een afrader trouwens
carriere verkortende keusquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I know, mn pa heeft ook in eentje gezeten
wat dan wel weer een motivatie was om een eigen bedrijf te startenquote:
Daar kun je ook prima naartoe bellen. Altijd vriendelijk, die telefonist daarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:18 schreef OA het volgende:
[..]
Dat kan alleen naar een zeker opslagbedrijf.
vis niet meer goed?quote:
1401 - 1500 gaan er vanavond uitquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:20 schreef Pheno het volgende:
Welke lul heeft de OP nog niet bijgewerkt? 1400 moet er uit!
Dat is al lang gebeurd:quote:
quote:The following is allegedly an actual question given in a University of Washington chemistry mid-term exam.
Bonus Question: Is Hell exothermic (gives off heat) or endothermic (absorbs heat)?
Most of the students wrote proofs of their beliefs using Boyle's Law (gas cools when it expands and heats when it is compressed) or some variant. One student, however, wrote the following:
First, we need to know how the mass of Hell is changing in time. So we need to know the rate at which souls are moving into Hell and the rate at which they are leaving. I think we can safely assume that once a soul gets to Hell, it will not leave. Therefore, no souls are leaving.
As for how many souls are entering Hell, let's look at the different religions that exist in the world today. Most of these religions state that if you are not a member of their faith, you will go to Hell. Since there is more than one of these religions and since people do not belong to more than one religion, we can reliably project that all souls go to Hell.
With birth and death rates as they are, we can expect the number of souls in Hell to increase exponentially. Now, we look at the rate of change of the volume in Hell because Boyle's Law states that in order for the temperature and pressure in Hell to stay the same, the volume of Hell has to expand proportionately as souls are added.
This gives two possibilities:
1. If Hell is expanding at a slower rate than the rate at which souls
enter Hell, then the temperature and pressure in Hell will increase
until all Hell breaks loose.
2. If Hell is expanding at a rate faster than the increase of souls in
Hell, then the temperature and pressure will drop until Hell
freezes over.
So which is it?
If we accept the postulate given to me by Teresa during my freshman year that, "it will be a cold night in Hell before I sleep with you, and take into account the fact that I slept with her last night, then number 2 must be true, and thus I am sure that Hell is exothermic and has already frozen over.
The corollary of this theory is that since Hell has frozen over, it follows that it is not accepting any more souls,leaving only Heaven, thereby proving the existence of a divine being, which explains why, last night, Teresa kept shouting "Oh my God!"
(Allegedly this student received the only A.)
1401-1499 toch?quote:
1500quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan verzinnen die meethazen wel weer wat anders.
Ik blijf sowieso van mening dat het de "what else" variant moet zijn. Scheelt je updaten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
Maar dan klopt de header niet
dan zou dat 1501+ moeten zijn
Kloptquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso van mening dat het de "what else" variant moet zijn. Scheelt je updaten.
En dan? Weer vacatures zoeken?quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:03 schreef MaleDuck het volgende:
Wat een dag vandaag zeg...
Ben blij dat ik zo naar huis kan.
hier nog 1quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:03 schreef MaleDuck het volgende:
Wat een dag vandaag zeg...
Ben blij dat ik zo naar huis kan.
Dat is een stationnetje in Noorwegen. Op de goederenloods staat nog "Gods ekspedition" (Goederenvervoer). Altijd erg leuk met Amerikaanse toeristen schijnbaarquote:
kijk dat weet hij dan weer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een stationnetje in Noorwegen. Op de goederenloods staat nog "Gods ekspedition" (Goederenvervoer). Altijd erg leuk met Amerikaanse toeristen schijnbaar
en goud bij 1062quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kijk dat weet hij dan weer.
ook dat lood smelt bij 327 graden
Laten we het hopenquote:
de keren dat ik gespijbeld heb zijn op 1 hand te tellenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
Was ik maar verder gegaan met mn scheikunde
Ik heb echt spijt dat ik gespijbelt heb
Bij Nederlands ook?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
Was ik maar verder gegaan met mn scheikunde
Ik heb echt spijt dat ik gespijbelt heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |