En dan krijg je pikstraf, of zoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:19 schreef DaMart het volgende:
Jullie gaan weer hard. Als ik niet net op tijd terug was van de lunch, had ik een heel topic gemist.
Ik zet deze er vanavond wel in... we hebben een stagiair die op mijn scherm kan meekijken de komende tijd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:20 schreef Pheno het volgende:
Welke lul heeft de OP nog niet bijgewerkt? 1400 moet er uit!
ik ben nu aan het lunchenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:19 schreef DaMart het volgende:
Jullie gaan weer hard. Als ik niet net op tijd terug was van de lunch, had ik een heel topic gemist.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zet deze er vanavond wel in... we hebben een stagiair die op mijn scherm kan meekijken de komende tijd.
Wat overigens goed is voor mijn werkproductiviteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Muckquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben nu aan het lunchen
oh en mart: z.s.m.
Martquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck.
Eetsmakelijk dan! En ik wacht het af. Was die masseur nog goed? Dan huur ik zijn tweelingzus namelijk even in.
Dat is een soort rennende grap, zoals de engelstaligen zouden zeggen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat is dat met die ninja? Is dat grappig?
Maar niet grappig dus?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een soort rennende grap, zoals de engelstaligen zouden zeggen.
Schijnbaar, DaMart doet het eigenlijk altijd. Een heel topic afwachten, F5'end tot en met reactie #299.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
hallo? muck heeft niet gemuckedquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]stagiair met rode konenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
dat is damart met zijn tvp lapo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Droeftoeterquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schijnbaar, DaMart doet het eigenlijk altijd. Een heel topic afwachten, F5'end tot en met reactie #299.
quote:
Sommige grappen zijn ietwat uitgemolken. Vinden jullie niet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hallo? muck heeft niet gemucked
wat? stop de persen, nieuwe voorpagina.
[..]
stagiair met rode konen
Ik heb 'm dank jequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is damart met zijn tvp lapo.
de hele dag zie je hem niet tot dat....
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sommige grappen zijn ietwat uitgemolken. Vinden jullie niet?
Vind ik wel. Hoewel sommige grappen altijd grappig blijvenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sommige grappen zijn ietwat uitgemolken. Vinden jullie niet?
Een tvp als #301 zou pas een faal zijn...quote:
is dat een uitdaging?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:29 schreef OA het volgende:
[..]
Een tvp als #301 zou pas een faal zijn...
Voor jou niet, voor mij wel.quote:
als het goed is, heeft de rechter 10 min. geleden uitspraak gedaan...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:40 schreef Muck het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitspraak van de rechter vanmiddag...
Ik mag hopen dat het OV niet gaat staken morgen /mad
Overmacht = vrije dagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:40 schreef Muck het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitspraak van de rechter vanmiddag...
Ik mag hopen dat het OV niet gaat staken morgen /mad
ik ben héél benieuwdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als het goed is, heeft de rechter 10 min. geleden uitspraak gedaan...
spannund!
jaquote:
want je hebt geen auto?quote:
Immer. Nog niets gehoord van mijn laatste solli. Ook standaardquote:
nee, ik heb geen autoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want je hebt geen auto?
Dit is al lang van tevoren bekend, dus verwacht een werkgever toch wel dat je iets kunt regelen met een collega ofzo?
(of vergis ik me daarin en zou ik alleen maar een strenge baas zijn? )
ik elke dagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
Morgen toch niet afhankelijk van OV
Aaaaaartiquote:
Dan is het iig wel overmacht, als je geen ander vervoer kunt regelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, ik heb geen auto
en welke werkgever? ik moet naar school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |