ja we gaan web 2.0 doen, alles online, cloud computing.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)il-gepubliceerd.html
Gaaf. Eerst alle passwords veranderen vanwege de fok!hack, nou dit weer
goed he *trotsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]voor de verbetering
ik heb echt te vaak gespijbeld
Vond school te saai
Ach, gewoon geen e-mail gebruikenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Net zo'n faal-idee als die OV-chipkaart iddquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:35 schreef wel.o.k het volgende:
ja we gaan web 2.0 doen, alles online, cloud computing.
Ik ben er nog steeds tegenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net zo'n faal-idee als die OV-chipkaart idd
Jij bent lekker rap:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat lopen ze nu weer te klootzakken met die email wachtwoorden
Nee hoor. 1500+ is alles ná 1500quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
Maar dan klopt de header niet
dan zou dat 1501+ moeten zijn
Ach, het fotosoepen houdt Mart af en toe van het ninjaën afquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso van mening dat het de "what else" variant moet zijn. Scheelt je updaten.
Zeker, zekerquote:
Prijs je mijn ironische opmerking niet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]voor de verbetering
ik heb echt te vaak gespijbeld
Vond school te saai
Oh pardon dan heb ik die gemistquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Prijs je mijn ironische opmerking niet?
blijkbaar welquote:
oh, niet nu bellen, zit nog op mn werkquote:
Drinken al gereed?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:51 schreef Pheno het volgende:
Nou, omdat het hip schijnt te zijn ga ik over 10 minuten vergaderen.
Vergaderen is slechts symbolischquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:51 schreef Pheno het volgende:
Nou, omdat het hip schijnt te zijn ga ik over 10 minuten vergaderen.
Yup. En luciferhoutjes, om de ogen open te houden.quote:
jij bent meer van de hoorcollege's ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben echt blij dat ik geen vergaderingen meer heb.
Ik moest altijd notuleren
Ik had er maandag een van het vrijwilligerswerk. Leuke mensen hoor.. maar efficiënt zijn ze nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben echt blij dat ik geen vergaderingen meer heb.
Ik moest altijd notuleren
Netjes.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. En luciferhoutjes, om de ogen open te houden.
Conference calls met de deur dicht enzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij bent meer van de hoorcollege's ?
Dat is zo vaak...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had er maandag een van het vrijwilligerswerk. Leuke mensen hoor.. maar efficiënt zijn ze nietDrie uur daar binnen gezeten terwijl het zeker ook in de helft van die tijd had gekund
Misschien komt het omdat het allemaal oudjes zijnquote:
magnetron meenemen de volgende keerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:59 schreef Pheno het volgende:
Gast in kwestie is e rnog niet, nou ja, zo wordt mijn drinken koud.
Die koekjes zijn dus wel belangrijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat het allemaal oudjes zijnDie maken er meer een koffieleut avontuur van. overigens waren de koekjes voor bij de koffie wel lekker
![]()
![]()
Wehehequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:51 schreef Ladylike het volgende:
oh, niet nu bellen, zit nog op mn werk
dat aanbod geldt niet van 08:00-16:30u
Mazzel Pheno... en hou orkaan Melor maar in de gaten. Heads for Japan!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:04 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ga maar eens. En daarna weer naar huis. Als ik dat nog haal . Drukdrukdruk.
Sayonara
die ook jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Conference calls met de deur dicht enzo
[..]
Ik ben nu niet in Japan. EN ga er ook niet naar toe deze maand.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mazzel Pheno... en hou orkaan Melor maar in de gaten. Heads for Japan!
[..]
Oh nee, die heb ik op trillenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:04 schreef Fha het volgende:
[..]
WeheheI have you gewoon stilletjes gesmst
Of ging hij nou alsnog keihard af?
Dag Pinguin!!![]()
Altijd, behalve die 40 van de afgelopen 50 topics dat jij het deed, danquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schijnbaar, DaMart doet het eigenlijk altijd. Een heel topic afwachten, F5'end tot en met reactie #299.
Mjah, misschien zit er nog nageslacht ofzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben nu niet in Japan. EN ga er ook niet naar toe deze maand.
sterktequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga er zo maar eens vandoor. Vanavond cursus van 1800 tot 2230komende 5 maanden elke dinsdag raak
Doeidoei, tot morgenquote:
Ik doe liever wat andersquote:
Mazzel Flesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga er zo maar eens vandoor. Vanavond cursus van 1800 tot 2230komende 5 maanden elke dinsdag raak
Jij bent in de war met Indah, die bevrucht lokaaltjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, misschien zit er nog nageslacht ofzo
Succes alvast dan! En goed opletten of je koffie koekjes ziet, dat is best een goed tijdverdrijf om die op te etenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent in de war met Indah, die bevrucht lokaaltjes
Oeh pokerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik doe liever wat anders![]()
[..]
Mazzel Fles![]()
Vanavond voorronde Pokeren weer
herkenbaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Succes alvast dan! En goed opletten of je koffie koekjes ziet, dat is best een goed tijdverdrijf om die op te eten![]()
Oh my.. "thuis boetseren".. duidelijk een kwestie van tv aan gedaan en toen vergeten een programma te zoeken wat leuk is
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh poker
Gisteren nog 36000 verloren
[..]
True, met mn echt geld (momenteel $ 2,83 winst) speel ik toch heeeeeeeeeeeel andersquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Mjah, in het echie is het toch weer anders als online... als ik vanavond op het punt sta een grote pot te winnen voel ik de zenuwen opkomen...
Ja, maar zelfs met echt geld is het online anders dan in het echie vind ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True, met mn echt geld (momenteel $ 2,83 winst) speel ik toch heeeeeeeeeeeel anders
Ook waar, je ziet geen gezichtenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs met echt geld is het online anders dan in het echie vind ik
Tis vanavond ook niet om geld.. je speelt voor punten... 10 dinsdagen speel je, waarvan de 8 beste resultaten tellen en de 3 of 4 beste spelers per lokatie gaan door naar ronde 2. Je betaald verder geen inlegquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ook waar, je ziet geen gezichten
IRL poker ik nauwelijks, altijd maar met mn schoonvader is ook niet leuk
voor de rest houdt niemand van poker
Leuk manquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis vanavond ook niet om geld.. je speelt voor punten... 10 dinsdagen speel je, waarvan de 8 beste resultaten tellen en de 3 of 4 beste spelers per lokatie gaan door naar ronde 2. Je betaald verder geen inleg
Dit is ook via pokerstars iddquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Leuk man
er was in belgie ook een toernooi van Pokerstars, maar toch besloten om niet mee te doen
Dan hebben we het wrs over het zelfde.quote:
Idemquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:46 schreef Frutsel het volgende:
Zo is er weinig te doen, zo heb je ineens een paar uur werk
19.00 uurquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan hebben we het wrs over het zelfde.
Hoe laat begint het? dan ga ik duimen
have funquote:
OAquote:
Kan gebeuren, natuurlijk. Alles verder ok?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:54 schreef Fha het volgende:
[..]
OANee, ik was even niet zo in de stemming
Niet?quote:
Niet geweldig, om de reden dat ik dus ook geen zin had om online te zijn hahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:55 schreef OA het volgende:
[..]
Kan gebeuren, natuurlijk. Alles verder ok?
Of er zit ineens voor drie maanden iemand op die normaal lege werkplek achter je, waardoor af en toe even op FOK! lurken er voorlopig ook niet meer bij isquote:
Ik hoef nooit zelf te rijden!quote:
Ik heb een muur achter me!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of er zit ineens voor drie maanden iemand op die normaal lege werkplek achter je, waardoor af en toe even op FOK! lurken er voorlopig ook niet meer bij is.
Zeg dat maar tegen schoonOAquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen schoonOA.
Die man zorgt er toch weer iedere dag voor dat OA veilig naar en van kantoor komt.
quote:
Vakantie is voor het plebsquote:
Trappen we 'm vandaag nog vol?quote:
Mwaoh, moeten er nog wat gangmakers bij komenquote:
Presentquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaoh, moeten er nog wat gangmakers bij komen.
Toch niet jouw hek he?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:58 schreef OA het volgende:
Vanochtend reed hier een debiel zonder licht door de straat. Eerst plankgas achteruit, toen vooruit. Ik heb tussendoor een knal gehoord en zag zojuist wat het was geweest. Een compleet hek uit de grond gereden
Nee, een gemeentehek, dus indirect betaal ik er wel voorquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:28 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, een gemeentehek, dus indirect betaal ik er wel voor
Echt, alsof hier iemand intraptquote:Hallo,
Sie haben kürzlich darum gebeten, das Kennwort für Ihre Windows Live ID per E-Mail zurückzusetzen. Befolgen Sie die nachstehenden Anweisungen, um Ihr Kennwort zurückzusetzen bzw. um Ihre Anfrage zum Zurücksetzen des Kennworts zu stornieren.
KENNWORT ZURÜCKSETZEN
1. Markieren und kopieren Sie die folgende Internetadresse.
https://accountservices.msn.com/EmailPage.srf?emailid=******
2. Öffnen Sie einen Webbrowser, fügen Sie den Link in die Adressleiste ein, und drücken Sie die EINGABETASTE.
WENN IHR KENNWORT NICHT ZURÜCKGESETZT WERDEN SOLL
1. Markieren und kopieren Sie die folgende Internetadresse.
https://accountservices.msn.com/EmailPage.srf?emailid=******
2. Öffnen Sie einen Webbrowser, fügen Sie den Link in die Adressleiste ein, und drücken Sie die EINGABETASTE.
Vielen Dank!
Windows Live ID-Kundensupport
HINWEIS:
Bitte antworten Sie nicht auf diese Nachricht. Diese E-Mail-Adresse wird nicht abgefragt. E-Mails an diese Adresse werden nicht beantwortet.
Gelukkig maar, dat het niet jouw eigen hek was... straks kon je nog vrij rondlopenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:28 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, een gemeentehek, dus indirect betaal ik er wel voor
Is dit niet serieus dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, alsof hier iemand intrapt
Oh, dat doet men wel
Mijn hek reikt in ieder geval tot in Zandvoortquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat het niet jouw eigen hek was... straks kon je nog vrij rondlopen.
Ik heb in het NWS bericht ook maar een waarschuwing afgegeven. Nee, dit is niet serieus. Je wachtwoord verander je anders in hotmailquote:
Ik heb het gezienquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:44 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn hek reikt in ieder geval tot in Zandvoort
Ik dacht tot in Zwedenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:44 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn hek reikt in ieder geval tot in Zandvoort
Ben ik blij dat ik aan de goede kant van dat hek zatquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het gezien.
Met om de tien meter een bordje 'verboden te voederen tijdens koffietijd' er op.
Ik had eigenlijk PI #9 moeten gebruiken zeker?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb in het NWS bericht ook maar een waarschuwing afgegeven. Nee, dit is niet serieus. Je wachtwoord verander je anders in hotmail
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het gezien.
Met om de tien meter een bordje 'verboden te voederen tijdens koffietijd' er op.
Dat zeg ik alleen maar...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |