quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het gezien.
Met om de tien meter een bordje 'verboden te voederen tijdens koffietijd' er op.
Dat zeg ik alleen maar...quote:
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:48 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk PI #9 moeten gebruiken zeker?
O, je hebt je PM-box geopend dus?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:47 schreef Pheno het volgende:
En ik hoopte een e-mail van een FA te krijgen.
die krijg je nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:47 schreef Pheno het volgende:
En ik hoopte een e-mail van een FA te krijgen.
Huh?quote:
Pm's komen toch niet in hotmail?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hoopte op bericht van een FA, en toen was het maar een PM van mij... dat bedoelde ik.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hoopte op bericht van een FA, en toen was het maar een PM van mij... dat bedoelde ik.
Dan was je uitleg overbodig geweestquote:
Frist, slaapsequote:
trustequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik duik eens lekker bijtijds de mand in
Overbodig is het nooit. gf leest mee.quote:
maar ik kreeg dus een duits fishingbericht. Leuke poging, dat wel.quote:
Daarnaast zijn er nog meer van beneden de rivierenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overbodig is het nooit. gf leest mee.
True.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:59 schreef OA het volgende:
[..]
Daarnaast zijn er nog meer van beneden de rivieren
en gf trapt ook niet in dat soort domme dingenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overbodig is het nooit. gf leest mee.
*hap.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en gf trapt ook niet in dat soort domme dingen
Slaapsequote:
Dit is mijn eerste fishingmail. Voor de rest krijg ik nooit watquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik krijg momenteel veel email's met trojan's
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:59 schreef OA het volgende:
[..]
Daarnaast zijn er nog meer van beneden de rivieren
whehehequote:
quote:
quote:
quote:
op het moment is het weer spamtime of zo krijg tussen de 60 en de 100 spam mail binnen per dagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste fishingmail. Voor de rest krijg ik nooit wat
Oyasuminasaiquote:
They always do.quote:
Ik krijg echt nooit spammail. Niet op hotmail en al zeker op het werk niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op het moment is het weer spamtime of zo krijg tussen de 60 en de 100 spam mail binnen per dag
Het meeste wat daar over gezegd wordt, is gewoon waarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
net zoals de mensen uit holland als wij over de randstad beginnen
op mijn hotmailadres krijg ik het ook niet binnen krijg ze alleen binnen via de zaakquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Ik krijg echt nooit spammail. Niet op hotmail en al zeker op het werk niet.
En toch zijn jullie er trots opquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:08 schreef OA het volgende:
[..]
Het meeste wat daar over gezegd wordt, is gewoon waar
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:08 schreef OA het volgende:
[..]
Het meeste wat daar over gezegd wordt, is gewoon waar
Mja, smog doet rare dingen met je.quote:
En files.quote:
whehehequote:
Gelukkig staan die altijd aan de andere kant.quote:
daarom gebruiken ze ook daar ook zoveel het OVquote:
Dan blijft t bij de smog die ze producerenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:19 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig staan die altijd aan de andere kant.
quote:
daar moet ze ook echt wegblijvenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:22 schreef Pheno het volgende:
Whehehehe, mijn vrouw post in OUD en wordt nu al gek
Ik zie het nooit hoor!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan blijft t bij de smog die ze produceren.
pwnquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:22 schreef Pheno het volgende:
Whehehehe, mijn vrouw post in OUD en wordt nu al gek
Ik zeg haar ook: ik heb in 100.000+ posts nog nooit in OUD gepost. Pheno komt daar gewoonweg niet bij die knuffelkroelkroelkliek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar moet ze ook echt wegblijven
ik lurk er wel eensquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg haar ook: ik heb in 100.000+ posts nog nooit in OUD gepost. Pheno komt daar gewoonweg niet bij die knuffelkroelkroelkliek.
Waarom weet jij dat zo feilloos te vindenquote:
Ik zeg nietsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat zo feilloos te vinden![]()
?
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat zo feilloos te vinden![]()
?
Ik wilde het niet zeggenquote:
Dan doe ik het wel.quote:
quote:
je was me voorquote:
niet = netquote:
Dan nog zeg ik het wel. Ben benieuwd wie het nu weer van de (ex)crew is geworden.quote:
Welk forum eigenlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan nog zeg ik het wel. Ben benieuwd wie het nu weer van de (ex)crew is geworden.
Die ene.quote:
Aha. Nou, dan weet ik het ook nietquote:
Als het nou die andere was, dan wisten we tenminste dat er nog niks besloten is.quote:
de oude star trekquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:52 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er geen zin in om tijd voor te maken. Lost vind ik dan nog een intrigerende serie, maar het meeste CSI/ Startrek shizzle vind ik geen hol aan. Er is geen Spock meer, vroeger keek ik het nog wel
Ja, dat hebben wij ook. Maar ik kijk weinig series zoals gezegd. Ik dev wat, ik fok wat, ik game wat. En dan nog wat docuzenders die ik vaak op heb. Genoeg voor die hersenenen van me.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de oude star trek![]()
die kan ik nou zien om Sfi channel
echt tv kijken doe ik ook weinigquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat hebben wij ook. Maar ik kijk weinig series zoals gezegd. Ik dev wat, ik fok wat, ik game wat. En dan nog wat docuzenders die ik vaak op heb. Genoeg voor die hersenenen van me.
Slaap lekker Ph.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:59 schreef Pheno het volgende:
Ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken
truste pinguinquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:59 schreef Pheno het volgende:
Je hebt mail, maar die zit vast tussen de spam, aangezien ik je nooit eerder heb gemaild.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:59 schreef Pheno het volgende:
Nee, OA is er ook nog, die moet namelijk nog even mijn meest recente posts achter de schermen lezen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
zijn wij nou de enigste die nog hier zijn MPG
Mooie workaroundquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, OA is er ook nog, die moet namelijk nog even mijn meest recente posts achter de schermen lezen.,
Het is geen workaround, het is een featurequote:
Een extra handelingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is geen workaround, het is een feature
Dan ga je voortaan maar met de hand alles uittellenquote:
Ik moest zowaar vandaag achter m'n eigen naam een streepje zettenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ga je voortaan maar met de hand alles uittellen.
Jij wil zo nodig alle spelfouten per persoon documenteren.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:19 schreef OA het volgende:
Ik ga pitten.
Morgenochtend zie ik het nieuwe topic al.
A demain!![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
volgens mij wil ik dit allemaal niet weten
truste OAquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:19 schreef OA het volgende:
Ik ga pitten.
Morgenochtend zie ik het nieuwe topic al.
A demain!![]()
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb wel een idee wat de nieuwe TT gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |